تبلیغات

تبلیغات

چت روم چیست؟ معرفی محبوب ترین چتروم فارسی آشوب چت!

ashob

به نقل از چتروم فارسی آشوب چت مقاله ای در مورد چت و چت روم منتشر شد که به معرفی چت روم فارسی، امکانات و قوانین چت آنلاین پرداخته است، بخشی از آن را در ادامه میخوانیم. همراه ما باشید.

 

چت روم چیست؟!

پیش از آنکه در مورد امکانات چت روم، قوانین چت فارسی، مزایا و معایب آن صحبت کنیم، باهم با یک مثال یاد بگیریم چت روم چیست؟ برای مثال وقتی شما در گوگل سرچ میکنید چت روم یا چتروم فارسی، برای شما یکسری سایت نمایش داده میشود که این سایت ها در حیطه چت فارسی و چتروم آنلاین فعالیت میکنند. پس نتیجه میگیریم چتروم سایت های گفتگو آنلاینی هستند که در فضای مجازی وجود دارند و امکانات لازم را برای کاربران خود فراهم میکنند تا افراد بتوانند بدون پرداخت هزینه و اتلاف وقت در هر زمان و مکانی به چت کردن و برقراری ارتباط با دوستان خود و دیگر افراد بپردازند، به همین دلیل است که چت روم ها با نام های اتاق گفتگو اینترنتی نیز شناخته میشوند. همچنین چتروم فارسی سایتی است که با شناخت بیشتر قوانین و امکانات مربوط به آن میتوانید تجربه بهتری را حین استفاده از آن کسب کنید.
به گفته مدیریت آشوب چت در محیط اینترنت ایران چتروم های فارسی محدودی پیدا میشوند که مدیران و درجه داران آن چت فارسی، همه قوانین لازم برای یک چتروم خوب را رعایت کنند و آن ها را به کاربران خود بگویند، زیرا برای مدیریت سایت های آنلاین چترومی باید تجربه خوبی داشته باشید و چالش های زیادی را برطرف کرده باشید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن چت روم را مدیریت کنید و محیط گفتگو مناسبی را برای کاربران خود بسازید.

 

و اما چت چیست؟

چت یا چت کردن در اصل یک واژه ای انگلیسی میباشد و به گفتگوی نوشتاری گفته میشود که اکثرا در فضای مجازی و اینترنت صورت میگیرد. از طریق چت کردن فرد با افراد دیگر در سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی به صورت نوشتاری ارتباط برقرار میکند.

 

امکانات و ویژگی هایی که باعث محبوبیت چت روم فارسی در دنیای مجازی شده است:

چتروم فارسی یک نوع سایت اجتماعی میباشد و از جمله سایت های سرگرمی نیز در ایران به حساب می آید زیرا که هدف اصلی این سایت ها پر کردن اوقات فراغت و بیکاری و ایجاد سرگرمی برای کاربران دنیای مجازی میباشد.
امکاناتی که باعث محبوبیت چتروم ها و فعالیت روزانه هزاران کاربر در این محیط ها شده اند، عبارت اند از: محیطی جذاب با گرافیکی زیبا نسبت به شبکه های اجتماعی که در اولین ورود خود متوجه آن میشوید، استفاده از سرور های قدرتمند که هنگی چتروم فارسی را به حداقل رسانده و هزاران کاربر میتوانند به صورت هم زمان روی این سرور ها از چت روم استفاده کرده و فعالیت کنند، داشتن تکنولوژی چت مدرن و سیستمی محبوب که با استفاده از آن میتوانید با افراد زیادی به صورت هم زمان چت کنید، چت کردن به صورت عمومی با همه کاربران حاضر یا چت کردن به صورت خصوصی و جداگانه با چند کاربر مورد نظر خود، دارا بودن امکاناتی از جمله ارسال موزیک، عکس، فیلم و لینک در پنجره چت خصوصی و عمومی، داشتن دکمه مخصوص مسدود سازی برای بلاک کردن کاربران مزاحم و ریپورت کردن آنها، پروفایل اختصاصی کاربران برای به اشتراک گذاشتن دل نوشته، متن، عکس، ویدیو و آهنگ های خود با دیگر کاربران چت روم و هزاران امکانات دیگر که این تکنولوژی موجود در فضای مجازی را برای کاربران بسیار جذاب کرده است.

همچنین بخوانید  فروش ادویه و عرقیجات معطر و گیاه در مشهد

 

قوانین چت روم فارسی شامل چه مواردی میشوند؟

هر یک از چتروم های فارسی قوانین مختص به خود را دارند که کاربران این چت روم ها موظف هستند هر یک از قوانین را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت اکانت آنها توسط مدیریت بسته شده و از چتروم اخراج میشوند. در ادامه برخی از این قوانین را که در اکثر چت روم ها یکسان میباشند ذکر کرده ایم:

  • ورود با اسامی رکیک و زشت ممنوع میباشد.
  • ایجاد مباحث غیر اخلاقی یا هرگونه بی احترامی به ادیان، اقشار و حاضرین چت روم ممنوع میباشد.
  • ارسال بی رویه و پی در پی شکلک ها و تکرار متون که باعث هنگی کاربران حاضر میشود ممنوع بوده و کاربر متخلف توسط ناظران ساکت میشود.
  • هر گونه دعوت به چت روم های دیگر و یا حتی گذاشتن لینک دیگر چتروم ها، سایت ها و وبلاگ به هر نحوی ممنوع میباشد.
  • به دلیل تفاوت فرهنگی در مناطق مختلف ایران کاربران موظف هستند که در حین استفاده از چتروم ادب و فرهنگ را رعایت کنند.

کاربران چت رومی با رعایت قوانینی که در بالا نام برده شد میتوانند محیط شاد و سالمی را هم برای خود و هم برای دوستانشان ایجاد کنند.
در ایران چت روم های آنلاین بسیاری وجود دارند که با داشتن همه امکانات لازم و رعایت قوانین چت رومی توانسته اند جزئی از شلوغ ترین چت روم های ایرانی باشند.

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین چت روم های فارسی آشوب چت دوباره فعالیت خود را بعد از معدت ها خیلی قوی تر از قبل در حیطه چت آنلاین شروع کرده است. چت روم آشوب چت با طراحی مدرن و امنیت بسیار بالایی که دارد توانسته در این مدت زمان کوتاه بازگشتش به عرصه چتروم های ایرانی کاربران زیادی را جذب کند. چت آشوب در ابتدای کار خود طراحی و امنیت بالایی نداشت اما با گذر زمان و تغییر تیم مدیریت، وضعیت فرق کرده است به صورتی که تیم مدیریت آشوب چت به محض وجود مشکل و باگ های احتمالی در طراحی و محیط چت اقدام به بهبود این مشکلات کرده و توانسته اند با مدیریت حرفه ای خود، راحتی کاربران را در حین استفاده از چتروم افزایش دهند و باعث پیشرفت بسزایی در این چت ایرانی شوند. طراحان آشوب چت تقریبا هر روز و هر ماه با ایده های جدید، امکانات و ویژگی های این چت روم را آپدیت میکنند تا کاربران از بروز ترین امکانات برخورد باشند. این اقدامات موجود و تلاش های تیم مدیریت چتروم آشوب برای ایجاد محیط دوستانه و امن باعث شده که این چت روم به عنوان محبوب ترین و امن ترین چت روم فارسی بین چتروم های ایرانی شناخته شود.
برای ورود به چت روم آشوب کافی است در گوگل کلماتی همچون چت آشوب و آشوب چت را سرچ کنید و یا با سرچ لینک زیر وارد این چت روم جذاب شوید.
www.ashoobchat.com

همچنین بخوانید  آموزش فارسی powerbi و هوش تجاری

 چت روم فارسی
منبع: چتروم آشوب چت

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *