تبلیغات

تبلیغات

شرایط اجاره خودرو در تهران

khodro1

اجاره خودرو در شهرهای بزرگ با تقاضای بالا همراه است. تصور کنید که بدون بردن خودروی شخصی خود به شهر شلوغی همچون تهران می توانید به محض ورود به این شهر یک خودرو  را در اختیار داشته باشید و کارهای مهم و اساسی خود را انجام دهید. چقدر این خدمات برای شما لذت بخش و مفید خواهد بود؟ آیا از اینکه دغدغه بردن خودروی شخصی و مخاطرات بین راهی را ندارید خوشحالید؟ برای بیشتر افرادی که تجربه ی استفاده از چنین خدماتی را داشته اند و در واقع لذت چنین خدماتی را چشیده اند می دانند که چه رفاه و آسایشی را می توانند تجربه کنند بدون اینکه دغدغه ی خرابی ها و استهلاک های بعد از سفر را داشته باشند.

شرکت های اجاره دهنده ی خودرو در تهران و شهرستان ها انواع مختلفی دارند ممکن است یک شرکت انواع خودروها را در ناوگان خود برای اجاره داشته باشد و ممکن است مجموعه خودروهای یک شرکت محدود به چند مدل خاص باشد. معمولا ترجیح افراد انتخاب شرکت هایی است که از تمام رده ها خودرو برای اجاره دارند و تمام سلایق و نیازها را پوشش می دهند. خود شما هم معمولا سراغ موسسه هایی می روید که آپشن های زیادی پیش روی شما بگذارند و دست شما در انتخاب باز باشد. البته شرکت های زیادی هستند که فقط خودروهای لوکس و تشریفاتی را اجاره می دهند که این خدمات در عهده ی بیشتر افراد جامعه خارج است و فقط قشر خاصی از افراد توانایی استفاده از این سرویس ها را دارند.

نحوه اجاره خودرو در تهران

شرایط اجاره خودرو در تهران

اجاره ماشین در تهران به دلیل تنوع شرکت های ارائه دهنده بسیار آسان است. تهران پایتخت ایران و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای دنیا محسوب می شود. این شهر از لحاظ مساحت جزء 28 شهر دنیا به حساب می آید که تراکم جمعیت آن به ازای هر کیلومتر چیزی حدود 11 هزار نفر است که رقمی بالا می باشد. با این وجود جمعیت بالا و توسعه تجارت در این شهر سبب شده تا بیشتر شرکت ها شعبات اصلی خود را در این شهر افتتاح کنند. رنت خودرو یا اجاره ماشین هم یکی از خدماتی است که توسط شرکت های اجاره دهنده ماشین انجام می شود. این کسب و کار در ایران سابقه طولانی مدتی ندارد و تنها دو دهه از فعالیت آن می گذرد اما با این سابقه کم هم توانسته به موفقیت های زیادی دست پیدا کند.

قطعا تمام افرادی  که به تهران سفر می کنند و یا در شهر تهران هستند و می خواهند به جایی دیگر بروند دارای خودروی شخصی نیستند و یا خودروی شخصی آن ها در وضعیت مناسب و رو به راهی برای رانندگی نیست در اینگونه شرایط ناچارند که یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند یا یک خودروی مناسب با بودجه خود اجاره می کنند.  البته هزینه های آژانس و تاکسی های  دربستی در شهر تهران به قدری سرسام آور است که افراد اصلا این گزینه را جزء گزینه های انتخابی خود قرار نمی دهند.  این روزها خبرهای اجاره ماشین با راننده و یا اجاره خودرو با را ننده را حتما شنیده اید شاید فکر کنید چون شما خودرو را در تهران اجاره می کنید حق خارج کردن آن را از شهر تهران ندارید که باید بگوییم شرکت اجاره ماشین آراد سیر برای هر مقصدی که شما بخواهید خودرو را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید قراردادهای خود را در تهران بصورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه یا بعضی مواقع سالانه تنظیم کنید. این شرکت برای افرادی که مدت قرارداد آن ها بیشتر است تخفیفات ویژه ای در نظر می گیرد و اغلب هر چه مدت زمان آن بیشتر باشد ، قیمت قرارداد نیز ارزانتر و به صرفه تر خواهد بود.

همچنین بخوانید  با کمی نوآوری در عرصه میز به درآمد میلیاردی رسیدم

شرایط اجاره ماشین در تهران

شرایط اجاره خودرو در تهران

اگر شما به ارگان های مختلف اجاره خودرو در تهران مراجعه کرده باشید حتما با شرایط سفت و سخت این شرکت ها مواجه می شوید و شاید کلا از اجاره کردن ماشین پشیمان شوید. اما شرایط تمامی شرکت ها یکسان نیست و بیشتر این شرکت ها شرایط مشتری را اولویت کار خود قرار می دهند پس چطور است سری هم به شرکت آراد سیر بزنید و شرایط این شرکت را هم بررسی کنید. در این شرکت بیشتر مدل های خودروی ایرانی و خارجی وجود دارد و قیمت ها هم بر اساس مدل خودرو و زمان اجاره تعیین شده است. البته اگر شما بخواهید برای بیرون از شهر تهران خودرو را اجاره کنید هزینه ها بر اساس مسافت طی شده حساب می شود. این خودرو ها تمام سرویس شده هستند و کارهای بیمه و معاینات فنی آن ها انجام شده است و شما یک خودروی بی نقص تحویل می گیرد و اگر احیانا خودروی شما دچار نقص فنی شد و نیاز به تعمیر داشت این شرکت تعهداتی در این خصوص به مشتریان می دهد و تعمیرکارانی به محل اعزام می کند.

برای افرادی که ساکن تهران یا کرج هستند و می خواهند  خودروی بدون راننده اجاره کنند بایستی کارت شناسایی معتبر و سند ملکی معتبر در تهران یا کرج را ارائه کنند این اسناد باید به اسم خود اجاره کننده باشد   و فقط خود شخص اجاره کننده مجاز به رانندگی با خودرو می باشد.

مناسب ترین خودرو برای اجاره خودرو بدون راننده در تهران

شرایط اجاره خودرو در تهران

حتما شما هم قبل از اجاره خودرو به این فکر کرده اید که چه خودرویی مناسب شماست؟ برای اینکه بتوانید یک ماشین مناسب را اجاره کنید بهتر است ابتدا هدف خود را از اجاره تعیین کنید ممکن است شما برای یک کار  معمول روزانه بخواهید چند روزی را از یک خودروی اجاره ای استفاده کنید در این صورت نیازی به اجاره ی یک ماشین لوکس و گران قیمت نیست و با ماشین های میان رده داخلی نیاز شما برطرف می شود. اما گاها شما قصد مسافرت دارید و امنیت خودرو و کیفیت آن در اولویت  است پس سراغ ماشین های شاسی بلند شرکت آراد بروید. اما اگر برای یک روز می خواهید خودرو اجاره کنید و مجالس مهمی مانند عروسی پیش روی خود دارید توصیه می کنیم از خودروهای لوکس و لاکچری این مجموعه اجاره کنید تا یک تایم رویایی و خاطره انگیز را از بهترین روز زندگیتان ثبت کنید و خبر خوب این است که این شرکت برای اجاره ماشین عروسی هیچ گونه سند ملکی از متقاضی دریافت نمی کند و شرایط آسانتری نظیر دریافت چک در نظر گرفته شده است.

همچنین بخوانید  با یک ایده رنگ فقر را از زندگی ام پاک کردم

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *