تبلیغات

تبلیغات

پنج دلیل قابل توجه برای خرید پژو 206sd

206sd

به نقل از خبرگزاری اخباررسمی، خرید پژو 206 SD، یکی از اولین گزینه‌های جوانان و خانواده‌های کوچک ایرانی است. این خودروی فرانسوی‌الاصل در پژو 206 هاچبک، ریشه داشته و به نوعی، ورژن سدان و صندوق‌دار آن است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو، قدرت موتور بالا و طراحی زیبای بدنه آن هستند که آن درخشان‌تر می‌کند.

 

در این مقاله، دلایلی را ارائه می‌دهیم که همگی بر درستی تصمیم خرید پژو 206 SD صحه می‌گذارند. در صورتی در مورد خرید این خودرو شک دارید، این مقاله شما را مطمئن خواهد کرد.

206 SD یک سدان قدرتمند

یکی از عواملی که افراد باتجربه در رانندگی را نسبت به خرید پژو 206 SD مطمئن می‌کند، شنیدن نام موتور این خودرو است. TU5 موتوری در کلاس جهانی است که روی بسیاری از خودروهای مطرح جهانی نیز نصب شده است. این موتور چهار سیلندر، 16 سوپاپ و 1.6 لیتر حجم دارد. این ترکیب، TU5 را قادر به تولید 105 اسب بخار نیرو و 142 نیوتون­متر، گشتاور کرده است. توانمندی‌هایی که در مقایسه با قیمت و دیگر رقبای این خودرو در کشور، بسیار مطلوب محسوب می‌شوند.

هندلینگ راحت

خرید پژو 206 SD به معنی تجربه رانندگی باکیفیت است. این خودرو یک گیربکس دستی پنج­دنده‌ای دارد. در خودروها فارغ از نوع گیربکس، این هماهنگی آن با موتور است که تعیین ‌کننده تجربه رانندگی است. اتفاقی که در 206 صندوقدار، به‌خوبی رخ داده است. این خودرو به‌راحتی و بدون مکث، بین دنده‌های مختلف جابجا شده و شتاب بالایی را از خود به معرض نمایش می‌گذارد.

 صفرتا صد پژو 206 SD، 11.4 ثانیه است. عددی که تقریبا برابر با انواع هاچبک 206 است و درواقع برای یک خودروی سدان، بسیار خوب تلقی می‌شود. مصرف سوخت این ماشین نیز بسیار پایین و معادل 6.6 لیتر در 100 کیلومتر است.

طراحی داخلی و خارجی مطلوب

یکی از بزرگ‌ترین دلایل قانع‌کننده خرید پژو 206 SD طراحی بدنه حساب‌شده و زیبای این خودرو است. طراحی بی­هویت و فکرنشده، مشکلی است که حتی بسیاری از خودروهای خارجی ازجمله خودروهای چینی از آن رنج می‌برند. درواقع، این خودروها طراحی خاصی ندارند و ازنظر بصری به‌هیچ‌وجه راضی‌کننده نیستند.

این در حالی است که پژو، یکی از اصیل­ترین خودروهای دنیاست که محصولاتش را روانه سخت‌ترین بازارهای اروپا می‌کند. به همین دلیل، اهمیت زیادی برای طراحی بدنه محصولات خود قائل می‌شود. 206 ظاهری اسپرت و مدرن دارد که خطوط منحنی زیبا و چراغ‌هایی که مختص آن هستند از بارزترین ویژگی‌هایش به شمار می‌آیند.

با وارد شدن به اتاق 206 SD نیز متوجه می‌شویم که طراحی اولیه آن، کاملا فکرشده بوده است. فضای داخلی کافی برای همه سرنشینان وجود دارد. داشبورد کلاسیک و فرمان مجهز به کنترل‌گرهای سیستم صوتی نیز از ویژگی‌های ممتاز این خودرو به شمار می‌روند. در یک‌کلام، می‌توان گفت که طراحی داخلی پژو 206، ارگونومیک است.

همچنین بخوانید  خرید ممبر کانال تلگرامی می تواند چه کمکی در کسب و کارمان داشته باشد؟

صندوق‌عقب جادار 450 لیتری این خودرو، طراحی ظاهری آن را تکمیل کرده و آن را یک سر و گردن بالاتر از بسیاری از رقبایش قرار می‌دهد.

ایمنی و آپشن های مناسب

نباید تصور کرد که خرید پژو 206 sd تنها برابر است با خرید یک پژو 206 و یک صندوق‌عقب! باید گفت که با ورود 206 به رده خودروهای سدان، بسیاری از تغییرات به‌ویژه در آپشن­ها در آن اجتناب‌ناپذیر بوده است. ازجمله این تغییرات، اضافه شدن بسیاری از آپشن­های ایمنی است.

همه ترمزهای 206 صندوق‌دار، دیسکی هستند. همین آپشن، آن را از بسیاری از رقبایش که تنها ترمزهای جلوی دیسکی دارند و ترمز عقبشان کاسه‌ای است، جلو می‌اندازد. هر سه سیستم ترمز ABS، EBD و EBA برای همه چرخ‌های این خودرو، فعال هستند. ویژگی‌هایی که کنترل خودرو را در پیچ‌های تند و جاده‌های لغزنده، آسان‌تر می‌کنند.

با نگاهی به آپشن­های 206 صندوق‌دار نیز می‌توان، نمره قابل­قبولی در مقایسه با قیمتش به آن داد. برخی از مهم‌ترین آپشن­های این خودرو عبارت‌اند از:

  • چراغ مه­شکن جلو و عقب
  • اسپیکرهای جلو و عقب
  • پخش AUX و USB
  • رینگ‌های 14 اینچی فولادی
  • صندلی عقب تاشو
  • سنسور پارک عقب
  • ایموبلایزر

فروش راحت

یکی از محاسن بزرگ خرید پژو 206 SD این است که می‌توانید به همان راحتی که آن را خریده‌اید؛ بفروشید! پژو، برندی شناخته‌شده در کشور ماست. خدمات مناسب و در دسترس، محبوبیت آن نزد جوانان که بیشترین میانگین سنی رانندگان کشور را تشکیل می‌دهند و مزایایی که در این مقاله بررسی کردیم، همگی باعث شده‌اند که این خودرو، طرفداران زیادی داشته باشد.

به‌این‌ترتیب، باید گفت که هر زمان از آن خسته شدید، می‌توانید درزمانی نسبتا سریع و بدون مجبور شدن به کاهش قیمت، آن را به فروش برسانید.

سخن آخر

خرید پژو 206 SD به دلایلی که در این مقاله مطرح کردیم، یک تصمیم منطقی و درست است. قدرت موتور بالا و در کلاس جهانی، هندلینگ راحت همراه با شتاب بالا، طراحی بدنه و اتاق زیبا و ارگونومیک، ایمنی خوب و آپشن­های مناسب نسبت به قیمت و درنهایت، بازار خریدوفروش پررونق از حمله دلایلی هستند که ما را به خرید پژو 206 SD قانع می‌کنند.

منبع: اخبار رسمی

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *