تبلیغات

تبلیغات

نماشویی ساختمان با بهترین قیمت توسط شرکت کارابین راپل

namashoy

نماشویی

نماشویی شامل مجموعه اقدامات و کلیه کارهایی می باشد که در مراحل شستشوی نمای ساختمان توسط افراد متخصص در این زمینه اجرا می شود تا تمامی جرم ها و آلودگی ها از سطح نمای ساختمان از بین برود و نمای ساختمان شما مانند روز اول و تمیز و درخشنده بشود.

اگر نمای ساختمان شما مدتی است که آلوده و چرکین شده است تنها راه برای تمیز شدن و جرم زدایی از آن نماشویی ساختمان می باشد. که با روش های بسیار مختلفی این خدمات اجرا می شود. شرکت کارابین راپل در فرآیند اجرای نظافت نمای بیرونی ساختمان از دستگاه نماشویی قدرتمند 320 باری و همچنین مواد های نانو مخصوص جرم زدایی برای نما استفاده میکند تا کیفیت کاری را بالا ببرد و نمایی تمیزی را برای شما تحویل دهد.

نماشویی

قیمت نماشویی

به نقل از شرکت کارابین راپل به طور کلی میزان معین و مشخصی برای قیمت اجرای این خدمات وجود ندارد و قیمت اصلی کار بستگی به وضعیت فعلی نمای ساختمان شما دارد که باید همانند خدمات پیچ و رولپلاک نما توسط کارشناسان و متخصصین کار در ارتفاع برسی و سپس تعیین قیمت بشود.

در حال حاضر فاکتور ها و عوامل موثری وجود دارد که در تعیین قیمت نماشویی ساختمان نقش مهمی را ایفا می کنند که کارشناسان کار در ارتفاع با توجه به این عوامل قیمت انجام کار را برای شما مشخص می کنند. فاکتور های مهم برای هزینه نماشوی ساختمان شامل موارد ذکر شده در زیر می باشند.

  1. متراژ و ابعاد نمای ساختمان
  2. میزان آلودکی و کثیفی نما
  3. جنس مصالح نمای ساختمان
  4. موقعیت مکان جغرافیایی ساختمان
  5. نماشویی ساختمان با واترجت یا سند بلاست
  6. میزان مواد مورد نیاز برای پاکسازی جرم ها
  7. روش شستشوی نما که به صورت راپل کاری باشد یا داربست

تمامی موارد ذکر شده از اهمیت بالایی برخوردار می باشند و میزان نرخ نماشوی ساختمان با توجه به هفت مورد بالا مشخص می شود.

پاکسازی نمای ساختمان چگونه انجام می شود؟

فرآیند پاکسازی نمای ساختمان به صورت کار در ارتفاع با استفاده از ابزار های کمکی مختلفی همچون:

  1. نماشویی با طناب و بدون داربست
  2. شستشوی نما با داربست
  3. شستشوی نمای ساختمان با کلایمر
  4. نماشویی ساختمان با جرثقیل
  5. شستشو نما با بالابر های هیدرولیکی

مواردی که در لبست بالا معرفی شد از روش های و ابزای های متخلف برای نماشوی و شستشوی نمای ساختمان استفاده می شود.

نماشویی با طناب

یکی از بهترین روش هایی که می توانید برای پاکسازی نمای ساختمان خود استفاده کنید استفاده از روش حرفه ای نماشویی با طناب می باشد. نام دیگر این روش راپل کاری  می باشد که یکی از ایمن ترین و کم هزینه ترین روش ها برای نظافت نمای بیرونی ساختمان به شما می آید و در حال حاضر در سراسر جهان مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است که برای شستن برج ها و ساختمای بسیار زیادی همچون برج خلیفه از این روش استفاده می شود.

همچنین بخوانید  چه تبلیغاتی مناسب گروه تلگرامی است ؟ + ارایه راهکار

از به دنبال شستشو و نماشویی ارزان ساختمان خود دارید این روش را انتخاب کنید در این روش از کار متخصصین کار در ارتفاع بدون نیاز به بستن داربست از نمای ساختمان فرود می آیند و در مراحل فرود از نما کلیه سطوح را با دستگاه واترجت شستشو می دهند. از روش راپل کاری یا کار در ارتفاع با دسترسی طناب در سایر خدمات ساختمانی دیگری همچون پیچ و رولپلاک نما ، نقاشی نما و آبندی نمای ساختمان استفاده می شود.

برای شستن نمای ساختمان حتما پیشنهاد می شود که از روش نماشویی با طناب استفاده بشود زیرا هم ایمنی بالایی دارد و هم قیمت اجرای این خدمات برای شما کمتر خواهد شد.

یکی از دلایلی که قیمت اجرا در این روش کمتر از سایر روش های دیگر می باشد این است که هیچ هزینه اضافه ای برای اجازه داربست یا کلایمر نخواهید پرداخت و تنها دستمزد نماشور را خواهید پرداخت.

نماشویی با طناب

نماشویی با داربست

این روش یکی از از روش های سنتی و قدیمی ای می باشد که برای پاکسازی نمای ساختمان در چند سال اخیر استفاده می‌شد. که امروزه با وجود روش مدرنی همچون شستشوی نما با طناب دیگر نیازی به بستن داربست نمی باشد. اما اگر نمای ساختمان دارای شرایطی باشد که نتوان از روش راپل کاری استفاده کرد باید از داربست استفاده بشود و فرآیند نظافت نمای بیرونی ساختمان با داربست انجام بشود که معمولاً کم پیش می آید از روش راپل کاری نوان استفاده کرد.

شرکت کارابین راپل در زمان استفاده از داربست از کمربند های ایمنی و هارنس به جهت بالا بردن امنیت در کار استفاده میکند و کلیه فرآیند اجرای کار را استفاده از تخته بر روی داربست اجرا میکند.

موادهای نظافت نمای بیرونی ساختمان

در حال حاضر فقط دو نوع مواد نانو بسیار قدرتمند برای نظافت نمای بیرونی ساختمان استفاده می شود که این مواد ها توسط کلیه متخصصین شستشوی نما در حال استفاده می باشند و مواد نانو دیگری به غیر از این دو مورد وجود ندارد. مواد های مخصوص نماشویی ساختمان سیلیس و دیسکلیر نام دارند.

سیلیس حالت ماسه ای و شنی مانند دارد و در سطوحی همچون نماهای آجری و سنگی مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد آن بیشتر در سند بلاست کردن نمای ساختمان می باشد که در زمان استفاده از آن حالت صیقل به سطوح نما میدهد  و به نوعی از سطوح نمای ساختمان لایه برداری میکند.

دیسکلیر یک مواد نانو اسیدی می باشد که بیشتر برای نماهای سنگی مورد استفاده قرار میگیرد و زمانی که بر روی سنگ نمای ساختمان پاشیده میشود به خورد سنگ نفوذ میکند و تمامی جرم ها تا حد ممکن از سطح نما بلند میکند و در سفید کردن سنگ نمای ساختمان بسیار کاربردی می باشد.

همچنین بخوانید  سامسونگ یا شیائومی؟ بهترین گوشی‌های میان رده متعلق به کدام برند است؟

بهترین شرکت نماشویی ساختمان

یکی از سوالاتی که امروزه در ذهن افرادی که قصد نماشویی و شستشوی نمای ساختمان خود را دارند این می باشد که بهترین شرکت نماشویی برای انجام شستن نمای ساختمان کدام می باشد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که بهترین شرکت برای نظافت نمای بیرونی ساختمان شرکتی می باشد که از تجربه و حرفه های بسیار بالایی برخوردار باشد و همچنین تمامی موارد مورد نیاز برای جرم زدایی از نما را در اجرای کار رعایت کند.

شرکت کارابین راپل یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین شرکت هایی می باشد که در حوزه کار در ارتفاع و شستشوی نمای ساختمان فعالیت می کند و در این دو دهه بیش از هزاران پروژه موفق داشته است که همواره مشتریان این شرکت سازمانهای دولتی بزرگی همچون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همچنین شرکت‌های بین المللی ای مانند شرکت کوزو بوده است.

شرکت کارابین راپل برای تمیز کردن نمای ساختمان استراتژس های مختلفی دارد که با توجه به تجربه و همچنین جنس نمای ساختمان بهترین روش را برای شستشو انتخاب میکنند و کلیه متخصصین و نیرو های این شرکت کاملا آموزش دیده و حرفه ای در اجرای کار می باشند.

نماشویی ساختمان در تهران

در استان تهران به دلیل وجود ساختمان های مدرن و زیبا و همچنین مهم بودن زیبایی ساختمان ها خدمات شستشوی نمای ساختمان بسیار پرتقاضا می باشد. در استان تهران به دلیل آلودگی بیش از حد هوا و همچنین بارش باران های اسیدی نمای ساختمان ها پس از گذشت زمان بسیار آلوده و چرکین و پوشیده از دوده می‌شوند و برای اینکه این آلودگی ها از بین بروند نمای ساختمان ها باید در بازه های زمانی مختلفی شست و شو بشوند تا همیشه تمیز بماند و از نفوذ جرم ها به خورد سطوح نمای ساختمان جلوگیری شود.

قیمت نماشویی در تهران به دلیل نزدیک بودن مسیر های دسترسی به شرکت های نماشویی کمتر از سایر نقاط کشور می باشد و همچنین اکثریت ساختمان ها را میتوان به صورت نماشویی با راپل نظافت و پاکسازی کرد.

namashoy

 

نماشویی سنگ ساختمان

شستشوی سنگ نمای ساختمان بسیار حساس می باشد و برای اجرای این کار باید به جنس سنگ استفاده شده حتما توجه شود تا نما را خراب نکند. برای نماشویی سنگ ساختمان روش های مختلفی همچون شستشوی نما به صورت واترجت یا سند بلاست وجود دارد.

همچنین از هر دو مواد سیلیس و دیسکلیر برای پاکسازی آلودگی ها و جرم ها می توان استفاده کرد. معمولا سنگ های نمای ساختمان ها تیشه ای یا گرانتی می باشند که برای هر کدام از جنس سنگ ها استراتژی مختلفی برای پاکسازی وجود دارد.

همچنین بخوانید  تفاوت نبشی و ناودانی استیل چیست؟

مثلا سنگ های تیشه ای به راحتی سند بلاست می شوند اما سنگ نماهای گرانیتی قابلیت سند بلاست را ندارند و اگر سند بلاست بشوند براقیت خود را از دست می دهند پس در انتخاب شرکت نماشویی حتما دقت بالایی شود تا کار با بهترین کیفیت انجام شود.

نماشویی با دستگاه واترجت

نماشویی ساختمان با دستگاه واترجت معمولا برای سطوحی همچون نماهای شیشه ای ، کامپوزیتی ، سیمانی ، ترموود استفاده می شود که موجب بلند شدن گد و خاک ها و آلودگی ها از سطح نما می شود و تا حد ممکن جرم ها را از بین میبرد مگر این که جرمی به خورد سطوح نما نفوذ کرده باشد و از بین نرود.

معمولا از واترجت برای نماشویی نمای سیمانی بسیار استفاده می شود و به نوعی یکی از مراحل اصلی قبل از اجرای نقاشی نمای ساختمان سیمانی می باشد زیرا با این کار کلیه گرد و خاک ها از نما بلند می شود و ماندگاری رنگ در نمای ساختمان بسیار بالا میرود.

منبع: شرکت کارابین راپل

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *