تبلیغات

تبلیغات

ورود به دنیای ارزهای دیجیتال با صرافی رمزینکس

omid

این روزها در تمامی کشورها رمز ارزها اهمیت فراوانی پیدا کرده‌اند. اما اگر در این زمینه فعالیتی داشته باشید، می‌دانید که تحریم‌ها باعث شده‌اند تا ایرانیان نتوانند در عرصه مبادلات مربوط به ارزهای دیجیتال قوی ظاهر شوند.

در چند مدت اخیر، مراکز و صرافی‌های ایرانی متعددی روی کار آمده‌اند و توانسته‌اند خرید فروش و معاملات رمز ارزها را برای ایرانیان بدون بلوکه سرمایه میسر سازند. یکی از این صرافی‌ها که به عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین صرافی در ایران شناخته می‌شود، رمزینکس نام دارد.

ورود به دنیای ارزهای دیجیتال با صرافی رمزینکس

همه چیز درباره صرافی رمزینکس

در مقایسه با صرافی‌های داخلی، رمزینکس ارائه‌دهنده خدمات بهتری است. بالا بودن امنیت پلتفرم در رمزینکس که سامانه مبادله آنلاین در حوزه کریپتوکارنسی شناخته می‌شود، ناشی از استفاده درست از آخرین استانداردهای امنیتی وب و همچنین انجام آزمون‌های دوره‌ای مربوط به نفوذ خواهد بود.

سرعت بالای انجام معاملات و از میان برداشتن واسطه‌ها در خرید فروش ارزهای دیجیتال، جزو مشخصه‌های صرافی آنلاین رمزینکس به حساب می‌آید.

این صرافی توانسته است امکان انجام معاملات همتا به همتا را بر اساس پول ملی ایران فراهم کند و جلوی بلوکه شدن سرمایه افراد در صرافی‌های خارجی را بگیرد و اجازه ندهد آن‌ها با افراد ناشناس و سودجو وارد معامله شوند.

صرافی رمزینکس، ارزهای دیجیتال متنوعی را پوشش می‌دهد و افراد قادر هستند بدون هیچ دغدغه و نگرانی، مسیر ثبت نام در صرافی تا انجام معاملات را در ساده‌ترین حالت ممکن پیش ببرند. این مساله باعث شده است تا طیف وسیعی از افراد مبتدی و پیشرفته در زمینه ارزهای دیجیتال، با آرامش هر چه تمام‌تر در رمزینکس ورود داشته باشند و معاملات متعدد انجام دهند.

بد نیست مراحل انجام معاملات آسان در رمزینکس را بشناسید:

  1. ابتدا در سایت ثبت نام می‌کنید.
  2. مدارک مورد نیاز را به منظور احراز هویت ارسال می‌کنید.
  3. سطح برنز برای شما فعال می‌شود.
  4. فرآیند تکمیل مدارک را انجام می‌دهید.
  5. سطح طلایی برای شما فعال می‌شود.
  6. پول را بر اساس ریال به حساب واریز می‌کنید.
  7. ارز دیجیتال مورد نظر را خریداری می‌کنید.
  8. ارز دیجیتال را در زمان خوبی به فروش می‌رسانید.
  9. برداشت پولی خود را بر اساس ریال انجام می‌دهید.

چگونگی ثبت نام در صرافی رمزینکس

حالا که صرافی رمزینکس را شناختید، وقت آن رسیده است تا درباره چگونگی ثبت نام در آن اطلاعات کسب کنید. در زیر، مراحل ثبت نام به ترتیب بیان شده است:

  1. با ورود به لینک ثبت نام سریع رمزینکس (com/exchange/pt/authentication)، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید.
  2. در مرحله دوم، کد احراز هویتی که برای شما به ایمیل یا شماره تلفنتان فرستاده شده است وارد کنید.
  3. برای حساب خود یک رمز عبور قوی در کادر مربوطه وارد کنید.
  4. پس از آن وارد محیط کاربری خواهید شد و می‌توانید معاملات خود را انجام دهید.
  5. ورود به دنیای ارزهای دیجیتال با صرافی رمزینکس
همچنین بخوانید  پیشنهاد ویژه خرید کامپیوتر صنعتی ارزان قیمت به جای سیستم

امکانات صرافی رمزینکس چیست؟

مطمئنا امکانات، خدمات و ویژگی‌های منحصر به فرد صرافی رمزینکس باعث شده است تا در مقایسه با صرافی‌های داخلی دیگر، بیشتر مورد توجه و استقبال قرار گیرد. بعضی از این امکانات و ویژگی‌ها در زیر بیان شده‌اند:

داشتن کیف پول خوب

اگر فعالیتی در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال داشته باشید، می‌دانید برای نگهداری رمز ارزها نیاز به کیف پول است. کیف پول‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند که به سه دسته نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و کاغذی دسته‌بندی می‌شوند.

درست است که صرافی آنلاین رمزینکس دارنده کیف پول سخت‌افزاری و کاغذی نیست، اما بهترین و قابل اعتمادترین کیف پول دیجیتالی را دارد که تمامی سیستم عامل‌ها را پوشش می‌دهد. افراد به کمک این کیف پول دیجیتالی حرفه‌ای می‌توانند در هر زمان و مکان، دارایی‌های خود را بررسی و مدیریت کنند.

دسترسی به قیمت لحظه‌ای

همان‌طور که گفته شد، تنوع ارزهای دیجیتال در رمزینکس بسیار قابل توجه است و چیزی که تریدرهای مبتدی و پیشرفته را به سمت این صرافی کشیده است، اعلام قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال و ابزارهای مربوط به تحلیل قیمت‌ها خواهد بود.

به‌طور مثال، امکان پیش بینی قیمت اتریوم که یک رمز ارز شناخته‌شده و مطرح در بازار ارزهای جهانی به شمار می‌رود با بررسی قیمت لحظه‌ای این ارز و ابزارهای تحلیلی که رمزینکس در اختیار شما قرار می‌دهد، فراهم می‌شود.

امکان معرفی دیگران

شما می‌توانید رمزینکس را با لینک به دیگران معرفی کنید. استفاده از این خدمات رمزینکس، شامل هدیه از طرف صرافی می‌شود. در واقع هر کسی که شخص دیگری را به صرافی آنلاین رمزینکس معرفی کند، می‌تواند از 30 درصد کارمزد پرداختی او به صرافی بهره‌مند شود.

بهره‌مندی از بلاگ آموزشی

بخشی از صرافی رمزینکس را بلاگ آموزشی تشکیل داده است. این صرافی در قسمت بلاگ، بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید از جدیدترین و آخرین اخبار روز بازار ارزهای دیجیتال دنیا باخبر شوید، بد نیست سری به بلاگ آموزشی صرافی رمزینکس بزنید.

درباره میزان کارمزد معاملات در رمزینکس چه می‌دانید؟

انجام معامله ارزهای دیجیتال چه در صرافی‌های ایرانی و چه خارجی، مشمول کارمزد می‌شود. این کارمزدها قیمت واحدی ندارند و بهترین صرافی از دید معامله‌گر این است که کارمزد کمتری بابت انجام معاملات دریافت کند.

خوبی صرافی رمزینکس این است که کارمزد تنها مختص فرد سفارش‌پذیر یا سفارش‌دهنده نمی‌شود و هر دو موظف به پرداخت آن هستند. البته حجم انجام معاملات ماهیانه در مشخص کردن میزان کارمزد نقش اساسی دارد که در زیر به جزئیات آن اشاره کرده‌ایم:

  • حجم معاملات ماهیانه کمتر از 50 میلیون تومان، شامل 0.3 درصد کارمزد برای سفارش‌دهنده و 0.32 درصد کارمزد برای سفارش‌پذیر خواهد شد.
  • حجم معاملات ماهیانه بین 50 تا 200 میلیون تومان، شامل 0.2 درصد کارمزد برای سفارش‌دهنده و 0.25 درصد کارمزد برای سفارش‌پذیر خواهد شد.
  • حجم معاملات ماهیانه بین 200 تا 500 میلیون تومان، شامل 0.15 درصد کارمزد برای سفارش‌دهنده و 0.2 درصد کارمزد برای سفارش‌پذیر خواهد شد.
  • حجم معاملات ماهیانه بیشتر از 500 میلیون تومان، شامل 0.12 درصد کارمزد برای سفارش‌دهنده و 0.18 درصد کارمزد برای سفارش‌پذیر خواهد شد.
همچنین بخوانید  4 نکته خارق‌العاده در مقایسه لپ تاپ قبل از خرید به گزارش بیلبیلک

ورود به دنیای ارزهای دیجیتال با صرافی رمزینکس

خرید فروش ارز دیجیتال از رمزینکس چه مزایایی دارد؟

اگر خرید فروش ارزهای دیجیتال از صرافی‌های دیگر داخلی را با رمزینکس مقایسه کنید، متوجه می‌شوید این صرافی از چه مزایایی برخوردار است. به‌طور مثال:

در خرید ارزهای دیجیتال نهایت امنیت را تجربه خواهید کرد

امنیت مهم‌ترین رکن در انتخاب صرافی برای خرید فروش ارزهای دیجیتال است. نیروهای متخصصی که در راه‌اندازی صرافی رمزینکس نقش داشته‌اند، پیشرفته‌ترین پروتکل‌های امنیتی را مورد استفاده قرار داده‌اند. آن‌ها رمز ارزها را به شیوه سرد ذخیره می‌کنند و از این طریق، محافظ دارایی شما عزیزان هستند.

ارزها را در کیف پول اختصاصی نگهداری خواهید کرد

کیف پول‌های زیادی هستند که در صرافی‌های گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما صرافی رمزینکس توانسته است با ارائه کیف پول اختصاصی، از دارایی کاربران به خوبی حفاظت کند و جلوی حملات احتمالی را بگیرد.

کیف پول اختصاصی صرافی رمزینکس، کلید خصوصی شما را به‌صورت آفلاین نگهداری می‌کند و احتمال بروز هر نوع مشکلی را به حداقل می‌رساند.

به ارزهای متنوع و جذابی دست خواهید یافت

اگر به فهرست ارزهایی که رمزینکس ارائه می‌دهد نگاه کنید، متوجه تنوع بالای آن می‌شوید. روزانه ارزهای جدیدی به این فهرست اضافه می‌شوند و کاربران می‌توانند نه تنها با ریال، بلکه با تتر هم معاملات خود را انجام دهند.

بد نیست بدانید این پلتفرم خرید فروش ارزهای دیجیتال، 500 هزار مشتری و همچنین 20 میلیون معاملات انجام‌ شده است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *