تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین داک تاندربولت 4 برای لپ تاپ های ویندوزی

Best-Thunderbolt-4-Docks

Thunderbolt 4 ( تاندربولت ) یکی از پر سرعت ترین رابط های دیجیتالی می باشد که سرعت انتقال را وارد عرصه جدیدی نموده است.

اگرچه در اوایل سال 2020 معرفی شد ، اما تعداد زیادی از لپ تاپ های ویندوزی با پورت ذکر شده در بازار هستند. بنابراین ، اگر می خواهید حداکثر استفاده را از رایانه ویندوز تاندربولت خود ببرید ، منطقی است که آن را به یک ایستگاه متصل به لپ تاپ که از Thunderbolt 4 پشتیبانی می کند وصل کنید.

جدا از پورت های US اضافی ، کانکتورهای HDMI و کارت خوان ، این پایه ها اتصال لپ تاپ ویندوز شما به صفحه نمایش دوگانه 4K را آسان می کند. مهمتر از همه ، پایه لپ تاپ مشکل اتصال بسیاری از چیزها به لپ تاپ شما را برطرف می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لپ تاپ خود را با یک کابل به داک وصل کنید.

بنابراین اگر لپ تاپ جدیدی مانند Dell XPS 13 یا Asus Zenbook 14 UX425EA دارید ، در اینجا تعدادی از بهترین اسکله های تاندربولت 4 را می توانید خریداری کنید.

CalDigit Thunderbolt 4 Element Hub

بهترین داک تاندربولت 4

این داک جذاب دارای 4 پورت یو اس بی و 4 پورت تاندربولت 4 می باشد. علاوه بر این ، دارای ساختار هوشمند است. پورت های تاندربولت و US در هر دو طرف اسکله مناسب هستند و مانیتور یا لوازم جانبی را به هم متصل می کنند. در عین حال ، پایه های لاستیکی از عدم لغزش داک حتی در هنگام استفاده از همه پورت ها اطمینان می دهند. جالب اینجاست که حتی زمانی که لپ تاپ خراب است ، می تواند برق مورد نیاز دستگاه های جانبی متصل را تأمین کند.

در مورد عملکرد ، این داک CalDigit کار بسیار خوبی را انجام می دهد. اهالی Windows Central این اتصال لپ تاپ را با اتصال به صفحه نمایش 4K و وسایل جانبی مانند ماوس و SSD خارجی آزمایش کردند و بدون شکستن پوست ، بدون نقص کار کرد. برای ثبت ، Thunderbolt 4 می تواند به راحتی از یک مانیتور 4K پشتیبانی کند. یک اتصال می تواند با دو صفحه نمایش 4K کار کند.

اشکالاتی دارد. به عنوان مثال ، حتی اگر آداپتور به شکل بزرگ باشد ، حتی اگر یک فاکتور فرم جمع و جور بزرگ باشد. فقط پورت های تاندربولت و US را متصل می کند و دیگر اتصالات مانند پورت اترنت و HDMI را خروجی نمی دهد. مورد دوم به این معنی است که برای اتصال باید یک مانیتور مستقیم Thunderbolt داشته باشید.

همچنین بخوانید  انویدیا CUDA Cores چیست ؟ و چه نقشی در پردازش بازی دارد

Anker Apex 12-in-1 Thunderbolt 4 Dock

بهترین داک تاندربولت 4

Anker Apex یکی از محدودیت های اصلی داک CalDigit را که در بالا معرفی کردیم برطرف می کند. گذشته از پورت های تاندربولت 4 ، پورت های US-A ، HDMI و اترنت به صورت یکپارچه ارائه می شود. این مزایای اتصال هرچه بیشتر لوازم جانبی مورد نیاز شما را ارائه می دهد ، خواه صفحه کلید سیمی محرمانه باشد یا کارت خوان SD. با این حال ، با وجود داشتن 12 پورت ، Apex باریک است و ممکن است فضای زیادی برای میز کار اشغال نکند.

Anker Apex عالی به نظر می رسد. در کنار آن شیار دارد و شبیه چمدان اسباب بازی است. شوخی نمیکنم!

این حوض به طور هوشمند همه 12 پورت را برای اتصال و قطع کابل بدون زحمت ترتیب می دهد. و بله ، وزن کمی دارد ، اندازه آن تقریباً یک پوند است.

در مقایسه با داک CalDigit در بالا ، خروجی بالاتری در 90W دریافت می کنید ، که به شما قدرت کافی برای اجرای یک لپ تاپ سازگار را می دهد. علاوه بر این ، می توانید از پورت Thunderbolt برای انتقال داده ها استفاده کنید.

جالب اینجاست که یک آداپتور 120 واتی این داک لپ تاپ را تغذیه می کند. همه لوازم جانبی به درستی شارژ شده و متصل را مدیریت کنید تا بدون اشکال یا تاخیر کار کنند. علاوه بر این ، تایپ بر روی همه پورت ها باعث داغ شدن داک یا حرکت آهسته ماوس بر روی صفحه نمی شود.

داک Kensington SD5700T Thunderbolt 4 Docking Station

بهترین داک تاندربولت 4

همانطور که در بالا ذکر شد ، این داک می تواند با ظرافت هرگونه کار را که باعث افت عملکرد می شود مانند اتصال به مانیتور خارجی یا انتقال داده انجام دهد. استفاده از دومی آسان است زیرا SD5700T همچنین یک کارت خوان UHS-II را به همراه دارد.

مهمتر از همه ، تعداد زیاد پورت ها به این معنی است که می توانید دستگاه های مختلف ، قدیمی و جدید را متصل کنید. افراد لپ تاپ صفحه کلیدهای Corsair ، هدفون های بی سیم HyperX و موش های Razer Naga Pro را از طریق داک متصل می کردند که همه آنها بدون تاخیر بدون مشکل کار می کردند.

بدون مشکل نیست. به عنوان مثال ، هیچ اتصال HDMI یا DisplayPort وجود ندارد. این بدان معناست که برای اتصال لپ تاپ خود به نمایشگرهای بالا به یک مانیتور US-C یا Thunderbolt نیاز دارید.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *