تبلیغات

تبلیغات

روش های جذب فالوور واقعی اینستاگرام

Pile of 3D Instagram Logos
کسب و کارهای اینترنتی روز به روز در حال گسترش هستند و محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم دنیا دارند. در حال حاضر مهمترین رسانه‌ها برای رونق کسب و کارهای آنلاین و دیده شدن آن‌ها توسط مخاطب، شبکه‌های اجتماعی هستند. اینستاگرام یکی از بهترین و پر مخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که فضای بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری و تبلیغات آنلاین دارد. با افزایش تعداد فالوورهای واقعی در اینستاگرام در واقع اعتبار کسب و کار شما افزایش می‌یابد و افراد بیشتری از محصولات شما بازدید می‌کنند. افزایش بازدیدکننده‌ها نیز باعث افزایش فروش و به دست آوردن سود بیشتر خواهد شد. برای موفقیت در این پلتفرم باید به دنبال جذب فالوور واقعی اینستاگرام باشید. در این مقاله قصد داریم  روش‌های جذب فالوور واقعی اینستاگرام را معرفی کنیم.

آیا جذب فالوور واقعی اینستاگرام رایگان است؟‌

ساخت یک پیج در اینستاگرام کار بسیار راحتی است، اما جذب فالوور واقعی اینستاگرام به زحمت زیادی احتیاج دارد. حضور میلیون‌ها کاربر در شبکه اجتماعی اینستاگرام، این پلتفرم محبوب و پرطرفدار را به ابزاری کاملاً رایگان برای بازاریابی تبدیل کرده است. برای تبلیغ رایگان خدمات و کسب و کار خود در این فضا روش‌های مختلفی وجود دارد. هرگز نباید تصور کنید که فقط با افتتاح حساب کاربری و گذاشتن یک عکس در صفحه اینستاگرام نتایج موفقیت‌آمیزی خواهید داشت. بلکه برای موفقیت در این عرصه باید با روش‌های جذب فالوور اینستاگرام به خوبی آشنا باشید و تا رسیدن به هدف خود یعنی تعداد زیادی فالوور، دست از تلاش برندارید. کاربران به پیج‌هایی که تعداد زیادی فالوور دارند، بیشتر اعتماد می‌کنند. اما تعداد زیاد فالوور مهم نیست، چیزی که مهم است جذب فالوور واقعی و هدفمند می‌باشد. فالوورهای واقعی هستند که باعث رونق فروش و افزایش سود شما خواهند شد.

  • استفاده از یک بیوگرافی جذاب برای جذب فالوور

برای شروع فعالیت تجاری در اینستاگرام ابتدا باید در صفحه خود وارد بخش Setting شوید و پس از انتخاب گزینه Account باید عبارت Switch to Professional Account  را لمس کنید تا به دنیای تجاری این شبکه اجتماعی وارد شوید. حالا باید در بخش بیوگرافی bio صفحه خود یک معرفی کوتاه به همراه راه‌های ارتباطی مانند وب سایت، شماره تماس و غیره بنویسید.‌ هر چقدر بیوگرافی جذاب‌تر باشد، میزان جذب فالوور واقعی اینستاگرام بیشتر می‌شود‌.

  • جذب فالوور واقعی با شرکت در پست‌های تبادل 

یکی از روش‌های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام شرکت در پست‌های تبادل همکاری است. با سرچ کلمه تبادل در قسمت جستجوی اینستاگرام صفحات تبادل زیادی را مشاهده می‌کنید. در این صفحات کسب و کارهای مختلف آمادگی خود را برای تبادل و تبلیغ اعلام کرده‌اند. این روش بسیار کاربردی و کاملاً رایگان است.

  • استفاده از هشتگ‌های پرطرفدار برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام 
همچنین بخوانید  تفاوت تلویزیون ایکس ویژن و جی پلاس چیست؟ کدام بهتر است؟

کاربران از عبارات یا اعدادی که در کنار آن‌ها از نماد هشتگ # استفاده شده برای طبقه‌بندی و پیدا کردن سریع محتوای مورد نیاز کمک می‌گیرند. برای جذب مخاطبان بیشتر می‌توانید در کپشن پست اینستاگرامی خود از هشتگ‌های محبوب استفاده کنید. برای قرار دادن سی مورد هشتگ در کپشن پست خود مجاز هستید. هشتگ‌های مناسب کسب و کار خود را با سایت‌ها یا برنامه‌های آنالیز یا الگو قرار دادن هشتگ‌ها در پست‌های مشابه انتخاب کنید. هشتگ کلمات کلیدی متناسب با پست خود را به زبان انگلیسی فراموش نکنید. مخاطبان علاوه بر هشتگ فارسی از هشتگ‌های انگلیسی نیز استفاده می‌کنند.

  •  اشتراک پست‌ها در ساعات پربازدید برای جذب فالوور واقعی 

 اگر می‌خواهید در اینستاگرام افراد بیشتری پست شما را مشاهده کنند، باید به زمان انتشار پست‌های خود توجه کنید. شما باید بدانید که در چه ساعاتی از روز کاربران بیشتری در اینستاگرام آنلاین هستند که در همان ساعات نسبت به آپلود کردن پست‌های خود اقدام کنید. کارشناسان عقیده دارند که در ساعات استراحت افراد یعنی بین ساعت یازده تا یک بعد از ظهر و همچنین در پایان ساعت کاری یعنی بین ساعت هفت بعد از ظهر تا یازده شب بازدید کاربران از اینستاگرام به اوج می‌رسد.

  • استفاده از لوکیشن و هشتگ مکانی برای جذب مخاطبان محلی 

 اگر در پست‌های اینستاگرام خود از قابلیت‌های لوکیشن و هشتگ مکانی استفاده کنید و اسم مکان، محله، شهر یا استان خود را ذکر کنید، مخاطبان محلی بیشتری پیج شما را فالو می‌کنند. به عنوان مثال اگر کسب و کار شما در شهر تهران است با زدن هشتگ تهران و همچنین لوکیشن تهران، مخاطبان تهرانی بیشتری پیج شما را فالو می‌کنند و امکان تبدیل آن‌ها به مشتری دائمی وجود دارد.‌

  • فالو کردن پیج‌های دیگر برای جذب فالوور اینستاگرام 

یکی دیگر از روش‌های جذب فالوور واقعی اینستاگرام، فالو کردن پیج‌های دیگر است. وقتی شما پیج‌های فعال دیگران را فالو می‌کنید، بسیاری از آن‌ها نیز متقابلاً پیج شما را فالو خواهند کرد و به این ترتیب به تعداد فالوورهای واقعی شما افزوده می‌شود. البته این کار را به شکل اصولی انجام دهید تا توسط اینستاگرام بلاک نشوید. برای راحت بودن کار فالو کردن پیج‌ دیگران از ربات اینستاگرام فالوجت کمک بگیرید.

  • تولید محتوای مناسب برای جذب فالوورهای واقعی

با تولید محتوای خلاقانه و باکیفیت باعث رشد روز افزون فالوورهای پیج خود خواهید شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد اکثر مخاطبان اینستاگرام به پیج‌هایی با محتوای مفید و کاربردی علاقمند هستند. محتوا ستون مهم کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام است. استفاده از استوری، هایلایت، آی جی تی ویک محتوای ویدئویی با کپشن‌های جذاب و انتشار آن‌ها به صورت منظم و روزانه به وایرال شدن شما کمک می‌کند‌ و در نهایت باعث جذب فالوور واقعی اینستاگرام می‌شود.

همچنین بخوانید  داستان بازی اساسین کرید میراژ + نقد و بررسی بازی

روش‌های دیگر جذب فالوور واقعی اینستاگرام 

به روز بودن، برگزاری مسابقه برای فالوورها، داشتن پشت کار و تدوام، نخریدن فالوور فیک و تقلبی، فعالیت در زیر پست‌های پیج‌های دیگر با گذاشتن کامنت، ارزش قائل بودن برای مخاطبان، تبلیغ صفحه اینستاگرام در موتورهای جستجو ( سئو)، تبلیغ اسپانسر پیج به وسیله خود اینستاگرام، تبلیغ پیج توسط افراد معروف اینستاگرام،‌ استفاده از اطلاعات آماری به دست آمده از آنالیز پست‌ها، استفاده از عکاسان حرفه‌ای برای تصاویر پیج و استفاده از تگ کردن روش‌های دیگری هستند که برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام کاربرد دارند.

آموزش جذب فالوور واقعی و ایرانی اینستاگرام در سایت پیشگامیت

تبلیغ کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام باید به صورت هدفمند باشد و مخاطبانی که به خدمات و محصولات شما علاقمند هستند، به خوبی شناسایی شوند‌. اگر قصد دارید با بهترین روش‌های جذب فالوور واقعی و ایرانی اینستاگرام آشنا شوید و با استفاده از این روش‌ها به جذب مشتری‌های بیشتر و رونق کسب و کار خود کمک کنید، به سایت پیشگامیت مراجعه کنید. در این سایت آموزش‌های لازم برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام ارائه شده است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *