تبلیغات

تبلیغات

تفاوت منوی غذا در هتل های مشهد

hotel1

در کشور ایران مقاصد گردشگری بسیاری وجود دارد که شهر مشهد از جمله مهم ترین آن ها به شمار می رود. در واقع مشهد را می توان مهم ترین شهر زیارتی کشور دانست که سالانه زائرین بسیاری را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند. از این رو در این شهر هتل های بسیاری ایجاد شده اند که با کیفیت های متفاوت پذیرای زائرین خواهند بود.

هتل های مشهد، تنها هتل هایی در ایران هستند که به صورت فولبرد خدمات خود را ارائه می دهند و گردشگران می توانند به انتخاب خود تور مشهد را با فولبرد و یا هافبرد مورد رزرو قرار دهند. اما آیا تمامی هتل ها در این شهر چنین مزیتی دارند؟ فولبرد و هافبرد به چه معنا است و به چه صورت ارائه می شود؟ در ادامه به پاسخ این سوالات می پردازیم.

منوی غذا در هتل های مشهد

هتل جواد مشهد و منوی غذایی فولبرد

فولبرد در هتل های مشهد به معنای اقامت به همراه صبحانه، ناهار و شام می باشد و هافبرد اقامت به همراه یک وعده غذایی است. اکثر هتل های مشهد خدمات خود را به صورت فولبرد ارائه می دهند، اما هتل های پنج ستاره دارای چنین مزیتی نیستند. از این رو برخی از افراد سعی دارند تا هتل هایی با کیفیت هتل های پنج ستاره مانند هتل جواد مشهد را یافت کنند که در آن ها خدمات فولبرد نیز ارائه شود. در ادامه به توضیح درباره آن ها می پردازیم.

هتل جواد مشهد، هتلی چهار ستاره و با کیفیت

برای اقامتی با کیفیت در شهر مشهد به همراه خدمات فولبرد، می بایستی به دنبال هتل های چهار ستاره با لِول بالا باشید. یکی از این هتل ها، هتل جواد مشهد می باشد که در صدر دیگر هتل های مشهد قرار گرفته و دارای کیفیتی بسیار بالا می باشد. این هتل امکاناتی عالی را در خود ایجاد کرده و ضمن خدمات عالی، دارای مزیت موقعیت مکانی نیز می باشد.

هتل جواد مشهد در سال 1391 احداث گردیده است و دارای 105 واحد اقامتی در 8 طبقه ساختمانی خود می باشد. فاصله این هتل تا حرم مطهر رضوی حدود 5 دقیقه به صورت پیاده است که دسترسی را به راحتی برای شما فراهم خواهد کرد. شما می توانید با قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به هتل های پنج ستاره، این هتل را همراه با صبحانه، ناهار و شام به صورت فولبرد و یا یک وعده غذایی به صورت هافبرد مورد رزرو قرار دهید.

منوی غذا در هتل های مشهد

رستوران هتل تارا مشهد و منو فولبرد

همچنین بخوانید  بهترین فروشگاه برای تجهیزات کامپیوتری

آیا کیفیت هتل تارا مشهد بالا است؟

هتل تارا مشهد یکی دیگر از هتل های چهار ستاره ای است که با کیفیت بالا، آماده پذیرایی از زائرین عزیز می باشد. این هتل در خیابان شیرازی واقع گردیده و به صورت پیاده حدود 10 دقیقه با حرم مطهر رضوی فاصله دارد. از امکانات عالی در این هتل می توان به وجود سه رستوران متنوع در آن اشاره نمود که هم به صورت فولبرد و هم به صورت هافبرد، منوی خود را در اختیار مهمانان مقیم قرار می دهد.

هتل تارا مشهد را می توان یک هتل با تجربه در عرصه هتل داری دانست که در سال 1374 احداث گردیده است. البته پس از سال ها در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت و اکنون فضایی شبیه به هتل های نوساز را دارا می باشد. این هتل نیز گزینه ای ایده آل برای اقامت در شهر مشهد خواهد بود.

هتل الماس 1 مشهد، گزینه ای دیگر برای اقامت فولبرد

از بین هتل های چهار ستاره با کیفیت، هتل الماس 1 مشهد یکی دیگر از گزینه ها است که شما می توانید به صورت فولبرد این هتل را مورد رزرو قرار دهید. این هتل در سال 1392 احداث گردید و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. اکنون با اتاق هایی با کیفیت و مجهز می تواند یک اقامت راحت و دلنشین را برای شما رقم زند. فاصله هتل تا حرم نیز حدود 5 دقیقه به صورت پیاده می باشد.

منوی غذا در هتل های مشهد

هافبرد به معنی صبحانه و اقامت است

چه سایتی هتل های مشهد را با خدمات فولبرد ارائه می دهد؟

سایت های مختلفی در جهت رزرو هتل های مشهد و تور مشهد خدمات به گردشگران ارائه می دهند که یکی از بهترین آن ها سایت پرشین هتل می باشد. این سایت علاوه بر ارائه هتل های مشهد به همراه خدمات فولبرد، مزیت های عالی را نیز در اختیار گردشگران قرار می دهد. شما می توانید به صورت تلفنی، حضوری و انلاین رزرو خود را از این سایت به راحتی انجام دهید. کافی است تا با شماره تلفن 05138095 و 05138096 تماس حاصل نمایید و به کمک پشتیبانی 24 ساعته رزرو خود را انجام دهید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *