تبلیغات

تبلیغات

هرآنچه که باید درباره چاپ تقویم بدانیم

taghvim

یکی از مهم‌ترین وسایلی که در هر خانه و هر محیط کاری یافت می‌شود تقویم است. افراد زیادی برای برنامه‌ریزی روزمره زندگی خود و یا حتی سایر موارد دیگر از انواع تقویم و سررسید استفاده می‌کنند. اگر شما نیز جزء افراد علاقه‌مند به تقویم و سالنامه‌ها هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. در این مقاله برایتان درباره چاپ تقویم 1401 خواهیم گفت و هرآنچه که لازم است درباره چاپ سالنامه و انواع تقویم بدانید، شرح می‌دهیم.

فاکتورهای مهم برای چاپ تقویم ۱۴۰۱ با قابلیت‌های ویژه

نکات مهم برای چاپ سالنامه

از آنجایی که تقویم‌ها جزء ابزارهای پرکاربرد محسوب می‌شوند و افراد در طول روز بارها به آن مراجعه کرده و برنامه‌های خود را چک می‌کنند، گزینه مناسبی برای تبلیغات و معرفی برند است.

چاپ تقویم رومیزی

امروزه شرکت‌ها و بیزینس‌های متعددی به واسطه چاپ تقویم برای معرفی برند و نام تجاری خود اقدام می‌کنند. چنانچه شما نیز تمایل به چاپ تقویم‌های سررسید و انواع تقویم داشته باشید، توصیه می‌کنیم به فاکتورها و نکات زیر نهایت دقت را داشته باشید. این نکات عبارت‌اند از:

  1. طراحی هدفمند و هماهنگ‌ داشته باشید

به منظور اینکه انواع تقویم‌های چاپ شده شما زیبایی منحصر به فرد خاص خود را داشته باشند، لازم و ضروری است که چاپ آن‌ها در درجه اول هدفمند و سپس هماهنگ باشد. به منظور اینکه تقویم‌های چاپ شده تاثیر مثبت بر بهترین شیوه نمایش تاریخ داشته باشند، باید از ایده‌های نوینی جهت چاپ تقویم کمک بگیرید.

به عنوان مثال انسجام و هماهنگی در این زمینه حرف اول را می‌زند. اگر برای نگارش تقویم از یک فونت خاص استفاده می‌شود، این فونت تا پایان تقویم و یا چاپ سالنامه باید منسجم و پایدار باشد. ابعاد و اندازه‌ها باید کاملا متشابه بوده و تقارن داشته باشند.

تنوع ویژه‌ای از تقویم‌ رومیزی شیک و خاص

  1. امکان استفاده از قالب‌های آماده یا Template

جالب است بدانید که قالب‌های متنوع و آماده‌ای جهت چاپ انواع تقویم رومیزی، سالنامه و سررسید وجود دارد. برای چاپ تقویم‌های هم‌تراز و جهت لب‌بری Bleed  و خطوط برش مناسب استفاده از این قبیل قالب‌های آماده به شدت شایع است.

چاپ تقویم رومیزی خاص

برای استفاده از این قبیل قالب‌های آماده و Template  می‌توانید بررسی کنید که کدامین قالب بیشتر مورد علاقه افراد و متقاضیان انواع تقویم‌های جیبی، سالنامه‌ها، سررسیدها و سایر مدل‌های متنوع تقویم است. به این طریق می‌توانید از قالب‌های پرطرفدار الگوبرداری کرده و در چاپ سررسید موفق ظاهر شوید.

  1. استفاده از تصویر باکیفیت، امتیاز ویژه تقویم‌ها

اگر تمایل دارید که تقویم‌های چاپ شده شما در معرض توجه افراد قرار گرفته و برای خرید آن‌ها استقبال کرده و از خود اشتیاق نشان دهند، باید بگوییم تصویر را جدی بگیرید. فراموش نکنید که تصاویر زیبا و کیفیت که تناسب و هماهنگی لازم را با موضوع چاپ تقویم داشته باشند، افراد را مجذوب می‌کنند‌. توصیه می‌کنیم که برای چاپ انواع سالنامه، تقویم و سررسید استفاده از تصاویر باکیفیت را فراموش نکنید. بهتر است که فرمت تصاویر منتخب فشرده نباشد تا کیفیت مطلوبی داشته باشند.

همچنین بخوانید  چرا در هتل چراغان پالاس کمپینسکی استانبول اقامت کنیم؟

چاپ تقویم

 

ابعاد منحصر به فرد سررسیدهای شیک و زیبا برای یادداشت‌های روزمره

  1. توجه ویژه به تنظیمات مانیتور

چنانچه چاپ سالنامه منحصر به فرد و لوکس دغدغه شما است باید تنظیمات مانیتور را جدی گرفته و به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. باید توجه داشته باشید که رنگ‌های قابل مشاهده در مانیتور با رنگ واقعی و مدنظر شما یکی بوده و هماهنگی لازم را داشته باشند.

اکثر مانیتورها براساس حالت رنگ RGB  تنظیم شده‌اند و این در حالی است که چاپگرها بیشتر از رنگ‌های CMYK  استفاده می‌کنند؛ بنابراین حتما به تنظیمات مانیتور و فرمت‌های مختلف نهایت دقت را داشته باشید تا خروجی تقویم‌های شما مورد تایید باشد.

  1. توجه داشتن به کاربرد تقویم

مسئله بسیار مهمی که به هنگام چاپ تقویم باید به آن دقت داشته باشید، کاربرد تقویم‌ها است‌. تقویم‌ها با توجه به کاربردهایی که دارند به انواع و اقسام مختلف تقسیم و دسته بندی می‌شوند. در ادامه این مقاله برایتان انواع تقویم‌ها را معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید.

معرفی انواع تقویم و بررسی کاربردهای آن‌ها

همانطور که قبلا اشاره کردیم که تقویم‌ها از جمله لوازم پرکاربرد در زندگی روزمره افراد است. تقویم‌ها از نظر انواع به دسته‌های زیر تقسیم بندی می‌شوند:

  1. تقویم‌های وزیری

تقویم‌های وزیری معمولا به تقویم‌هایی گفته می‌شود که در اندازه‌های متوسط ۱۷×۲۴ سانی‌متر طراحی و تولید شده‌اند. ابعاد این تقویم‌ها در واقع معادل با برگه B5  است و جز سر رسیدهای پرطرفدار و محبوب بوده و کاربرد متعددی دارند. به عنوان برای نوشتن اطلاعات بسیار مهم از قبیل شماره‌های تلفن‌، قرارهای ملاقات، نکات کلیدی دروس و سایر موارد  دیگر کاربرد دارند.

  1. تقویم‌های رومیزی

چاپ سررسید رومیزی معمولا بیشتر جنبه تبلیغ برای کسب و کارهای متعدد را دارد. این قبیل از تقویم‌ها همواره در معرض دید بوده و از این جهت برای تبلیغات بسیار مناسب هستند. برای چاپ تقویم‌های رومیزی می‌توان ایده‌های متعدد و ویژه‌ای به‌ کار برده و تقویم‌های رومیزی خاصی طراحی و تولید کرد. استفاده از تصاویر نیز زیبایی تقویم‌های رومیزی را چندین برابر می کند.

  1. سررسیدهای رقعی

نوع دیگری از تقویم‌ها، سررسیدهای رقعی هستند که در واقع ابعاد آن‌ها کوچک‌تر از تقویم‌های وزیری بوده و می‌توانیم بگوییم که ابعادشان معادل 15×21 سانتی‌متر است. این مدل از سررسیدهای رقعی بسیار زیبا و شیک بوده و طراحی آن‌ها به شدت مدرن است‌‌. تنوع و رنگ تقویم‌های رقعی بسیار بالا بوده و مورد استقبال افراد قرار می‌گیرند.

  1. تقویم‌های رحلی مخصوص مدیران

ابعاد تقویم‌های رحلی درست مشابه برگه‌های  A4 ‌ بوده  و حدود  ۲۱×۲۸ سانتی‌متر است. چاپ تقویم 1401 رحلی معمولا برای مدیران و تیم‌های سرپرستی مدیریتی مورد استفاده و استقبال قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید  نکات مهم درمورد باطری آیفون که باید بدانید

چاپ تقویم ۱۴۰۱ در ترکیب رنگ‌های متنوع و خاص با زیبایی ویژه

 

جمع بندی و سخن پایانی

در این مقاله برای افرادی که قصد چاپ تقویم را داشتند، درباره انواع تقویم و ویژگی‌هایی که دارند، اعم از تقویم‌های سررسید، سالنامه و سایر موارد دیگر اشاره کردیم. چنانچه شما نیز تمایل به خرید تقویم و یا چاپ انواع تقویم داشته باشید، با مطالعه این مطالب می‌توانید با آگاهی کامل به خرید و یا ثبت سفارش چاپ دقت کنید.

 

جهت خرید تقویم رومیزی ساال نو از وب سایت هدیه تبلیغاتی گیفتو دیدن کنید

www.gifto.biz

02163429000

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *