تبلیغات

تبلیغات

برندهای محبوب در خرید و فروش گوشی های کارکرده و دست دوم

goshika

گوشی های هوشمند امروزه به بخش مهمی از زندگی ما انسان ها تبدیل شده اند. حال شاید هدف از داشتن آن برای هر کسی متفاوت باشد و بدیهی است مردم هدف های منحصر به فردی دارند، ولی در نهایت داشتن آن در عصر کنونی به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. هم اکنون بازار خرید و فروش گوشی در دنیا داغ ترین بازار جهان محسوب می شود. البته در ایران علاوه بر خرید گوشی های تازه و آکبند، خرید گوشی کارکرده نیز مرسوم است.

گوشی های امروزی هر یک دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. میزان تفاوت در این ویژگی ها قیمت یک گوشی را نسبت به دیگری متمایز می سازد. گاها همین مساله می تواند قیمت ها را به طور چشمگیری افزایش دهد. از این رو خرید گوشی دست دوم آپشن بهتری به نظر می رسد. در این مقاله قصد داریم آمار خرید و فروش انواع برند گوشی های دست دوم در ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید و فروش گوشی های کارکرده

برند های دست دومی که از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند

با افزایش قیمت دلار و تاثیر آن بر قیمت گوشی ها، خرید و فروش گوشی دست دوم بیش از پیش متداول شده است. بدیهی است که بعضی از برند ها به دلایل مختلف مانند باتری، دوربین، صفحه نمایش، رم، حافظه داخلی و … بین مردم بیشتر مورد مقبولیت واقع می شوند.

رقابت خرید و فروش گوشی بین برند های مختلف هر روز در حال شدت گرفتن است. همه خواستار یک گوشی هستند که بهترین ویژگی ها را با بهترین قیمت عرضه کند. با توجه به اینکه برند های زیادی در بازار موجود است، مردم در انتخاب بهترین برند دچار سردرگمی می شوند. در زیر لیستی از آمار خرید و فروش گوشی های کارکرده از وبسایت گوشیکا برای شما فراهم شده است.

خرید و فروش گوشی های کارکرده

1. سامسونگ کارکرده در رتبه اول از معاملات گوشی کارکرده

سامسونگ نام آشنایی است که همه می شناسند. این برند که متعلق به کره جنوبی است، به عنوان یکی از کاربر پسند ترین و بهترین برند های خرید و فروش گوشی در جهان و ایران شناخته شده است. امکانات عالی و بی نقص در کنار استحکام و ظرافت به کار گرفته شده در تهیه گوشی، بازار خرید و فروش آن را رونق بخشیده است. 

قیمت مقرون به صرفه به نسبت قابلیت هایی که گوشی های سامسونگ برای کاربر فراهم می کنند، حائز اهمیت بسیاری است. فروش گوشی دست دوم سامسونگ در ایران به نسبت بقیه گوشی ها از رواج بیشتری برخوردار است. 

همچنین بخوانید  مقایسه هتل قصر طلایی با هتل الماس 2 مشهد

 

2. آیفون کارکرده در رتبه دوم

آیفون که یکی از مرغوب ترین برند های شناخته شده در جهان است، متعلق به آمریکا می باشد. خرید و فروش گوشی آیفون هر روزه در حال شدت گرفتن است. این برند دارای طراحی بسیار خلاقانه ای می باشد. دوربین مدل های چندین سال پیش گوشی آیفون در برخی موارد از سایر برند های امروزی هم بهتر است. 

از دلایل دیگر محبوبیت خرید و فروش گوشی دسته دوم آیفون می توان به آپدیت های مکرر آن اشاره کرد. همچنین این برند سنسور اثر انگشت و شناسایی چهره بی نظیری دارد. دلیل خرید گوشی دست دوم آیفون با توجه به قیمت آن به نسبت گوشی های اندروید آشکار تر است.

 

3. هواوی کارکرده در رتبه سوم با اختلاف کم نسبت به اپل

شرکت هواوی با فاصله کمی از تاسیس شدن آن توانست وارد رقابت سنگین خرید و فروش گوشی شود. این برند چند ملیتی چینی گوشی های خود را با قیمت های خارق العاده وارد بازار می کند. قابلیت هایی که با توجه به این قیمت ها به کاربر عرضه می شوند، غیر قابل توصیف است.

هواوی دارای یک رابط کاربری خاص به نام Emotion است که نسخه بهبود یافته اندروید است. باتری گوشی های این برند در مقایسه با گوشی های دیگر یک سر و گردن بالاتر است. بازار خرید و فروش گوشی دست دوم هواوی به دلایل بسیاری رونق پیدا کرده است. از بین آن ها می توان به طراحی شیک، ضخامت کم، دوام زیاد و دوربین فوق العاده آن اشاره کرد.

 

4. شیائومی کارکرده در رتبه چهارم

همه ما در چند سال اخیر شاهد بازار داغ خرید و فروش گوشی های شیائومی بوده ایم. محصولات با کیفیت این کمپانی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. از این رو خرید گوشی دست دوم شیائومی ترویج یافته است. این کمپانی نیز محصولات خود را با قیمت های استثنایی وارد بازار می کند.

در هسته محصولات شیائومی MIUI نهفته است! یک ROM مبتنی بر اندروید که تلفن های هوشمند و رایانه های لوحی این شرکت را تغذیه می کند. MIUI دارای ویژگی های زیادی است که نمی توانید در Android یا iOS پیدا کنید. از بین این ویژگی ها می توان به حرکات ناوبری و تم های هیجان انگیز و جالب آن اشاره کرد. MIUI موجب رونق زیادی در خرید و فروش گوشی های شیائومی شده است.

 

5. ال جی کارکرده

شرکت ال جی اولین گوشی خود را در سال 2009 وارد بازار کرد. این برند اگرچه از بازار رقابت های خرید و فروش گوشی کناره گیری کرد، اما باز هم شاهد خرید و فروش گوشی دست دوم این برند در بازار هستیم. از بین ویژگی های چشمگیر این برند می توان به عملکرد و سرعت عالی، قیمت های خوب، دوربین های چندگانه با اهداف متفاوت و صفحه نمایش زیبای آن اشاره کرد.

همچنین بخوانید  با کمترین سرمایه برای خود پلی به سمت ثروت بسازید

 

6. نوکیا کارکرده

خرید گوشی دست دوم نوکیا برای آن دسته از خریدارانی که به آپدیت های متداول و پی در پی نرم افزار اهمیت می دهند، پیشنهاد می شود. گوشی های نوکیا در درسته پر امنیت ترین گوشی های جهان قرار دارند. اما خرید و فروش آن ها به دلایل مختلف نسبت به قبل رونق ندارد.

همچنین دوام و استحکام این گوشی ها شگفت انگیز است. البته این خبر تازه ای نیست و همه ما ماندگاری و مقاومت مدل های اولیه این برند را دیده ایم. شایان ذکر است که ضبط صدای گوشی های نوکیا در مقایسه با برندهای دیگر خارق العاده است.

 

7. اچ تی سی کارکرده

مورد آخر در لیست آمار خرید و فروش گوشی های دست دوم و کارکرده وبسایت گوشیکا، برند اچ تی سی می باشد. این برند به دو دلیل بین کاربران شناخته شده است؛ طراحی و رابط کاربری حساس. همچنین دارای ماندگاری و طول عمر زیادی می باشند.

 

اپلیکیشن گوشیکا مرجع خرید و فروش گوشی های دست دوم

 

وبسایت گوشیکا – gooshika بستری امن و بدون واسطه جهت معاملات آنلاین و خرید و فروش گوشی های کارکرده و دست دوم برای مردم فراهم کرده است. شما می توانید با یک جستجوی ساده از تمام نقاط ایران گوشی مورد علاقه خود را بخرید. همچنین می توانید با نصب اپلیکیشن گوشیکا از بهترین قیمت های گوشی های دست دوم و کارکرده مطلع شوید. 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *