تبلیغات

تبلیغات

با کدام ارز دیجیتال می‌توانید بنز بخرید

benz

امروز بازار ارزهای دیجیتال، رونق بسیار بالایی دارند. اما چه ‌کسی این موضوع را پیش‌بینی می‌کرد؟

 در زمانی که ارز دیجیتالی مانند بیت کوین، ارزشی کم‌تر از یک دلار داشت، اگر چندتای آن را می‌خریدید، حالا آنقدر دارایی داشتید که می‌توانستید دیگر سر کار نروید و بقیه عمرتان را در رفاه باشید. حتیٰ اگر یک بیت کوین هم داشتید، آنقدر ثروتمند بودید که بتوانید مرسدس بنز بخرید! قیمت مرسدس بنز 2021 Mercedes-Benz E 350 Sedan تقریباً ۵۶ هزار دلار است یعنی تقریباً به اندازه یک بیت کوین!‌

بنز

از دو پیتزا، به ۱۰ هزار مرسدس بنز!

پس، اگر فقط یک بیت کوین داشتید، می‌توانستید آخرین مدل یکی از بهترین خودروهای جهان را سوار شوید. چه کسی فکرش را می‌کرد بیت کوینی که ۱۰ هزارتای آن به اندازه ۲ پیتزا ارزش داشت، آنقدر ارزش پیدا کند که بشود با آن بنز خرید. ماجرای معروفی که نقل می‌شود، این است که در سال ۲۰۱۰، فردی برای خریدن دو پیتزا، ۱۰ هزار بیت کوین پرداخت کرد. بیایید فکر کنیم اگر صاحب پیتزافروشی، بیت کوین‌هایش را نگه داشته بود، حالا چه ثروتی داشت؟ اگر فرض کنیم که با هر بیت کوین بتوان یک بنز خرید، با یک حساب سرانگشتی می‌توان فهمید که او حالا دارای ۱۰ هزار مرسدس بنز آخرین مدل بود!‌

خب بیایید ببینیم به‌جز بیت کوین با چه ارز دیجیتالی می‌توانید بنز بخرید. بعد از بیت کوین، اتریوم و باینس آنقدر ارزش دارند که با تعداد کمی از آن بتوان بنز خرید. هر اتریوم چیزی حدود ۴ هزار دلار ارزش دارد، یعنی با ۱۴تای آن می‌توانید بنز بخرید. این عدد برای باینس کمی بیشتر است. هر باینس تقریباً ۶۰۰ دلار ارزش دارد، اگر می‌خواهید با آن بنز بخرید باید حدوداً ۱۰۰ تای آن را داشته باشید. البته اکنون این رمزارزها محبوب هستند، ممکن است آینده متعلق به رمزارزهای دیگری باشد که امروز حتی نامشان را هم نمی‌دانیم.

خرید ارز دیجیتال

شاید کسی که سال ۲۰۱۰ اقدام به خرید بیت کوین کرده، هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌کرده که روزی این سکه مجازی اینقدر ارزشمند شود. ولی به نظر می‌رسد ما بتوانیم آینده را کمی پیش‌بینی کنیم. به هر حال در جهان مدرن‌تری زندگی می‌کنیم و ابزارهای تحلیل بیشتری داریم.

امروزه ارز دیجیتال یک دارایی ارزشمند است و با توجه به اقبال جهانیان، آینده روشنی برای آن تصور می‌شود. بسیاری معتقدند که بلاک چین‌ها تکنولوژی آینده هستند و شناخت آن‌ها مانند یادگیری کامپیوتر ضروری است. پس با توجه به ارزش رمز ارزها و تکنولوژی که از آن استفاده می‌کند، بدیهی است نتیجه گرفت که باید ما هم گوشه‌‌ای از این بازار بزرگ جهانی سهم داشته باشیم. خوب است هر کسی بخشی از درآمدش را به‌صورت رمز ارزها ذخیره کند. پس، باید به فکر خرید ارز دیجیتال باشیم.

همچنین بخوانید  انتخاب بهترین میکروفون USB برای تولید محتوا

چگونه در ایران ارز دیجیتال بخریم؟

به‌دلیل ایرانی بودنمان و تحریم‌های بانکی، خرید و فروش ارز دیجیتال برایمان به این سادگی‌ها نخواهد بود. اما صرافی‌های آنلاین داخلی این کار را برایمان راحت کرده‌اند. شما در یک صرافی ارز دیجیتال به‌راحتی می‌توانید بیت کوین بخرید، بفروشید و یا نگهداری کنید. صرافی ارز دیجیتال تبدیل به شما تمام این خدمات را ارائه می‌دهد. در صرافی معتبر تبدیل، شما توانایی خرید و فروش بیش از ۷۰ ارز دیجیتال را دارید.

بنز

تبدیل علاوه بر امکانات ویژه مالی، اطلاعات و مقالات آموزشی دارد که حسابی به کارتان می‌آید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *