تبلیغات

تبلیغات

معرفی مهمترین قطعات یدکی پکیج | ایران پکیج تولید کننده قطعات پکیج

ghata’at-package2

پکیج یک سیستم گرمایشی است که امروزه کاربرد بسیاری دارد و طرافدارن زیادی پیدا کرده ‌است. استفاده از پکیج باعث حذف موتورخانه‌ها و همچنین آبگرمکن در منازل شده ‌است. از پکیج برای سیستم‌های گرمایشی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند مانند شوفاژها، سیستم گرمایش از کف، فن کوئل‌ها و رادیاتور قرنیزی استفاده می‌شود. در پکیج‌های جدید از سوخت مصرفی گاز و برق استفاده می‌شود که از سایر سیستم‌های گرمایشی دیگر مثل بخاری و شومینه کم‌مصرف‌تر است.

خرید قطعات یدکی پکیج یکی از موضوعات مهم برای استفاده‌کنندگان این دستگاه می باشد. ایران پکیج تولیدکننده قطعات پکیج است و تا به امروز توانسته در این زمینه بسیار موفق باشد. اگر شما در زمینه تولید و تعمیر انواع پکیج زمینی و دیواری فعالیت می‌کنید، می‌توانید برای خرید روتور پمپ پکیج، خرید پمپ گرانفوس و سایر قطعات پکیج به نمایندگی‌های ایران پکیج سر بزنید. در این مطلب با قطعات پکیج و انواع لوازم یدکی آن آشنا خواهید شد.

 

قطعات یدکی پکیج

شناخت قطعه در خرید و فروش پکیج دیواری و قطعات یدکی پکیج

پکیج از 4 قسمت کلی برد الکترونیکی، سنسورها و یا حسگرهای پکیج، قطعات فرمان پذیر و در نهایت قطعات مکانیکی ساخته ‌شده است. عملکرد صحیح هر پکیج به هماهنگ کار کردن این چهار قسمت بستگی دارد. وجود مشکل در هر یک از قسمت‌های پکیج کارکرد کل پکیج را با نقص روبه‌رو می‌کند. لوازم یدکی انواع مختلف پکیج شامل این چهار نوع قطعه است. شما در ادامه مطلب با این قطعات پکیج آشنا خواهید شد.

برد الکترونیکی در قطعات یدکی پکیج و کارکرد آن

برد الکترونیکی پکیج یکی از مهم‌ترین قطعات پکیج است که به آن برد کنترل نیز گفته ‌می‌شود. این برد درواقع این دستگاه را مدیریت می‌کند و مغز متفکر پکیج است. شما به‌عنوان استفاده‌کننده از پکیج، دستورات خود را به برد دستگاه می‌دهید و سنسورها نیز وظیفه انتقال نتایج عملکرد خود به این برد را دارند. نحوه کار کردن پکیج این‌گونه است که دستگاه خواسته‌های شما را دریافت می‌کند و نتایجی که دریافت کرده است را بررسی می‌کند. سپس از حسگرهای پکیج دستورات لازم به قطعات دیگر ارسال می‌شود. اگر می‌خواهید  این قطعه را تعویض کنید باید حتماً توجه کنید برای خرید این قطعه که از قطعات یدکی پکیج دیواری است، باید دقت لازم را داشت و قطعه‌ای با کیفیت بالا تهیه کرد.

 

قطعات یدکی پکیج

اهمیت حسگرها در قطعات پکیج

اگر هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی پکیج به خرید حسگرهای پکیج نیاز پیدا کردید، بهتر است با اهمیت حسگرها آشنا باشید تا بتوانید به‌درستی انتخاب کنید. وظیفه حسگرها این است که اطلاعات مورد نیاز برد فرمان را از قسمت‌های مختلف پکیج جمع‌آوری کنند. در لوازم و قطعات پکیج دیواری چهار نوع سنسور برای پکیج وجود دارد. این سنسورها شامل سنسورهای دماسنج و حرارتی، انواع ترموستات‌ها، پرشر سوئیچ هوا و آب و در نهایت فلوسوییچ و فلورگلاتور  هستند.

همچنین بخوانید  ارز دیجیتال ابزاری برای حفظ ارزش پول در شرایط بد اقتصادی

قطعات مجری فرمان از قطعات پکیج

قطعات مجری فرمان بخشی از قطعات یدکی پکیج دیواری هستند. قطعات مجری بسیار مهم هستند و هنگام خرید آن‌ها حتماً باید دقت زیادی داشت. زیرا این قطعات وظیفه اجرایی‌کردن دستوراتی که از برد فرمان صادر می‌شوند را بر عهده دارند. قطعات مجری، دربرگیرنده چهار قطعه اصلی شیر کنترل گاز، فن تخلیه دود، شیر موتوری و پمپ سیرکولاسیون می باشند. کاربرد هر کدام از این قطعات، مخصوص به خود و ویژه است و هرکدام وظیفه مجزایی دارند و بخشی از عملکرد پکیج را انجام می‌دهند.

قطعات مکانیکی لوازم یدکی پکیج

در میان قطعات تشکیل‌دهنده پکیج، قطعاتی هستند که عملکرد آن‌ها ثابت است و بدون اینکه دستور یا فرمانی دریافت کنند و بدون تغییر نحوه عملکرد کار خود را انجام می‌دهند. به این نوع از قطعات پکیج، قطعات ثابت می‌گویند. در قطعات یدکی پکیج دیواری می‌توانید تعداد زیادی از این قطعات را مشاهده کنید که بعضی از آن‌ها منبع انبساط، مبدل حرارتی و محفظه احتراق هستند.

 

قطعات یدکی پکیج

مبدل حرارتی در قطعات پکیج دیواری

مبدل حرارتی یکی دیگر از قطعات پکیج است. وظیفه این قطعه مهم پکیج دیواری انتقال حرارت از مشعل به آب با کمترین مصرف انرژی است. با توجه به حجم آبی که در مبدل حرارتی گرم می‌شود و تعداد لوله‌های مسی که در این قطعه استفاده‌شده است، این قطعه پکیج با قیمت‌های متفاوت و مختلف در بازار موجود است. حتماً توجه داشته ‌باشید که مدل‌های متفاوت پکیج، دارای مبدل‌های حرارتی متفاوتی هستند. در نتیجه شما نمی‌توانید مبدل متفاوتی از مبدل دستگاه خود را خریداری کنید.

قیمت قطعات پکیج

قیمت قطعات پکیج دیواری به موارد متعددی از جمله مدل، برند سازنده، ظرفیت و کیفیت بستگی دارد. هنگام خرید قطعات یدکی پکیج باید به این موارد توجه کرد.

کیفیت قطعات پکیج بسیار مهم است و پیدا کردن قطعات با کیفیت کار راحتی نیست. قطعات پکیج شامل موارد زیادی مثل انواع سنسور حرکتی، پرشر آب، پرش هوا، برد، بای پس، ایرونت و غیره است. اگر به‌دنبال قطعات با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید بهتر است به سراغ ایران پکیج، مجموعه ای متشکل از تیمی مجرب در زمینه تولید قطعات بروید.

کلام آخر

پکیج یک سیستم گرمایشی به‌صرفه است که نصب آن بسیار آسان‌تر و سریع‌تر از بقیه سیستم‌های گرمایشی است و مصرف سوخت کمتری دارد. در این مطلب به معرفی چهار قطعه اصلی برد الکترونیکی، سنسورها و یا حسگرهای پکیج، قطعات فرمان پذیر و قطعات مکانیکی از قطعات پکیج پرداختیم. شما می‌توانید قطعات پکیج و لوازم یدکی آن را از مرکز پخش قطعات یدکی پکیج در تهران و یا سایر شهرها خریداری کنید. همچنین خرید موتور پمپ پکیج، خرید پمپ گرانفوس و سایر قطعات دیگر پکیج در فروشگاه اینترنتی ایران پکیج امکان‌پذیر است. حتی اگر در زمینه خرید قطعات پکیج نیاز به راهنمایی داشته ‌باشید، می‌توانید با مشاورین متخصص ایران پکیج تماس بگیرید.

همچنین بخوانید  پول سازترین مشاغل خانگی کدام اند

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *