تبلیغات

تبلیغات

تعمیرگاه دستگاه یو پی اس UPS در تهران|تعمیر یو پی اس

ups1

تعمیرگاه یو پی اس و تعمیرات انواع دستگاه های یو پی اس UPS

چه مواقعی  تعمیر یو پی اس لازم است؟ 
آیا با تعمیر یو پی اس می توان کارایی آنها را مانند روز اول داشت؟
 دستگاه یو پی اس دستگاهی است که در هنگام قطعی یا نوسانات برق، نیروی الکتریکی لازم برای تجهیزات چرا و وسایل برقی را تامین می ‌کند. این دستگاه به عنوان یک منبع تغذیه بی وقفه برای تامین برق دستگاه های الکترونیکی است.
حالا اگر خود دستگاه یو پی اس  دچار مشکل شود، بهترین کار این است که عیب و ایراد آن را  با استفاده از متخصصین مجرب و حرفه ای رفع کنیم.

طول عمر دستگاه های یو پی اس در برند های مختلف متفاوت است اما ما میتوانیم با رعایت اصول و نگهداری از دستگاه یو پی اس خود طول عمر دستگاه UPS  خود را افزایش دهیم.
در صورتی که مشکلات ایجاد شده قابل حل و برطرف شدن باشد ، نیاز است که شما یک دستگاه جدید یو پی اس را خریداری فرمایید ولی اکثر اوقات ایراد ها و مشکلات ایجاد شده در دستگاه های یو پی اس قابل تعمیر می باشد. 
انتخاب یک تعمیرگاه مناسب برای تعمیر دستگاه های الکترونیکی مانند دستگاه یو پی اس ، استابلایزر و غیره امری ضروری است.
مجموعه ی انرژی پردازان سولار صنعت نمایندگی تعمیر انواع دستگاه های یو پی اس با برند های مختلف ایرانی و خارجی مانند یو پی اس APC ، یو پی اس Makelsan، یو پی اس EPC در تهران می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و از روش تعمیر دستگاه یو پی اس  و ایراد های رایج دستگاه یو پی اس میتوانید اینجا کلیک نمایید .

یو پی اس

 

مشکلات فنی یو پی اس

معمولاً برای دستگاه یو پی اس دو اشکال به وجود می‌آید یا اشکالات عمدتاً از لحاظ آسیب به صفحه نمایش یا اتصالات دستگاه و مشکلاتی در سخت افزارهای درونی  و همچنین  شنیدن صدای غیر عادی از آن است یا باتری های آن دچار مشکل شده است. مورد دوم مرسوم تر است. یکی از راهکارهایی که شما می‌توانید برای احیای باتری ups انجام دهید ایجاد شوک ولتاژی به باتری است. یعنی به باتری به جای ۱۲ ولت،  ۲۴ ولت وصل کنید. احتمال اینکه باتری بتواند پس از این روش، فرایند خود را به خوبی ادامه دهد بسیار زیاد خواهد بود. از این رو شوک ولتاژی به باتری معمولاً یکی از راهکارهایی است که برای احیای باتری و تعمیر باتری یو پی اس  استفاده می شود. البته روش های دیگری برای تعمیر یو پی اس و تعمیر استابلایزر وجود دارد که می تواند  کارایی آنها را مثل روز اول کند.

همچنین بخوانید  کامل ترین مرجع درباره باربیکیو

تعمیر یو پی اس ها با برند های ایرانی و خارجی

در حال حاضر برند های مختلفی از دستگاه های یو پی اس تولید داخلی و خارجی در بازار موجود هستند. شرکت سولار صنعت با داشتن کارشناسان مجرب در زمینه ی تعمیر یو پی اس و به کار گیری دانش های نوین میتواد انواع دستگاه های یو پی اس را تعمیر نماید.
همچنین این شرکت در زمینه ی فروش و تعمیر یو پی اس های برند APC در ایران فعالیت دارد و انواع مختلف دستگاه های برند APC  را به مشتریان خود عرضه میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید و تعمیر دستگاه یو پی اس میتوانید با شماره تماس 88447000-021 تماس بگیرید.

پو پی اس

 

حل مشکلات باتری یو پی اس

خود باتری یو پی اس نیز بعضاً می‌تواند یک وسیله گرانقیمت حساب شود. دلیل آن هم این است که در آن به اندازه کافی از سرب استفاده شده است. اما اگر با استفاده از  روشهای احیای باتری یو پی اس باز هم  نتوانید مشکل دستگاه یو پی اس را حل کنید، توصیه می‌کنیم که با تعویض باتری ها این مشکل را برطرف سازید.
از طرف دیگر برای اینکه دستگاه ups شما کلاً دچار مشکل نشود، توصیه می کنیم همواره شرایط نگهداری آن را به خوبی برقرار سازید و سعی کنید که همواره دستگاه یو پی اس در دمای ۲۰ درجه یا کمتر مورد استفاده قرار گیرد. اگر این موضوعات را رعایت کنید و شرایط محیطی لازم را برای دستگاه یو پی اس و استابلایزر برقرار سازید، علاوه بر اینکه طول عمر باتری یو پی اس زیادتر خواهد شد، خود دستگاه ups بهتر می‌توانند فعالیت کند.  همچنین همواره یو پی ‌اس را در فضایی قرار دهید که رطوبت مناسبی دارد و جریان هوا به خوبی می تواند در آن گردش داشته باشد.
 

تعمیر یو پی اس  در شرکت  انرژی پردازان سولار صنعت

در مورد باتری یو پی اس این نکته را بدانید که باتری ها مادام العمر نیستند و پس از مدتی نیاز به تعویض یا احیا دارند. به همین دلیل سعی کنید که تا آنجا که ممکن است رطوبت و دمای آن را به اندازه مناسبی نگه دارید. محل قرارگیری دستگاه هم باید به دور از مواد اشتعال زا باشد. همچنین سعی کنید که از تابش مستقیم نور خورشید به یو پی اس و استابلایزر  جلوگیری کنید. اگر این فرآیندها را انجام دهید به احتمال زیاد طول عمر یو پی اس افزایش پیدا خواهد کرد. بعضی وقت ‌ها به واسطه رعایت نکردن این ویژگی ‌ها، شاهد مشکل در قطعات داخلی دستگاه ها مثل اینورتر، برد شارژر و  هستیم. اینجاست که نیاز به تعمیر یو پی اس و تعمیر استابلایزر حس می شود.
ما در شرکت انرژی پردازان سولار صنعت با استفاده از مهندسین، متخصصین و کارشناسان زبده در حوزه تعمیر ups و استابلایزر، تعمیر یو پی اس و تعمیر استابلایزر در  انواع برندها با ویژگی‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داده ایم. به همین دلیل اگر که نیاز به تعمیر یو پی اس و تعمیر استابلایزر خود دارید با به بخش فنی مجموعه سولار صنعت  88447000-021 تماس بگیرید.

همچنین بخوانید  طراحی سایت تخصصی ؛ لازمه پیشرفت هر کسب و کار در سال 1401

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *