تبلیغات

تبلیغات

بهترین قیمت ورق استیل 430

steal-varagh1

در صورت نیاز به دسترسی به بهترین قیمت ورق استیل 430 ، پیشنهاد می‌کنیم از لیست قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت استیل رونیک دیدن نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، مشاورین استیل رونیک به صورت تمام وقت، آماده ارائه خدمات می‌باشند. در صورت مشتاق بودن به شناخت بهتر ماهیت ورق‌های استیل ، خواندن ادامه مطلب نیز خالی از لطف نخواهد بود!

ورق استیل 430

مفهوم خوردگی و فولاد ضد زنگ

زنگ زدگی، یک ویژگی طبیعی است. تمام مواد، همواره به محیط پاسخ داده و با عناصر محیطی واکنش می‌دهند. به عبارتی، مواد بسیار کمی به شکل خالص در طبیعت یافت می‌شوند! در شرایط مرطوب، آهن با اکسیژن موجود در آب واکنش داده و اکسید آهن تشکیل می‌دهد که به آن خوردگی نیز گفته می‌شود. اکسید قرمز شکسته شده به راحتی تجزیه شده و موجب خوردگی بیشتر مواد می‌شود. آهن و فلزات کربن معمولی در برابر این نوع خوردگی بسیار حساس هستند. فولاد ضد زنگ، دارای توانایی طبیعی برای تشکیل یک لایه عبوری است که از خوردگی جلوگیری می‌کند. کروم که در تمام فولادهای ضد زنگ یافت می‌شود، مانند آهن به سرعت با اکسیژن واکنش نشان می‌دهد. با این حال، تفاوت این است که فقط یک لایه بسیار نازک از کروم اکسید شده بر روی سطح فولاد شکل می‌گیرد. شایان ذکر است که بر خلاف اکسید آهن پایدار و ناپایدار، اکسید کروم بسیار بادوام بوده و به سطوح فولادی ضد زنگ می‌چسبد. باید در نظر داشت در صورتی که فولاد ضد زنگ در بهترین شرایط خود نگهداری شود، سطوح تمیز و زیبایی بصری منحصر به فردی را برای بسیاری از سازه‌های ساختمانی فراهم می‌کند.

 

طیف وسیع استفاده از ورق‌های استیل

ورق‌های فولادی نه تنها عملکرد و ویژگی‌های فنی بسیار خوبی دارند. بلکه از نظر جنبه زیبایی شناختی نیز، جذابیت خاصی به محیط می‌بخشند. به دلیل همین عناصر زیبایی شناختی، از این ورق‌ها به طور گسترده‌ای در تکمیل نمای  بیرونی و داخلی سازه‌ها و برای اهداف تزئینی استفاده می‌شود.

به عبارتی، این ورق‌ها در زمینه ساخت و ساز و دکوراسیون، بسیار پرتقاضا می‌باشند. به طور خاص، از ورق‌های استیل در دکوراسیون سازه‌های درب، نماهای ساختمان‌های مختلف، و همچنین به عنوان عناصر تکمیل کننده نمای داخلی بسیاری از ساختمان‌های عمومی و مسکونی استفاده می‌شود. در واقع با به کارگیری ورق‌های استیل، می‌توانید دو کار را همزمان انجام دهید: محافظت از فضای داخلی از آسیب و تزئین آن!

با توجه به اینکه ورق‌های استیل، از استحکام بسیار عالی برخوردار می‌باشند. از این ورق‌ها،  به طور گسترده‌ای برای ایجاد ظاهر کابین آسانسور استفاده می‌شود. همچنین به دلیل آنکه این ورق‌ها از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی و آب و هوایی نامناسب برخوردار می‌باشند، می‌توان از آن‌ها به خوبی در سازماندهی تبلیغات در فضای باز استفاده کرد. 

همچنین بخوانید  خرید PS5 با مناسب‌ترین قیمت و ارسال سریع در هزارتو

 

کاربرد وسیع ورق استیل 430 در صنعت مواد غذایی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از قیمت ورق استیل 430 ، تماس با مشاورین استیل رونیک خالی از لطف نخواهد بود! در نظر داشته باشید که امروزه مقادیر زیادی از فولاد ضد زنگ را می‌توان در محصولات مرتبط با صنایع غذایی یافت. به عنوان مثال، ورق استیل 430  در بسیاری از آشپزخانه های تجاری و کارخانه های فرآوری مواد غذایی یافت می‌شود که مهم‌ترین علت آن ، تامین بسیاری از نیازهای این صنایع می‌باشد. به عبارتی، ورق استیل 430، حاوی 16 تا 24 درصد کروم و تا 35 درصد نیکل و همچنین مقادیر کمی کربن و منگنز است. این دوام موجب می‌شود که ورق استیل 430 به راحتی تمیز شده و جهت استفاده در آشپزخانه و رستوران‌ها بسیار ایده آل ‌باشد.

این ورق‌ها را به راحتی می‌توان تغییر شکل داده و از آن برای ساخت انواع تجهیزات و ماشین آلات مانند میز آشپزخانه، مخازن و غیره استفاده کرد. این ورق‌های استیل، در برابر شوک و تحریک‌پذیری موجود در آشپزخانه ها یا کارخانه های فرآوری مواد غذایی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. علاوه بر این، این ورق‌ها به راحتی تمیز شده! و در برابر شست‌ و شوی مکرر با بسیاری از مواد شیمیایی و صابون‌هایی که برای رفع نیازهای بهداشت عمومی استفاده می‌شوند، از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند. همچنین این ورق‌های استیل، با قلیاها و اسیدهای موجود در شیر، غذاهای پخته شده، سبزیجات و مکمل های غذایی واکنش نشان نمی‌دهند. از مزایای نهایی ورق استیل 430 ،  می توان به عمر طولانی و ظاهر  جذاب آن اشاره کرد.

ورق استیل 430 

قیمت ورق استیل 430

لازم به ذکر است که قیمت ورق‌های فولادی به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ، ضخامت ورق استیل می‌باشد. در صورت نیاز به دسترسی به لیست قیمت ورق استیل 430 ، پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان مجموعه استیل رونیک در ارتباط باشید. مشاورین این مجموعه علاوه بر ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت محصول، رهنمودهای لازم جهت نحوه خرید آنلاین این ورق‌ها را نیز در اختیار شما قرار خواهند داد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *