تبلیغات

تبلیغات

شیشه سکوریت | عمده فروشی شیشه سکوریت در ایران

sazokar2

سازوکار یکی از تولید کنندگان انواع شیشه های ساختمانی است که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. یکی از محصولات تولید شده در صنعت شیشه که به دلیل ویژگی های منحصربفردی که دارد، بسیار مورد توجه قرار مصرف کنندگان قرار گرفته، شیشه سکوریت است. سازوکار با تولید این نوع از شیشه و همچنین ارائه خدماتی چون اندازه گیری و نصب این نوع شیشه برای کاربردهای مختلف توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. ساز و کار علاوه بر ارائه انواع شیشه های ساختمانی، درب و پنجره های مختلف، توری پنجره و … فعالیت هایی نیز در راستای ارتقا سطح اطلاعات عمومی افراد مختلف جامعه انجام می دهد. از این اقدامات می توان به نگارش مقالات مختلف با موضوعات روز صنعت شیشه توسط متخصصان  این حوزه و انتشار آن در فضای مجازی و اینترنت را نام برد. در این مقاله از سازوکار نیز به بررسی شیشه سکوریت، ویژگی ها و مشخصات آن و همچنین معرفی مراکز معتبر فروش عمده این محصول در کشور می پردازیم، لطفا تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

شیشه سکوریت

ویژگی های شیشه سکوریت

شیشه سکوریت یکی از انواع پر کاربرد شیشه در صنایع مختلف است که به دلیل ویژگی های منحصر بفردی که دارد، روز به روز بر موارد استفاده از آن افزوده می شود. شیشه سکوریت به دلیل تکنولوژی مورد استفاده در تولید آن دارای، استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار است. شیشه های سکوریت معمولا در ضخامت های متنوعی در بازه 4 تا 18 میلیمتر بر اساس کارایی مورد انتظار از آن تولید می شود. شیشه سکوریت در انواع مختلفی در بازار موجود است، در واقع سکوریت کردن نوعی فناوری است که در طی آن ساختار شیشه در برابر ضربه و فشار تقویت می شود و بر روی شیشه های رنگی، مات، رفلکس، سندبلاست و … قابل پیاده سازی است. با توجه به توضیحات ارائه شده اشاره به این موضوع خالی از لطف نیست که سازوکار انواع شیشه های سکوریت را رنگ های مختلفی همچون بی رنگ، دودی، سفید، سبز، آبی و … با در نظر گرفتن سلیقه و نظر مشتری تولید می کند.

مهمترین ویژگی شیشه سکوریت را می توان ایمن بودن آن در هنگام شکستن عنوان نمود به طوری که در هنگام شکستن، شیشه به قطعات ریز غیر برنده تبدیل می شود و این خاصیت برای مکان هایی که تامین ایمنی افراد حاضر در محیط اهمیت بالایی داشته باشد، بسیار قابل توجه است. در مکان هایی که از شیشه سکوریت به عنوان درب های شیشه ای ورودی در ساختمان ها، نرده های شیشه ای، شیشه های مورد استفاده برای تفکیک فضا و … ویژگی ذکر شده اهمیت بالایی دارد. گفتنی است که  شیشه های سکوریت بیشتر از قسمت لبه ها آسیب پذیرند و در صورت وارد شدن ضربه و یا اعمال فشار به این قسمت از شیشه، فرو خواهند ریخت.

همچنین بخوانید  بهترین شرکت سئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شیشه سکوریت

کاربرد شیشه سکوریت

از کاربردهای شیشه سکوریت می توان به استفاده در صنایع گوناگون اشاره نمود، برخی از این صنایع عبارتند از:

  • صنعت ساخت و ساز: در این صنعت شیشه های سکوریت به عناوین مختلف مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال می توان به استفاده در درب های شیشه ای، پنجره ها، پارتیشن های شیشه ای، بالکن های شیشه ای و … در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی و … اشاره کرد.
  • صنعت خودروسازی: در شیشه های عقب اتومبیل ها معمولا از شیشه های سکوریت استفاده می شود تا در صورت بروز حادثه و شکستن آن کمترین میزان آسیب متوجه سرنشینان گردد.
  • صنعت تولید لوازم خانگی: از شیشه های سکوریت در ساخت بسیاری از لوازم خانه و آشپزخانه استفاده می گردد به عنوان مثال می توان به شیشه های بکار رفته در اجاق گاز، سینک های شیشه های، هود و مواردی از این دست اشاره نمود.

شیشه سکوریت

عمده فروشی شیشه سکوریت در ایران

با توجه به کاربردهایی که برای شیشه سکوریت بیان شد می توان گفت بسیاری از مشتریان این محصول در صنعت کشور، تولیدکنندگانی هستند که برای پروژهای بزرگی مثل ساخت بناهای اداری، تجاری و مسکونی عظیم، تولید خودرو و لوازم خانگی  نیاز به تامین شیشه سکوریت در حجم بالایی دارند و به همین دلیل تهیه شیشه سکوریت به صورت عمده با قیمت مناسب می تواند صرفه اقتصادی برای پیمانکاران داشته باشد. سازوکار با توانایی تامین شیشه سکوریت در حجم بالا به عنوان عمده فروشی شیشه سکوریت در ایران است که محصولات خود را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. جهت اطلاع از لیست قیمت شیشه سکوریت به سایت ساز و کار مراجعه نمائید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *