تبلیغات

تبلیغات

نحوه مسدود کردن افراد در کلاب هاوس

how-to-block-clubhouse

بلاک کردن در شبکه های اجتماعی یک امر عادی به نظر میرسد، و بسیاری از افراد ممکن است به دلایل شخصی و یا حفظ حریم شخصی افرادی را مسدود میکنند. در این مقاله قصد داریم تا نحوه مسدود سازی افراد را در کلاب هاوس به صورت تصویری آموزش دهیم.

بلاک کردن افراد در کلاب هاوس

ممکن است برای شما نیز جای سوال باشد که پس از مسدود کردن فرد چه اتفاقی برای او رخ میدهد. در واقع وقتی کسی را در کلاب هاوس مسدود میکنیم او دیگر اجازه ورود به رومی که شما به عنوان مدیر و یا سخنور آن روم هستید را ندارد. علاوه بر این کلاب هاوس روم هایی که آن شخص به عنوان مدیر و یا سخنران فعالیت میکند را برای شما پنهان میکند.

چگونه یک کاربر را در کلاب هاوس مسدود کنیم

کلاب هاوس نیز مانند سایر شبکه های اجتماعی دارای یکسری از قوانین خاص خودش است، که هر فرد ملزم به اجرای آن قوانین است. در بعضی از شرایط ممکن است افراد از قوانین و دستورالعمل ها تخطی کنند که در این شرایط شما میتوانید گزارش آن اکانت را به کلاب هاوس بدهید. البته به این نکته توجه داشته باشید که رسیدگی به گزارش ممکن است چند روز به طول بیانجامد، و ساده ترین راه برای رهایی از اینچنین افرادی مسدود سازی اکانت طرف مقابل است.

برای مسدود کردن کاربر در کلاب هاوس مراحل زیر را دنبال کنید :

  1. برنامه کلاب هاوس را اجرا کنید.
  2. به پروفایل کاربری که میخواهید مسدود کنید بروید.
  3. بر روی سه نقطه که در گوشه سمت راست قرار دارد کلیک کنید.
  4. بلاک را انتخاب کنید.
  5. در صفحه جدید برای تایید، دوباره بر روی بلاک کلیک کنید.

نحوه مسدود کردن افراد در کلاب هاوس

رفع انسداد کاربر در کلاب هاوس

در کلاب هاوس برای رفع انسداد تنها یک راه وجود دارد. و آن مستلزم اینست که نام کاربر را در قسمت سرچ برنامه جستجو کنید و وارد پروفایل کاربر شوید. سپس بر روی سه نقطه که در گوشه سمت راست قرار دارد کلیک کنید و در انتها گزینه آنبلاک را انتخاب کنید.

نحوه رفع انسداد کاربران در کلاب هاوس

سخن پایانی

در پایان باید گفت اگر شما به عنوان مدیر روم و یا یک سخنران در کلاب هاوس فعالیت میکنید باید به این موضوع دقت کنید که کسانی که باعث مزاحمت و عدم پیشروی کار شما میشوند را میتوان تنها با مسدود سازی کاربر، این موضوع را به راحتی حل نمود.

همچنین بخوانید  چجوری IGTV را پست کنیم - بررسی تفاوت IGTV و Reels اینستاگرام

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *