تبلیغات

تبلیغات

دانلود ویژوال استودیو کم حجم و معرفی ویژگی های این نرم افزار

Visual-Studio1

در این مطلب قصد داریم تا دانلود ویژوال استودیو کم حجم را برای شما قرار دهیم تا بدون مشکل بتوانید از این نرم افزار کم حجم استفاده کنید. همچنین ویژگی ها و مزایای آن را نیز در ادامه بر خواهیم شمرد.

ویژوال استودیو که با نام های Microsoft Visual Studio و VS نیز شناخته می شود ، یک محیط توسعه یکپارچه برای مایکروسافت ویندوز است. این ابزاری برای نوشتن برنامه های کامپیوتری ، وب سایت ها ، برنامه های تحت وب و خدمات وب است. این شامل یک ویرایشگر کد ، دیباگر ، ابزار طراحی رابط کاربری گرافیکی و پایگاه داده است و از اکثر سیستم های کنترل ویرایش اصلی پشتیبانی می کند. این نسخه هم در نسخه رایگان “Community” و هم در نسخه تجاری پولی موجود است.

همانطور که جامعه ما بیشتر و بیشتر به رایانه ها ، تلفن ها و تبلت ها وابسته می شود ، نه تنها استفاده از وب سایت ها ، برنامه ها و اپلیکیشن ها کاربردی خواهد بود ، بلکه در زندگی امروز ، ضروری هستند.دانلود ویژوال استودیو کم حجم

 

چه کسب و کار شما مبتنی بر فناوری باشد و چه به برنامه ای نیاز داشته باشید که هیچ کس دیگری ایجاد نکرده باشد ، توانایی کدنویسی برای شما و کسب و کارها در سراسر جهان حیاتی می شود.

با این حال ، برای توسعه برنامه ها ، به نرم افزاری نیاز دارید که به شما امکان می دهد کد را به طور مؤثر بنویسید و ویرایش کنید به همین دلیل ما دانلود ویژوال استودیو کم حجم را پیشنهاد می کنم که هم ریگان است و هم حجم کمی دارد و بر روی اکثر سیستم ها قابل اجرا خواهد بود.

برای کار کردن با برنامه ویژوال استدیو کم حجم تنها باید یکی از زبان های برنامه نویسی را یاد داشته باشید تا بتوانید از امکانات بینظیر این IDE استفاده نمایید. در زیر یکی از بهترین مجموعه آموزش های برنامه نویسی کشور ، که مربوط به فرادرس است را قرار دادیم تا اگر علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی هستید از آن بهره ببرید.

ویژگی های ویژوال استودیو

Microsoft Visual Studio یک محیط توسعه یکپارچه است . اساساً این برنامه ای است که به شما امکان طراحی ، نوشتن و ویرایش کد را می دهد.

ویژوال استودیو بیشتر از برنامه های دیگر مفید بوده و به شما امکان می دهد تقریباً از هر زبان برنامه نویسی استفاده کنید. از جمله این موارد عبارتند از:

  • C, C++, C++/CLI
  • NET
  • JavaScript
  • TypeScript
  • XML
  • XSLT
  • HTML
  • CSS

موارد دیگری مانند Python ، Ruby ، Node.js و N از طریق پلاگین ها در دسترس هستند. همچنین با دانلود ویژوال استودیو کم حجم نیز ، این ویژگی ها برای شما در دسترس خواهد بود.

دانلود ویژوال استودیو کم حجم

این لیست تقریباً کامل ، به این معنی است که شما گزینه های بسیار متنوعی دارید. مایکروسافت ویژوال استودیو در تلاش است تا برای تمام نیازهای کدنویسی ، کامل و جامع باشد.

ویژوال استودیو کم حجم

دانلود ویژوال استودیو کم حجم علاوه بر اینکه تمام ویژگی های ویژوال استدیو را دارد حجم کمتری نیز نسبت به نسخه اصلی در سیستم شما اشغال خواهد کرد. ابتدا ویژگی های ویژوال استودیو کم حجم را بیان کرده و در ادامه لینک دانلود آن را برای شما قرار خواهیم داد.

نسخه های دیگری نیز این نرم افزار دارد که به دلیل طولانی نشدن مقاله به آن ها نمی پردازیم ، اما اگر شما علاقه مند به مطالعه بیشتر در مورد ورژن های مختلف ویژوال استدیو دارید ، لینک زیر راهنمای کاملی برای شما خواهد بود.

1- توسعه ها در ویژوال استودیو کم حجم

دانلود ویژوال استودیو کم حجم

  • ویژوال استودیو بدون توجه به زبان شما ، هنگام کدنویسی راهنمایی و کمک می کند.
  • IntelliSense هنگام تایپ کردن APIS را توصیف می کند و از تکمیل خودکار برای سرعت بخشیدن به کدنویسی شما استفاده می کند
  • این برنامه حتی زمانی که قسمت های دیگر کد را جستجو می کنید ، مکان شما را در کدنویسی ردیابی می کند
  • ویژگی Find All References به شما امکان می دهد نتایج خود را گروه بندی ، فیلتر و جستجو کنید
  • لنز کد به شما امکان می دهد ساختار تماس کد خود را درک کنید و به عملکردهای مرتبط بروید ، در حالی که به شما اطلاع می دهد آخرین بار چه کسی کد را ویرایش کرده است.
  • نمادهای لامپ به شما اطلاع می دهند که چه زمانی باید یک اشتباه رایج کدنویسی را برطرف کنید ، حتی زمانی که برای اولین بار کد را تایپ می کنید.
  • لیست خطا تمام مشکلات کدنویسی شما را در یک فضا فشرده می کند ، بنابراین می توانید به راحتی همه مشکلات را حل کنید
  • Code Link می تواند راه حل های بالقوه ای برای مسائل دشوار جستجو کند
  • ویژوال استودیو تمام کارهای اصلی بازسازی را برای شما در حین توسعه پروژه انجام می دهد

2- اشکال زدایی یا دیباگ کردن

  • حتی اگر در حال کدنویسی به چندین زبان هستید ، افزونه دیباگ کار می کند
  • مهم نیست که کد شما کجا اجرا می شود (برنامه های ویندوز ، اندروید ، آژور ، iOS و غیره) می توانید به راحتی اشکال زدایی کنید.
  • ویژوال استودیو کنترل کاملی بر اشکال زدایی به شما ارائه می دهد و به شما امکان می دهد جایی را که می خواهید رشته ها را متوقف کرده و کد را بررسی کنید.
  • این برنامه همچنین انعطاف پذیری در بازرسی کد را به شما ارائه می دهد و به شما امکان می دهد متغیرها و عبارات پیچیده را در هر نقطه از کد مشاهده کنید.
  • در صورت بروز استثنا نیز اعلان یا نوتیفیکیشن دریافت می کنید
  • این برنامه به شما اجازه می دهد تا کدها را در چندین رشته به راحتی بررسی کنید
  • PerfTips و ابزارهای تشخیصی به شما این امکان را می دهد که در مورد عملکرد کد و ویژگی های حافظه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید

3- تست کردن

  • ویژوال استودیو تعداد زیادی قالب و فریمورک ارائه می کند ، بنابراین می توانید از تست های تکی استفاده کرده ، اجرا کنید و اشکال زدایی کنید.
  • IntelliTest تلاش لازم برای ایجاد و نگهداری تست های تکی را کاهش می دهد.
  • آزمایش لایو مطمئن می شود که تغییرات شما آزمایش ها را خراب نمی کند.
  • تست UI به شما امکان می دهد برنامه خود را از طریق رابط کاربری دستکاری کنید.
  • در مقیاس بزرگ ، می توانید کد خود را در برابر صدها هزار کاربر رقیب از سراسر جهان تست کنید.
  • حتی زمانی که تست خود را سازماندهی ، اجرا و اشکال زدایی می کنید ، می توانید نتایج آزمون را مشاهده کنید. شما می توانید به طور خودکار تست ها را بعد از هر کد نویسی ، اجرا کنید

برای اینکه از این ویژگی ها استفاده کنید باید به طور کامل کار این نرم افزار را آموزش ببینید، به همین دلیل در زیر یکی از بهترین آموزش های رایگان ویژوال استدیو را قرار می دهیم تا نحوه کار با این نرم افزار را بیاموزید.

محیط توسعه یکپارچه ( IDE ) چیست ؟

دانلود ویژوال استودیو کم حجم

یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) نرم افزار ایجاد برنامه است که ابزارهای توسعه دهنده رایج را در یک رابط کاربری گرافیکی واحد (GUI) ادغام می کند. IDE معمولاً شامل موارد زیر است:

  • ویرایشگر کد منبع : یک ویرایشگر متنی که می تواند به شما در نوشتن کد با ویژگی هایی مانند برجسته سازی با نشانه های بصری ، تکمیل خودکار خاص زبان و بررسی خطا هنگام نوشتن کد کمک کند.
  • Local Build Automation : ابزارهایی که کارهای ساده و تکراری را به‌عنوان بخشی از ایجاد یک نرم افزار محلی برای استفاده توسط توسعه‌دهنده خودکار می کنند ، مانند کامپایل کد منبع رایانه به باینری ، بسته‌بندی باینری‌ها و اجرای آزمایش های خودکار.
  • Debugger : برنامه ای برای آزمایش برنامه های دیگر که می تواند به صورت گرافیکی محل خطا را در کد منبع نمایش دهد.

دانلود ویژوال استودیو کم حجم به عنوان یک محیط توسعه یکپارچه ی حرفه ای به شما کمک می کند که کد نویسی های طولانی را به سرعت انجام دهید. همچنین به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا با حذف نیاز به پیکربندی دستی و ادغام چندین ابزار در طول فرآیند نصب ، به سرعت کد نویسی برنامه های جدید را شروع کنند. توسعه دهندگان همچنین نیازی به صرف ساعت ها به صورت جداگانه برای یادگیری نحوه استفاده از ابزارهای مختلف ندارند ، زمانی که همه ابزارهای کاربردی در یک محیط کاری ارائه می شوند.

سایر ویژگی های رایج IDE برای کمک به توسعه دهندگان در سازماندهی گردش کار و حل مشکلات است. IDE ها کد را همانطور که نوشته شده است تجزیه می کنند ، بنابراین اشکالات ناشی از خطای انسانی در زمان واقعی شناسایی می شوند. از آنجایی که برنامه های کاربردی با یک رابط کاربری گرافیکی واحد نمایش داده می شوند ، توسعه دهندگان می توانند اقدامات را بدون جابجایی بین برنامه ها اجرا کنند. برجسته کردن نیز در اکثر IDE ها رایج است که از نشانه های بصری برای تشخیص گرامر در ویرایشگر متن استفاده می کند. برخی از IDE ها علاوه بر این شامل مرورگرهای کلاس و شی و همچنین نمودارهای سلسله مراتبی برای زبان های خاص هستند.

امروزه ، اکثر تیم های توسعه سازمانی یک IDE از پیش پیکربندی شده را انتخاب می کنند که به بهترین وجه برای موارد استفاده خاص آنها مناسب است ، بنابراین سؤال این نیست که آیا IDE را بپذیرند یا نه ، بلکه بیشتر این است که کدام IDE را انتخاب کنیم. ما ویژوال استودیو را پیشنهاد می کنیم و در مقاله لینک دانلود ویژوال استودیو کم حجم را قرار می دهیم تا بتوانید از این IDE حرفه ای بهره مند شوید.

دانلود ویژوال استودیو کم حجم

دانلود ویژوال استودیو کم حجم

در بالا به صورت کامل ویژگی ها و کاربرد های ویژوال استودیو و انواع IDE ها را بررسی کردیم. در زیر نیز می خواهیم بهترین ورژن و کم حجم ترین ورژن آن را قرار دهیم تا به راحتی بتوانید ،  ویژوال استودیو کم حجم را بدست بیاورید.

برای دانلود ویژوال استودیو کم حجم بر روی لینک کلیک کرده از از سایت معتبر میکروسافت اقدام به بارگیری نمایید.

این نسخه به صورت رایگان در اختیار علاقه مندان به این IDE قرار گرفته است و می توانید در تمام رایانه های ویندوزی خود از آن استفاده کنید.

اگر می خواهید آموزش کد نویسی با ویژوال استدیو را یاد بگیرید پیشنهاد می کنیم آموزش کاربردی برنامه نویسی سی شارپ C# فرادرس را مشاهده کنید. در این آموزش که به طور کامل با ویژوال استدیو سر و کار دارد. به صورت حرفه ای با این نرم افزار آشنا خواهید شد و کد نویسی در این محیط را فرا خواهید گرفت.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *