تبلیغات

تبلیغات

بهترین ساعت‌های هوشمند آمازفیت که می توانید خریداری کنید

amazfit

برند امیزفیت متعلق به کمپانی Huami از شرکت‌های وابسطه به شیائومی می‌باشد که در ساخت ساعت‌های هوشمند صاحب سبک است. این برند که در سال 2015 تأسیس شد، به طور پیوسته محصولات خود را در طول زمان توسعه داده است.

محصولات این برند را نمی‌توان با برندهایی نظیرGarmin  و Fitbit که هر کدام در حوزه فعالیت خود (فاکتورهای تاثیرگذار بر سلامت جسمانی) به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند، مقایسه کرد.

اما این کمپانی مجموعه‌ای قانع کننده از محصولات را با قیمت مناسب ارائه می دهد. در این مقاله، ما نگاهی می‌کنیم به مدل‌های موجود در بازار که می‌توانید خریداری کنید.

نحوه انتخاب ساعت هوشمند امازفیت مناسب برای نیازهای شما

مجموعه‌ی ساعت هوشمند آمازفیت ازشکل ظاهری و ساختار کلی خود دائما در حال حمایت است. شما در انتخاب ساعت‌ها به هیچ عنوان دچار مشکل و سردرگمی نمی‌شوید، چراکه این شرکت با طراحی و تولید مدل‌های مختلفی از صفحه نمایش از جمله مربعی و دایره‌ای شکل، تمام نیازهای کاربران خود را در سطح بازار پاسخگو است.

موضوع قابل توجه در این دستگاه‌ها، عمر بالای باتری و استفاده از تکنولوژی نمایشگرهای روشن در آنها می‌باشد. با این حال، در هر مدل قابلیت‌های متفاوتی به کاربر ارائه می‌شود. در ادامه به توضیح مختصری از هر مدل می‌پردازیم.

ساعت‌های هوشمند آمازفیت

معرفی مدل‌های پرچمدار اسمارت واچ‌های amazfit

مدل‌های T-Rex و T-Rex Pro از جمله تولیدات این شرکت می‌باشد که دارای مقاومت بسیار بالا و استاندارد نظامی است.

مدل GTR 2 ساعتی با نمایشگر دایره‌ای شکل است که علاوه بر کنترل سطح اکسیژن خون، دارای اسپیکر و میکروفون جهت پاسخگویی به تماس‌ها می‌باشد.

مدل GTS 2 این ساعت آپشن‌های مشابهی با GTR 2 دارد با این تفاوت که مناسب کاربرانی است که علاقمه‌مند به ساعت‌هایی با صفحه مربعی شکل هستند.

این مدل‌ها با داشتن بدنه‌ایی با وزن کم به همراه مشخصات فنی قدرتمند و دوام باتری طولانی از جمله دیگر مزایای این گجت‌های پوشیدنی می‌باشد؛ و در میان امکانات مربوط به بررسی وضعیت سلامت، می‌توانیم به سنسور اپتیکال شمارنده ضربان قلب نیز اشاره کنیم که در این سری ساعت‌ هوشمند هم موجود بوده و می‌تواند اطلاعات دقیقی پیرامون تعداد تپش‌های قلب و میزان اکسیژن خون را ارائه دهد و تمرینات و فعالیت‌های ورزشی را به خوبی پایش کند.

البته این نکته را خاطر نشان کنیم که ساعت تی رکس معمولی قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون را نداشته و این قابلیت تنها در مدل پرو آن موجود است.

ساعت‌های هوشمند آمازفیت

معرفی مدل‌های میان‌رده ساعت امیزفیت

مدل‌های GTR 2E، GTS 2E، GTS 2 mini، GTS و GTR 47 از سری میان رده‌های این برند هستند که قیمت آنها نصبت به مدل‌های پرچمدار پایین‌تر است اما همچنان قابلیت‌های قابل رقابتی دارند.

همچنین بخوانید  مقایسه آیفون 13 پرو مکس با s21 ultra : کدام گوشی بهتر است؟ کدام را بخریم؟

به طور مثال قابلیت‌هایی نظیر GPS فعال که به شما کمک می‌کند در طول روز کنترل دقیقی بر روی مسافت‌های طی شده داشته باشید. و یا میزان کالری مصرفی زمان پیاده‌روی و پایش 25 حالت از فعالیت‌های ورزشی را آنالیز کنید. همچنین کنترل ضربان قلب و نظارت بر کیفیت خواب از دیگر قابلیت‌های این مدل اسمارت واچ‌های میان‌رده امازفیت می‌باشد، و همینطور کاربر دسترسی آسانی به تمام اعلان‌هایی که بر روی گوشی هوشمند خود دریافت می‌کند، دارد.

ارزان‌ترین مدل ساعت امیزفیت

مچنین برای کاربرانی که دوست ندارند هزینه‌ی بالایی برای ساعت هوشمند پرداخت کنند، مدل‌های دیگری هم در بازار موجود است که قیمت آنها برای یک ساعت هوشمند بسیار خوشایند است. مدل‌هایی مانند Bip U و Bip U Pro بازار فروش خوبی دارند و در دسته‌ی ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت قرار می‌گیرند.

در انتها اگر قصد خرید یکی از محصولات این شرک را دارید توصیه ما به شما این است که حتما تمام مدل‎‌های آمازفیت را مد نظر قرار دهید، چرا که این شرکت با تولیدات مختلف و رنج قیمتی مناسب، قابلیت و کیفیت به نصبت خوب و قابل قبولی نصبت به رقبای خود، به کاربر ارائه می‌دهد. فروشگاه اینترنتی گویاتل در خدمت شماست.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *