تبلیغات

تبلیغات

شیوه نوین و پربازده دیجیتال مارکتینگ با تبلیغات در واتساپ

whatsapp

همان‌طور که می‌دانید، امروزه اکثر کسب‌وکار ها نیاز به دیده شدن و تبلیغات در سوشیال‌مدیا ها تحت عنوان دیجیتال مارکتینگ دارند. برای همین هم شاهد رشد میزان تبلیغات در واتساپ و شبکه های اجتماعی دیگر، توسط استارتاپ های کوچک و بزرگ هستیم. روش های مختلفی برای تبلیغ در این شبکه ها وجود دارد که طبق آن، بازده متفاوتی نیز برای صاحب کمپین تبلیغاتی دارد.

اما سوال اینجاست که پر بازده ترین روش برای تبلیغات برند و بیزینس ما کدام است؟ روشی که هزینه کمتر و دارای بازده بالای 90% باشد و به راحتی بتوانید تبلیغات خود را به مخاطبان هدف خود نشان دهید! همچنین به راحتی بتوانید به صورت نفر به نفر با مشتریان خود گفت و گو کنید و ارتباط مستقیم بگیرید. در این مقاله می‌خواهیم این روش کلیدی را به شما معرفی کنیم. 

خدمات ویژه تبلیغات واتساپی شرکت ایران واتساپ

دیجیتال مارکتینگ با تبلیغات در واتساپ

 تبلیغات واتساپی با ایران واتساپ

 شرکت ایران واتساپ ، مرجع تبلیغات واتساپی در ایران است و با هدف بالا بردن بازده تبلیغات محصول یا خدمات کسب و کار شما تاسیس شده است. با استفاده از خدمات متنوع و جامع ما، می توانید تبلیغات نفر به نفر را در واتساپ تجربه کنید. تجربه ما ثابت کرده است که با تبلیغ در واتساپ، فرضا اگر به 1000 نفر پیام و یا بنر شما را ارسال کنیم، بالای 900 نفر از آن ها پیام شما را مشاهده می‎کنند و این یعنی 900 فرصت فروش جدید برای شما.

نقطه قوت شرکت ایران واتساپ نسبت به سایر رقبا، داشتن انواع بانک شماره ها در دسته بندی های جامع، متنوع و بروز است که با استفاده از آن ها، می‌توانیم به صورت دقیق و کاملا هدفمند، به مخاطب هدف شما پیام مربوطه را ارسال کنیم. همچنین شما می‌توانید از عکس، ویدیو و متن در پیام تبلیغاتی خود استفاده کنید و بازخورد مخاطبانتان را در واتساپ خود مشاهده و با آن ها گفت و گو کنید.

مسدود و بلاک شدن در واتساپ

شاید برایتان سوال باشد که آیا با فرستادن پیام های انبوه در واتساپ، اکانت شما بلاک نمی‌شود؟ در جواب باید بگوییم با استفاده از خدمات ایران واتساپ نه تنها اکانتتان بلاک نمی‌شود، بلکه اگر اکانتی دارید که در واتساپ مسدود شده، می‌توانید به ما اطلاع دهید تا رفع مسدودی واتساپ را برای شما انجام دهیم.

در واقع ما با ربات های ارسال انبوه پیام در واتساپ کار نمی‌کنیم چون باعث بلاک شدن اکانت شما می‌شود. ما با استفاده از زیر ساخت هایی که برای این کار درست کرده ایم، پیام های واتساپی شما را به صورت انبوه برای مشتریان هدفتان، حتی در مقیاس 20000 و 30000 عدد پیام، ارسال می‎کنیم؛ بدون این که اکانتی مسدود شود.

همچنین بخوانید  نحوه تشخیص لوازم یدکی تقلبی

هزینه تبلیغات در واتساپ به چه صورت است؟

دیجیتال مارکتینگ با تبلیغات در واتساپ

 هزینه تبلیغات در واتساپ

 هزینه تبلیغات در واتساپ با توجه به بازدهی که برای کسب و کار شما دارد، کاملا مقرون به صرفه است. شما می‌توانید ویدیو های ارسالی از طرف مشتریان ما که رضایت خودشان از استفاده از خدمات ما بیان کردند را مشاهده کنید. همچنین هزینه تبلیغات در واتساپ با توجه به امکانات بیشتری که برای شما فراهم می‌کند مثل ارسال عکس و ویدیو با متن، نسبت به ارسال پیامک کاملا به صرفه تر و هدفمند تر است.

فرق بین تبلیغات در اینستاگرام با تبلیغات در واتساپ

دیجیتال مارکتینگ با تبلیغات در واتساپ

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

در واقع بعضی افراد تبلیغات در اینستاگرام را به واتساپ ترجیح می‌دهند. زیرا این افراد اطلاع کاملی از مزایای واتساپ نسبت به اینستاگرام ندارند. ولی حالا شما این مزایا را می‌دانید و به راحتی با تبلیغات در واتساپ می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید. بسیاری از فالوورهای پیج های اینستاگرام، فیک و تقلبی هستند و با تبلیغ در اینستاگرام، به هدف مطلوب خود نمی‌رسید.

از طرفی دیگر، با تبلیغات نفر به نفر در واتساپ می‌توانید به صورت تک به تک به مشتریان هدف خود پیام دهید و با آن‌ها گفت و گو کنید و از آن ها بازخورد بگیرید. با تبلیغات در اینستاگرام، پست و یا استوری شما به صورت موقت در صفحه اینفلوئنسر مورد نطر می‌ماند ولی با استفاده از واتساپ، پیام شما به صورت دائمی در صفحه چت شما با مشتری خواهد ماند. پس حتی اگر در لحظه ارسال پیام، مشتری آفلاین باشد، بعدا هم می‌تواند پیام شما را ببیند و از خدمات شما آگاه شود.

کلام پایانی

بازاریابی محصول و خدمات خود را به شرکت ایران واتساپ بسپارید و با خیالی آسوده شاهد رشد تعداد مشتریان و افزایش درآمد خود باشید. در صورت تمایل، ارسال پیام ها با شماره شخص شما هم انجام می‌شود و در پایان کار، گزارشی جامع از عملکرد ما را دریافت خواهید کرد. همچنین برای دریافت مشاوره های لازم نیز می‌توانید همین الان به وب سایت شرکت ایران واتساپ مراجعه کرده و فرم مشاوره موجود در صفحه “ثبت مشاوره” را پر کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخ سوالات شما را خواهند داد.

آدرس وب سایت جهت کسب اطلاعات بیشتر:

https://iranwhatsapp.com/

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *