تبلیغات

تبلیغات

بهترین آبمیوه گیری بوش را از باماکالا بخواهید

آبمیوه-گیری-بوش_hbn3

شرکت بوش از شرکت‌های بسیار قدیمی و نام‌آور در زمینه تولید لوازم خانگی است که همواره در این صنعت پیشرو بوده است و به لطف به کارگیری برترین مواد اولیه و بهترین و به روزترین فناوری‌ها  و بهره‌مندی از بهترین طراحان صنعتی، توانسته است  در هر زمینه‌ای جز پرفروش‌ترین کالاها باشد. برای مثال اگر قصد خرید کالاهایی همچون جاروبرقی، مخلوط  کن و آبمیوه گیری را داشته باشید و جستجویی در اینترنت بکنید یا سری به بازار لوازم خانگی بزنید، بی‌اغراق، درمیان لیست مورد نظرتان چندین مورد جاروبرقی بوش، مخلوط کن بوش و آبمیوه گیری بوش به چشم می‌خورد. حال می‌خواهیم بررسی کنیم که چرا جاروبرقی های بوش پرفروش هستند؟ یا چرا زمانیکه پای خرید آبمیوه گیری و مخلوط کن وسط است پیشنهاد اول فروشندگان و دوستانی که تجربه استفاده از آبمیوه‌گیری بوش و مخلوط کن بوش را داشته‌اند، بی شک، برند بوش است؟ با ما همراه باشید تا با این سه کالای پرفروش برند بوش بیشتر آشنا شویم.

آبمیوه گیری بوش

 آبمیوه‌ها نوشیدنی‌هایی پرطرفدار، لذتبخش و سرشار از ویتامین‌ هستند که این روزها اهمیت نوشیدن آنها پر رنگ‌تر شده است.  تهیه این نوشیدنی لذیذ و گوارا در منزل نه تنها خیال شما را بابت بهداشتی بودن محصول راحت‌تر می‌کند و مقرون به صرفه‌تراست، بلکه کاملا سالم و فاقد هر گونه مواد نگهدارنده و رنگ‌های خوراکی است و  شاید تنها قسمت سخت کار، مربوط به شستن ظروف و قطعات آبمیوه گیری پس از اتمام کار باشد. اما با خرید آبمیوه گیری بوش این امکان برای شما فراهم شده است که کلیه قطعاتی که نیاز به شستشو دارند، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند. ازدیگر خصوصیات بارز آبمیوه گیری های بوش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– آبمیوه گیری‌های بوش با موتور قدرتمند 700 تا 1200 وات از پس میوه‌ها و سبزیجات مختلف با درجه سفتی متفاوت به راحتی برمی‌آید و در نهایت سرعت و کیفیت آبمیوه لذیذ و گوارایی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

– در آبمیوه‌ گیری‌های بوش، تمامی قطعاتی که با میوه و آبمیوه درارتباطند، فاقد مواد مضر BPA است و آبمیوه سالمتری را برایتان تهیه می‌کند.

– عملکرد ضد چکه شیر، در آبمیوه گیری بوش سبب تمیز‌تر ماندن سطح کار شما می‌شود و مانع از چکه آبمیوه می‌شود. شیر به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی باز و بسته می‌شود و هنگام بسته بودن چکه نخواهد داشت.    

– اکثر مدل‌های آبمیوه‌ گیری بوش، مجهز به صافی بسیار ریز  از جنس استیل ضد زنگ است که بر کیفیت نهایی آبمیوه  تاثیرگذار است و آبمیوه شفاف و زلالی خواهید داشت.

همچنین بخوانید  علت برفک زدن یخچال بدون برفک + راه حل

– مخزن تفاله گیر در آبمیوه گیری‌های بوش بزرگ و معادل 2 لیتر و در بعضی مدل‌ها 3 لیتراست که سبب سرعت بخشیدن به کار شما می شود و می‌توانید در کوتاه ترین زمان از ازحجم بیشتری میوه، آبمیوه بگیرید و نگران پر شدن سریع مخزن نباشید. 

– به لطف فیلتری که در  پارچ‌های آبمیوه گیری بوش تعبیه شده است، آبمیوه شفاف تری خواهید داشت.

– دستگیره‌های آبمیوه گیری بوش  با جنس دایکاست آلومینیوم، بسته شدن بهتر و محکمتر دستگاه را فراهم می کند.

– به لطف  دهانه بزرگ در آبمیوه گیری‌های بوش، نیاز به خرد کردن میوه ها به قطعات ریز ندارید.

– پایه‌های ضد لغزش در آبمیوه گیری بوش، مانع  ازحرکت دستگاه می شود و ایمنی بیشتری را فراهم می‌کند.

– در آبمیوه گیری‌های بوش، به لطف قدرت موتور، نوع  و جنس و میزان ظرافت صافی امکان گرفتن حداکثر آبمیوه را از میوه خواهید داشت.

نکته بسیارمهمی که هنگام خرید آبمیوه گیری بوش باید به آن توجه کنید، این است آبمیوه گیری های بوش، به صورت تک کاره هستند و هیچ دستگاه آبمیوه گیری بوش اصل دو یا چند کاره وجود ندارد.

 

آبمیوه گیری بوش

از مدل های آبمیوه گیری بوش  که در فروشگاه باما کالا موجود هستند می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • آبمیوه گیری بوش مدل MES4010
  • آبمیوه‌ گیری بوش مدل MES25A0
  • آبمیوه ‌گیری بوش مدل MES3500
  • آبمیوه گیری بوش مدل MES4000
  • آبمیوه گیری بوش مدل MES25C0
  • آبمیوه گیری بوش مدل MES25G0

مخلوط کن بوش

مخلوط کن از وسایل برقی بسیار کاربردی در منزل به شمار می‌آید که ازآن می توان جهت  آماده سازی سوپ و حریره بادام، تهیه اسمووتی‌های لذید و بهداشتی خانگی تا تهیه انواع پوره سبزیجات و صیفی جات، بهره جست. با توجه به کارایی فراوان و پرطرفدار بودن این دستگاه، شرکت‌های متعددی، اقدام به تولید آن نموده‌اند. شرکت نام آشنای بوش نیز جهت تامین رفاه مشتریان خود، چندین مدل مخلوط کن با توان و ظاهر متفاوت،  روانه بازار کرده است و با ایجاد تنوع در زمینه تولید این کالا، این امکان را برای مشتریان خود قائل شده است که هر کس بنا بر نیاز و کارایی مورد نظر و برآورد بودجه مالی خود، امکان انتخاب داشته باشد. از ویژگی‌های مخلوط کن بوش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– توان مصرفی مخلوط کن‌های بوش در مدل های مختلف از 350 وات تا 1200 وات هستند.

– در مخلوط کن‌های بوش، جنس پارچ و دیگر ابزاری که با مواد غذایی در تماسند یا از پیرکس مرغوب است که میتوان از آن   با خیال راحت  جهت آماده سازی سوپ داغ یا  نوشید نی‌‌های سرد، بهره جست. یا از جنس پلاستیک مرغوب و فاقد BPA است.

همچنین بخوانید  متخصص ایمپلنت کیست و چه خصوصیاتی دارد؟

– خرد کن کوچکی که  در برخی مدل‌های مخلوط کن بوش تعبیه شده است کارایی دستگاه را بالا می برد و می‌توان از آن جهت  خرد کردن مواد و آسیاب کردن ادویه‌ها بهره جست.

– در مخلوط کن های بوش،   حداقل 2  د رجه تنظیم سرعت و پالس لحظه‌ای تعبیه شده است

– برخی از مدل‌های مخلوط کن بوش،  مجهر به بطری قابل حمل نیز می باشد.

– در مخلوط کن های بوش، کلیه قطعاتی که قابلیت جدا شدن دارند، امکان شستشو در ماشین ظرفشویی را دارند.

شرکت بوش در زمینه تولید مخلوط کن به تازگی محصولی جدید را به بازار عرضه کرده است که بسیار متفاوت و هیجان انگیزاست و  توانسته است جایزه بهترین طراحی و متریال را از آن خود کند. مخلوط کن بوشMMBV625M    با چرخش 30000 دور در دقیقه ، قابلیت وکیوم کردن و حذف اکسیژن جهت افزایش ماندگاری ویتامین‌‌ها و ریز مغذی‌ها، 4 برنامه اتوماتیک، تیغه 6 پره و دو ظرف نگهدارنده با قابلیت وکیوم از خصوصیات بارز این دستگاه است.

 

آبمیوه گیری بوش

فروشگاه باما کالا عرضه کننده انواع مخلوط کن‌های تک کاره و چند کاره بوش است. از پرفروش ترین مخلوط کن‌های بوش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مخلوط کن بوش مدل MMB42G0B
  • مخلوط کن بوش مدل MMB65G5M
  • مخلوط کن بوش مدل MMBM7G2M
  • مخلوط کن بوش مدل MMB33G5BGB
  • مخلوط کن بوش مدل MMBV625M
  • مخلوط کن بوش مدل MMBH4P3W
  • مخلوط کن بوش مدل MMBH6P6B
  • مخلوط کن بوش مدل MMB6172S
  • مخلوط کن بوش مدل MMB6174S

جاروبرقی بوش

جاروبرقی‌های  بوش تنوع بسیار بالایی دارند و در طراحی آنها بهترین و به روز ترین تکنولوژی‌ها به کارگرفته شده است. جاروبرقی‌های بوش در رنگ‌های گوناگون، توان مصرفی  و لوازم جانبی و امکانات متفاوت روانه بازار شده‌اند.  تا مشتریان بتوانند با برآورد نیاز و کارایی و بودجه خود یک دستگاه جاروبرقی بوش اصل و با کیفیت را خریداری کنند. اما علت پرفروش بودن جاروبرقی بوش چیست؟

– موتورهای قدرتمند جاروبرقی بوش به کار جارو کشیدن سرعت می‌بخشد و با یک بار کشیدن پارویی سطوح تمیز و عاری از گرد و غبار می‌شوند.همچنین قدرت بالای دستگاه، امکان استفاده آن برای منازل بزرگتر را فراهم می‌کند.

– فیلترهایHEPA,ULPA به کار رفته در جاروبرقی‌های بوش با بهره‌مندی از بهترین مواد و فناوری‌ها، مانع از خروج گرد و غبار به بیرون دستگاه می‌شود و برای افراد آلرژیک و افرادی که مشکلات تنفسی دارند، بسیار مناسب است.  

– جاروبرقی معمولا وسیله برقی پر سر و صدایی است که همه افراد از آن عاجزند. اما جاروبرقی های بوش کم صدا طراحی شده‌‌اند وحس آرامش بیشتری را فراهم می‌کنند

همچنین بخوانید  لوازم یدکی کیا سراتو در بازار ایران

– کم مصرف بودن جاروبرقی‌های بوش، امتیاز ویژه دیگر آن است. درواقع  خرید جاروبرقی بوش نه تنها  کمک به اقتصاد خانواده است، بلکه کمک بزرگی جهت حفظ محیط زیست است.

– به لطف فناوری power protect که در جاروبرقی‌های  بوش  به کار گرفته شده است، نهایت تمیزکنندگی حتی در شرایطی که  کیسه نیمه پر یا پر است، فراهم می‌شود.

– هشداردهنده الکترونیکی که در جاروبرقی‌های بوش تعبیه شده است، زمان تعویض کیسه گرد و غباررا اعلام می‌کند و سبب افزایش عمر مفید دستگاه می‌شود.

– با وجود airbumper که در جاروبرقی‌های بوش به کار گرفته شده است، وسایل منزل و دیوارها هنگام جارو کشیدن آسیب نمی‌بینند. 

– جاروبرقی های بوش مجهز به تجهیزات و لوازم جانبی متفاوت جهت تمیز کردن گوشه‌ها، مبلمان و  پرده است. 

 

آبمیوه گیری بوش

 

حتی در برخی مدل های جاروبرقی بوش، علاوه بر پارویی اصلی، پارویی دیگری جهت تمیزکاری موثرتر کف و پارکت طراحی شده است. تمامی این امکانات، کار سخت و خارج از حوصله جارو کشیدن را راحت‌تر می‌کند. در اینجا به چند نمونه از جاروبرقی‌های بوش اشاره می‌کنیم:

  • جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5
  • جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR
  • جاروبرقی بوش مدل BGLS42230
  • جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24
  • جاروبرقی بوش مدل BGL32500
  • جاروبرقی بوش مدل BGL35MOV25
  • جاروبرقی بوش مدل BGL35MOV27
  • جاروبرقی بوش مدل BGL72234
  • جاروبرقی بوش مدل BGL82294IR
  • جاروبرقی بوش مدل BGN22200

فروشگاه باما کالا علاوه بر برند نام آشنای بوش، فروشنده انواع لوازم خانگی از برند بیم، برند کارچر و دیگر برندهای مطرح دنیا نیز می‌باشد. پس اگر قصد خرید جاروبرقی بوش اصل، مخلوط کن با کیفیت بوش و یا آبمیوه‌ گیری‌های با دوام و زیبا بوش را دارید، به فروشگاه اینترنتی باما کالا به آدرس www.bamakala.com مراجعه کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *