تبلیغات

تبلیغات

مشاوره خانواده تلفنی

moshavere-tele

مشاوره خانواده تلفنی 24 ساعته در سامانه مشاوره آنلاین گوش شنوا درمان آنلاین سابقه طولانی دارد. سامانه هوشمند مشاوره آنلاین گوش شنوا در سال 1385 شروع به ارائه خدمات درمانی آنلاین کرد.

 در ابتدا ، دانش آموزان ناشناس می توانند به یک مشاور روانشناس تحصیلی نامه بنویسند و یک پاسخ کتبی فوری دریافت کنند.

با این حال، اگر درمان آنلاین به عنوان هر درمان الکترونیکی یا از راه دور تعریف شود، می توان آن را به سال  1396ردیابی کرد. درست است، زمانی که گوش شنوا برای اولین بار خطوط مشاوره آنلاین را در بستر تلفن راه اندازی کرد.

امروزه، ممکن است درمان آنلاین را به عنوان ویدیوی زنده مطابق با در نظر بگیریم. در واقع، این یک دسته بندی گسترده است که شامل ویدیوی زنده، تماس های تلفنی و جلسات چت زنده است. اگر از پنج متخصص مختلف برای تعریف بپرسید، ممکن است پنج پاسخ متفاوت دریافت کنید.

از آغاز، شیوه‌های مشاوره سلامت روان تغییرات نظری زیادی را تحمل کرده است – از فرویدی به یونگی، راجریان، و غیره.

 با این حال، تغییر اخیر نه به نظریه درمانی، بلکه به رسانه ای که از طریق آن مشاوره ارائه می شود، مربوط می شود.

شماره مشاوره خانواده تلفنی

 از لحاظ تاریخی، روابط مشاوره حضوری بین مشاور و مشتری ایجاد شده است. امروزه، تلفن و فناوری‌های آنلاین راه‌های جدیدی را برای شکل‌گیری این روابط شفابخش ارائه می‌دهند.

امروزه، در این وب سایت گوش شنوا ، ما درمان آنلاین را به عنوان یک گزینه موثر و بررسی شده پزشکی برای درمان سلامت روان تایید می کنیم. درمان آنلاین سلامت روان را ارائه می دهد و مشتریان را به متخصصان بهداشت روان ماهر و دارای مجوز متصل می کند.

آیا مشاوره آنلاین موثر است؟ چگونه می تواند به من کمک کند؟

درمان آنلاین اغلب به عنوان «راه جدید» برای برقراری ارتباط با یک متخصص سلامت روان دلسوز و واجد شرایط دیده می‌شود.

برعکس، خدمات مشاوره آنلاین به شکلی بیش از 60 سال است که وجود دارد! این رشته به لطف ارائه دهندگان و محققان ماهر دارای سابقه طولانی و غنی است.

مشاوره خانواده تلفنی 24 ساعته

امروزه، کدها یا بیانیه های اخلاقی به طور کامل توسط سازمان های حرفه ای مانند انجمن روانشناسی ایران ایجاد شده است. این دستورالعمل‌های اخلاقی جدید نیستند – آنها نیز بیش از یک دهه است که وجود دارند.

یک برند قابل اعتماد از خدمات مشاوره و مربیگری است که بیش از 240 دفتر در سراسر ایالات متحده دارد.

اکنون، در درمان آنلاین در ، مشتریان می توانند به صورت مجازی با یک متخصص بهداشت روان دارای مجوز ارتباط برقرار کنند. آن‌ها می‌توانند بین ویدیوی زنده یا تماس تلفنی مطابق با یکی را انتخاب کنند.

همچنین بخوانید  معرفی انواع دوربین مدار بسته بی سیم

برخی ممکن است یک جلسه حضوری با یک درمانگر مجاز را ترجیح دهند. با این حال، دهه ها تحقیق وجود دارد که نشان می دهد مشاوره آنلاین می تواند موثر باشد.

در واقع، خدمات آنلاین و مبتنی بر تلفن به ویژه برای مشتریانی که متوجه می‌شوند:

  • 1) مشاوران یا مربیان واجد شرایط کمی در منطقه خود داشته باشند
  • 2) از ملاقات حضوری با یک درمانگر احساس ناراحتی کنید
  • 3) ترجیح می دهند با یک ارائه دهنده از آسایش خانه (یا محل کارشان) ارتباط برقرار کنند.

بهترین مشاور روانشناسی آنلاین

اگر از یک روانشناس آنلاین یا مشاور آنلاین کمک می‌خواهید، امیدواریم خدمات ما برای شما مناسب باشد. گفتنی است، اگر به دنبال یک تجربه درمانی حضوری سنتی تر هستید، آن را نیز ارائه می دهد.

چه مسائل مربوط به سلامت روان را می توان در درمان آنلاین بررسی کرد؟

طیف وسیعی از مسائل مربوط به سلامت روان وجود دارد که می توان در مشاوره آنلاین با متخصصان دارای مجوز به آنها پرداخت. مثلا:

1) مسائل مربوط به روابط

بسیاری از زوج ها در مشاوره آنلاین به دنبال کمک روابط هستند. مشاوره خانواده تلفنی درمانگران ازدواج و خانواده دارای مجوز به این افراد کمک می‌کنند تا از طریق چالش‌های رایج روابط مانند مسائل صمیمیت، ارتباطات ضعیف و عدم اعتماد کار کنند.

مشاوره خانواده تلفنی رایگان آنها ممکن است از روش گاتمن، که نوعی زوج درمانی مبتنی بر نظریه خانه روابط صدا است، بیرون بیایند.

2) علائم بیماری روانی

درمان آنلاین می تواند به افرادی که علائم یک بیماری روانی را نشان می دهند کمک کند. افسردگی، اضطراب و اختلالات خوردن تنها چند نمونه هستند.

روانشناس یا درمانگر آنلاین شما به شما کمک می کند علائم خاص خود را مدیریت کرده و به سمت بهبودی حرکت کنید. آنها ممکن است بسته به نیازهای خاص شما، تکنیک هایی را از درمان شناختی رفتاری (CBT) و سایر درمان ها استخراج کنند.

3) غم و اندوه

یکی دیگر از چالش های ناگوار که بسیاری در طول زندگی خود با آن مواجه می شوند، از دست دادن یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده است. فقدان دردناکی مانند این می تواند تأثیر عمیقی داشته باشد. خوشبختانه مشاوران غم و اندوه می توانند به این افراد در مشاوره آنلاین کمک کنند.

پس از از دست دادن یکی از دوستان یا اعضای خانواده، ممکن است احساس افسردگی، عصبانیت یا پشیمانی کنید. مشاور شما به شما کمک می کند تا از طریق احساسات خاص خود، مربوط به این فقدان، کار کنید.

همچنین بخوانید  علائم بارداری پسر در ماه اول بارداری

4) چالش های کودک، نوجوان و نوجوان

کودک درمانی و مشاوره نوجوانان را می توان به صورت آنلاین نیز انجام داد. افراد جوان با چالش های منحصر به فردی مانند قلدری، مسائل رفتاری و اختلالات یادگیری مواجه می شوند.

آن‌ها همچنین چالش‌هایی را تجربه می‌کنند که بزرگسالان با آن مواجه می‌شوند، مانند استرس، از دست دادن یکی از عزیزان، زندگی اصلی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *