تبلیغات

تبلیغات

چگونه فیلم های تیک تاک رو دانلود کنیم ؟ آموزش دانلود فیلم های تیک تاک با گوشی و سیستم

Download-Tiktok-videos

برنامه تیک تاک منبعی از فیلم های ساخته قشنگ و جالب جدید است . و حتی ممکن است شما فیلم های تیک تاک را با دوستان به اشتراک بگذارید . اما اگر می خواهید فیلم های تیک تاک را دانلود کنید تا بعدا تماشا کنید ، چه کاری باید انجام دهیم ؟

در این مقاله ، ما نحوه دانلود فیلم های تیک تاک را بر روی سیستم و گوشی به شما نشان خواهیم داد . که بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید ، با تک تیپ همراه باشید .

بیشتر بدانید :

چگونه اکانت تیک تاک را خصوصی کنیم ؟

چرا باید فیلم های تیک تاک را دانلود کنیم ؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید ویدیوی های تیک تاک را دانلود کنید .

تیک تاک با یک جریان بی پایان سرگرمی منحصر به فرد و تازه همراه است. از آنجایی که تیک تاک حالت آفلاین ندارند ، می توانید کلیپ هایی را که در تیک تاک دوست دارید دانلود کنید و در صورت عدم اتصال به اینترنت ، بعداً فیلم ها را تماشا کنید .

علاوه بر این ، شما فقط می توانید لینک ویدئو را در برنامه های پیام رسانی مانند تلگرام به اشتراک بگذارید . تیک تاک فقط مربوط به فیلم های ساخته شده با آهنگ یا خنددار نیست . تیک تاک مجموعه ای از طیف گسترده ی فیلم ها مانند آموزش آشپزی و… را در خود جای داده است .

بنابراین ، شما می توانید از قابلیت دانلود ویدیوهای تیک تاک استفاده کنید تا به عنوان مثال ، یک دستور العمل غذایی را که می خواهید در برخی از غذا ها امتحان کنید ، ذخیره داشته باشید . همانطور که در ادامه این مقاله بحث خواهیم کرد ، تیک تاک به شما امکان می دهد فیلم های دیگران را مستقیماً دانلود کنید .

اما ، صرف نظر از قوانین تیک تاک ، شما باید به حفظ حریم خصوصی افراد توجه داشته باشید و از این روش ها برای اهداف غیرقانونی سوء استفاده نکنید .

آموزش دانلود فیلم های تیک تاک با کامپیوتر و لپ تاپ

برخلاف برنامه های تلفن همراه ، گزینه دانلود فیلم از تیک تاک در نسخه تحت وب تیک تاک موجود نیست . بنابراین برای دانلود ویدیوهای تیک تاک در سیستم خود باید از سایت های دانلود ویدیو استفاده کنید .

وب سایتی به نام TikTok Downloader یکی از این سایت های دانلود ویدئو از تیک تاک به صورت آنلاین است . این امکان را به شما می دهد تا هر ویدیوی تیک تاک را با هر کیفیت دانلود و ذخیره کنید . تنها کاری که باید انجام دهید اینست که لینک ویدیویی که میخواهید دانلود کنید ، را کپی کنید .

همچنین بخوانید  آموزش کپی کردن متن از روی تصاویر (برای اندروید)

برای دریافت لینک ویدیوی تیک تاک ، ویدئو را در مرورگر وب خود باز کنید و نشانی اینترنتی صفحه (لینک صفحه ) را از نوار آدرس در بالا کپی کنید . لینک کپی شده را ، به وب سایت TikTok Videos Downloader وارد کنید .

سپس روی گزینه دانلود کلیک کنید و کیفیت را انتخاب کنید . می توانید آن را به صورت فایل ویدئویی یا یک فایل صوتی MP3 دانلود کنید. این فیلم در پوشه دانلود سیستم شما ذخیره می شود .

آموزش دانلود فیلم های تیک تاک با اندروید وiOS

تیک دانلود دکمه دانلود فیلم های تیک تاک داخلی را در برنامه های اندروید و iOS خود قرار داده است . فوراً ویدئویی را که مشاهده می کنید در حافظه داخلی دستگاه شما ذخیره می کند . اما چگونه فیلم های تیک تاک را دانلود کنیم ؟

ابتدا باید برنامه تیک تاک را راه اندازی کنید (آموزش دانلود برنامه تیک تاک) . اگر قبلاً وارد نشده اید وارد اکانت تیک تاک خود شوید گزینه ذخیره فیلم های تیک تاک فقط تا زمانی که با اکانت تیک تاک خود وارد شوید کار خواهد کرد .

آموزش دانلود فیلم های تیک تاک با اندروید وiOS

در مرحله بعد ، ویدیویی که می خواهید در تیک تاک ذخیره کنید پیدا کنید و آن را انتخاب کنید . گزینه های کمی در گوشه سمت راست پایین پخش کننده ویدیو نمایش داده خواهد شد . ویژگی دانلود فیلم های تیک تاک در زیر دکمه اشتراک گذاری است . آن را انتخاب کنید ، و سپس روی ذخیره فیلم ضربه بزنید .

برنامه برای دانلود ویدیو بلافاصله دانلود ویدیو از تیک تاک را شروع می کند . و سپس این فیلم در گالری تلفن شما ذخیره خواهد شد .

شایان ذکر است که وقتی ویدیویی را از تیک تاک به اشتراک می گذارید ، برنامه به طور خودکار به جای یک لینک فیلم را به عنوان یک ویدیو ارسال می کند . از این رو ، لازم نیست وقتی فقط می خواهید آن را در یک برنامه اجتماعی یا پیام رسانی ارسال کنید ، دکمه Save as Video را بزنید . فقط کافیست لینک اشتراک گذاری را در برنامه های شبکه اجتماعی ارسال کنید .

آموزش دانلود فیلم از تیک تاک به عنوان گیف

شما همچنین می توانید فیلم های تیک تاک را به عنوان فایل گیف (GIF) دانلود کنید . گزینه Share as GIF در سمت راست همان ردیف Save Video موجود است . هنگامی که روی آن ضربه می زنید ، تیک تاک به شما امکان می دهد کلیپ را با کیفیت دلخواه انتخاب کنید .

توجه داشته باشید که کاربران تیک تاک توانایی خصوصی سازی فیلمهای خود را دارند. در این حالت ، دکمه Save Video برای بینندگان در دسترس نخواهد بود . به عنوان یک راه حل می توانید از صفحه نمایش دستگاه خود هنگام پخش ویدئو ، ضبط کنید .

همچنین بخوانید  آموزش کامل استفاده از شبکه خانگی یا HomeGroup در ویندوز

در iOS ، کاربران می توانند از گزینه ضبط صفحه نمایش داخلی استفاده کنند . با این حال کاربران اندرویدی باید با یکی از این برنامه های ضبط کننده های صفحه شخص استفاده کنند .

با رفتن به تنظیمات تیک تاک سپس حریم خصوصی و ایمنی ” Privacy and Safety ” و غیرفعال کردن گزینه Allow Download می توانید اجازه ندهید کاربران فیلم های تیک تاک شما را دانلود کنند .

با افزونه مرورگر کروم فیلم های تیک تاک را دانلود کنید

با افزونه مرورگر کروم فیلم های تیک تاک را دانلود کنید

از طرف دیگر ، می توانید افزونه Instant گوگل کروم را نصب کنید و به راحتی فیلم های تیک تاک را دانلود کنید . از طرفی شما را قادر می سازد که هم فیلم های اینستاگرام و تیک تاک را دانلود کنید .

وقتی افزونه Instant را نصب کردید ، یک آیکون فلش جدید در گوشه سمت راست بالای گوگل کروم مشاهده خواهید کرد . به ویدیوی تیک تاک که می خواهید دانلود کنید بروید . سپس روی دکمه Instant کلیک کنید .

دوباره روی آن کلیک راست کرده و گزینه ها را انتخاب کنید. فوری یک صفحه داشبورد جدید راه اندازی می شود که در آن همه ویدیوهای ذخیره شده تیک تاک یا اینستاگرام را مشاهده خواهید کرد . برای دانلود ویدیو در سیستم ، روی تصویر کوچک ویدیو حرکت داده و روی دکمه فلش نارنجی کلیک کنید .

افزونه Instant برای هیچ مرورگر دیگری موجود نیست. با این حال ، کاربران موزیلا فایرفاکس می توانند یک افزونه با نام TikTok Downloader را امتحان کنند .

نکانتی درباره استفاده از تیک تاک

برنامه تیک تاک امروز سرگرم کننده ترین ویدیوهای اینترنت است . و با استفاده از روش ها بالا می توانید فیلم های تیک تاک مورد علاقه خود را به راحتی در گوشی یا سیستم خود ذخیره کنید.

اگر حساب تیک تاک ندارید ، مقاله آموزش ساخت اکانت تیک تاک را مشاهده کنید .

تبلیغات

دیدگاه ها

  • مهدی آبان 29, 1400 :: 23:41

    مرس از آموزش خوبتون
    من یه سایت نخصصی برای دانلود ویدیو از تیک تاک پیدا کردم که اسمش pokotik.com است و میتونیستید توی این آموزشتون استفاده کنید خیلی خوبه و راحته

  • sara فروردین 9, 1400 :: 22:53

    سایت شما عالی هستش
    امیدوارم موفق باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *