تبلیغات

تبلیغات

علل نمایش ندادن ویو استوری اینستاگرام و روش رفع آن

Do-not-show-Instagram-view-story

عدم نمایش ویو استوری اینستاگرام در سال 2022 یکی از رایج ترین مشکلات کاربران در اینستاگرام تا به امروز بوده است، زیرا کاربران زیادی گزارشی مبنی بر عدم نمایش ویو در استوری اینستاگرام را در شبکه های اجتماعی گزارش داده اند. چنین مشکلاتی ممکن است به دلیل باگ ها ، اینترنت ویا غیره، در نرم افزار به وجود آمده باشد. در ادامه مقاله نیز قصد داریم علل نمایش ندادن ویو استوری اینستاگرام و روش رفع آن را بررسی نماییم، در ادامه با ما همراه باشید

اینستاگرام

اینستاگرام چیست

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین نرم افزار های آنلاین در زمینه اشتراک گذاری عکس و ویدیو در پلت فرم شبکه اجتماعی طراحی شده است. این سرویس ابتدا در اکتبر 2010 برای سیستم عامل IOS و سپس در آوریل 2012 برای سیستم عامل اندروید در دسترس قرار گرفت.

اینستاگرام نیز مانند سایر شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهد که افراد مورد علاقه خود را دنبال کنید علاوه بر این می توانید به راحتی ویدیو ها و یا تصاویر خود را به صورت پست و یا استوری با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

استوری اینستاگرام

استوری یک ویژگی رایج در اینستاگرام می باشد که به کاربران اجازه میدهد ویدیو ها و تصاویر خود را به مدت 24 ساعت به اشتراک بگذارند. مطالب استوری می تواند متمایز با پست های ارسالی شما باشد، زیرا هر عکس و یا ویدیو شما در استوری، نمایانگر یک اسلاید جداگانه از مطالب قبلی می باشد. هر عکس در استوری به مدت 7 ثانیه و هر ویدیو می تواند به مدت 15 ثانیه در استوری نمایش داده شود. پس از ارسال پست در استوری نیز یک حلقه بنفش و نارنجی در اطراف نمایه شما نمایش داده می شود. این به دنبال کنندگان شما می گوید که محتوای جدیدی در استوری بارگزاری کره اید.

علت عدم نمایش ویو استوری اینستاگرام

عدم نمایش ویو در استوری

همانطور که در مقاله شاره شد عدم نمایش ویو استوری یکی از مشکلات جدید کاربران اینستاگرامی است. این مشکل ممکن است به دلایل متفاوتی از جمله باگ های نرم افزاری، مشکل در برقراری ارتباط با سرور و یا غیره ایجاد شود. در ادامه مطلب قصد داریم 10 راه حل مناسب برای حل مشکل استوری را بیان کنیم.

اختلال در سرور های اینستاگرام

یکی از عوامل مهم در عدم نمایش ویو های بخش استوری ممکن است اختلال در سرور های اینستاگرام باشد. این اختلال می تواند از یک ساعت الی یک روز به طول بینجامد. در چنین شرایطی چاره ای جز صبر ندارید و باید تا پایان اختلال در سرور ها وارد اکانت اینستاگرام خود نشوید و دیدن ویو های اینستاگرام خود را به وقت دیگر موکول نمایید.

همچنین بخوانید  آموزش مشاهده و دانلود استوری های اینستاگرام بدون متوجه شدن شخص مقابل

برنامه اینستاگرام خود را مجددا راه اندازی کنید

برنامه اینستاگرام هر از گاهی با چنین مشکلاتی مواجه می شود. به خصوص اگر برنامه را برای مدتی نبسته باشید و آن را مستقیما از پس زمینه اجرا کرده باشید. بنابر این ممکن است گاهی اوقات ویو استوری و یا پست به طور صحیح برای شما نمایش داده نشود.

اگرچه این راه کار ممکن است ساده به نظر برسد، اما اجرای دوباره اینستاگرام، باعث بروزرسانی برنامه و رفع ایراد آن شود. بنابر این پس از اجرای دوباره برنامه، شما می توانید بازدید کننده های استوری خود را مشاهده نمایید.

برای رفع خطای اینستاگرام، می توانید از مراحل زیر اقدام نمایید:

  • برنامه اینستاگرام را از قسمت برنامه های اخیر ببندید.
  • اینستاگرام را مجددا از صفحه اصلی اجرا نمایید.

اینستاگرام را برزورسانی کنید

اینستاگرام تا به امروز بروز رسانی های فراوانی را در بخش استوری منتشر کرده است. از این رو ممکن است در صورت بروز نبودن اینستاگرام، ویو های استوری به طور صحیح نمایش داده نشود. برای بروزرسانی اینستاگرام کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا به فروشگاه Google Play در اندروید و یا APP Store در آی او اس بروید.
  • برنامه اینستاگرام را جستجو و سپس آن را انتخاب کنید.
  • در نهایت بر روی گزینه Update کلیک نمایید.

از طریق مرورگر و یا دستگاه موبایل مختلف بررسی نمایید

همانطور که در این مقاله ذکر شد نرم افزار اینستاگرام ممکن است به دلیل برخی از باگ ها مشکلاتی را برای کاربران ایجاد نماید. از این رو توصیه می شود از طریق وبسایت اینستاگرام اکانت خود را بررسی نمایید.

وبسایت اینستاگرام در واقع مشابه همان نسخه موبایلی خود طراحی شده است، با این تفاوت که در نسخه وب می توانید تجربه ای بدون اشکال را داشته باشید. این عمدتا به این دلیل است که نسخه وب برخلاف نسخه موبایلی خود دائما از آخرین بروزرسانی نرم افزار استفاده می کند. بنابراین توصیه ما این است در صورت عدم نمایش ویو، با استفاده از نسخه وب اکانت خود را بررسی نمایید.

داده ها و حافظه پنهان اینستاگرام خود را پاک کنید

پاک کردن Data و Cashe اینستاگرام یکی از راه های موثر در رفع خطای اینستاگرام می باشد. گاهی اوقات حافظه پنهان نرم افزار بخش بزرگی از حافظه داخلی دستگاه شما را اشغال می کند، بنابراین در چنین صورتی برخی از ویژگی های نرم افزاری شما تحت تاثیر این شرایط قرار می گیرد.

با این حال این گزینه تنها در گوشی های اندرویدی وجود دارد، برای کاربران IOS توصیه می کنیم مرحله بعد، یعنی نصب مجدد برنامه اینستاگرام را بررسی کنند.

همچنین بخوانید  چگونه شبکه های اجتماعی درآمد کسب می کنند؟

برای پاک کردن داده ها و حافظه پنهان اینستاگرام می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد نرم افزار Setting شوید.
  • سپس بر روی Apps & Notifications کلیک کنید.
  • اینستاگرام را از لیست نرم افزار ها انتخاب کنید.
  • بر روی Storage & Cashe کلیک کنید.
  • در مرحله آخر نیز بر روی Clear Cashe ضربه بزنید.

اینستاگرام را مجددا نصب کنید

یکی دیگر از راه های موثر در رفع خطاهای نرم افزاری، نصب مجدد اینستاگرام در دستگاه تلفن همراهتان است. اساسا حذف و نصب مجدد اینستاگرام به شما این امکان را میدهد که فایل های خراب را از دستگاه تلفن همراه خود پاک کنید و در واقع یک نسخه کامل و بدون خطا را در تلفن همراه خود داشته باشید. در ادامه نیز می توانید روش حذف نرم افزار اینستاگرام را دنبال کنید.

  • وارد نرم افزار Settings تلفن همراه خود شوید.
  • بر روی گزینه Apps ضربه بزنید.
  • وارد منوی Manage apps شوید.
  • نرم افزار اینستاگرام را از بین برنامه ها انتخاب نمایید.
  • در مرحله آخر نیز بر روی گزینه Unistall ضربه بزنید.

در نهایت نیز می توانید نرم افزار Play Store را اجرا، و برنامه اینستاگرام را مجددا نصب نمایید.

مشکل بازدید های استوری خود را به پشتیبانی گزارش دهید

اگر در تمامی اقدامات قبلی شکست خورده اید بهتر است با تیم پشتیبانی اینستاگرام در تماس باشید. نوشتن یک پیام کوتاه و جامع برای پشتیبانی اینستاگرام مطمئنا می تواند مفید باشد.

برای ارسال تیکت به پشتیبانی اینستاگرام می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بر روی نمایه خود در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  • وارد قسمت منو (三) و سپس وارد تنظیمات با نماد (⚙️) شوید.
  • گزینه Help را انتخاب نمایید.
  • Report a Problem را انتخاب نمایید و در انتها مشکل خود را ارسال نمایید.

کلام آخر

در پایان نیز باید بگوییم مشکلات ایجاد شده در اینستاگرام اکثرا به دلیل عدم بروزرسانی این نرم افزار در برخی از دستگاه ها رخ می دهد. توصیه می کنیم قبل از هر تغییراتی در اکانت خود، از بروز بودن اینستاگرام مطمئن شوید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *