تبلیغات

معرفی 4 دوربین برتر بدون آینه با تثبیت کننده تصویر

Top-4-Mirrorless-Cameras

اگر می خواهید تصاویر و ویدئوهای شفاف و بدون تاری را با دوربین بدون آینه بگیرید ، یک دوربین با تثبیت کننده تصویر سرمایه گذاری ایده آل است. بر خلاف فیلم ها ، تثبیت کننده تصویر دیگر یک کار گران قیمت نیست و در دوربین ها در تمام محدوده قیمت موجود است.

بهترین بخش دوربین های بدون آینه با تثبیت کننده تصویر این است که شما را به یک لنز خاص متصل نمی کند. صرف نظر از لنز ، همچنان می توانید از تثبیت کننده تصویر استفاده کنید. به علاوه ، شما تصاویر واضح و واضحی را حتی در زمانی که ISO در قسمت پایینی قرار دارد دریافت می کنید. و سلام ، آنها قوی و سبک هستند ، که یک امتیاز است.

همانطور که قبلاً اشاره شد ، دوربین های بدون آینه با ویژگی های تثبیت کننده تصویر در محدوده های مختلف قیمت و تنظیمات ترجیحی دوربین در دسترس هستند. و در این پست ، لیستی از همه دوربین ها با ویژگی گفته شده را گردآوری می کنیم.

  • در اینجا بهترین سه پایه سر مایع برای عکس و فیلم ثابت است
  • به این مانیتورهای 4K IPS برای ویرایش عکس نگاهی بیندازید

دوربین پاناسونیک Panasonic Lumix GH5 II

دوربین پاناسونیک Panasonic Lumix GH5 II

  • اندازه سنسور: 17.3 در 13 میلی متر | وضوح تصویر: 5184 در 3888
  • تثبیت کننده تصویر: تثبیت کننده 5 محوره
  • نوع سنسور: CMOS

دوربین Panasonic Lumix GH5 II جانشین بسیار محبوب GH5 پاناسونیک است و اشکال و ابعاد تقریباً یکسانی دارد. با این حال ، مقرون به صرفه است و برخلاف برخی از همتایان خود ، در جیب شما سوراخ نمی کند. همچنین ، ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار ، تثبیت کننده داخلی بدن و حالت پخش زنده به آن کمک می کند تا از بقیه متمایز شود.

مورد دوم به ویژه مهم است اگر شما خالق محتوا هستید و می خواهید قطعه ای از کار خود را مستقیماً با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. Lumix GH5 II از طریق Wi-Fi و برنامه متصل به تلفن شما متصل می شود.

این دوربین بدون آینه به دلیل پشتیبانی از حالت تثبیت کننده تصویر آنامورفیک مورد ستایش قرار گرفته است. همچنین از انواع گسترده ای از فرمت ها ، نرخ فریم ، وضوح و نرخ بیت پشتیبانی می کند. GHS II گزینه های متنوعی برای فیلمسازی ارائه می دهد که به تنوع آن می افزاید.

سریع است و ذخیره تصاویر سریع است. اگر در مورد اعداد صحبت کنیم ، می تواند تصاویر با وضوح کامل با سرعت 12 فریم بر ثانیه ثبت کند. باز هم ، عمر باتری خوب است و می توانید انتظار داشته باشید که با یکبار شارژ حدود 400 عکس بگیرید. خوب ، ما می گوییم.

همچنین بخوانید  کانن دوربین های عکاسی چاپ سریع را معرفی کرد ؛ +IVY CLIQ و CLIQ

دوربین کانن Canon EOS R5

دوربین کانن Canon EOS R5

  • اندازه سنسور: 36 در 24 میلی متر | وضوح تصویر: 5464 در 8192
  • تثبیت کننده تصویر: 5 محوره
  • نوع سنسور: CMOS

اگر به دنبال یک دوربین بدون آینه متوسط ​​، سبک و قوی هستید که بتواند تصاویر فوق العاده ای را ثبت کند ، باید به Canon EOS R5 توجه کنید. طراحی شده برای تیراندازان حرفه ای و مبتدیان ، دارای کیفیت تصویر عالی است. این محصول دارای صفحه نمایش OLED روشن ، فیلمبرداری 8K و تثبیت کننده 8 مرحله ای است.

سنسور 45 مگاپیکسلی EOS R5 تصاویری واضح و واضح و تکرارپذیری عالی رنگ را ارائه می دهد. در عین حال ، فایل های RAW جزئیات کافی را ضبط می کنند و برای پس پردازش مناسب هستند.

در عین حال ، EOS R5 یکی از اولین دوربین های کانن است که دارای تثبیت کننده تصویر داخلی است. این نه تنها تصویری بدون تار به شما می دهد ، بلکه با تثبیت کننده 8 مرحله ای می توانید سایر لنزهای بدون تثبیت کننده را بدون افت کیفیت به کیت خود اضافه کنید.

بدنه سبک و جمع و جور عکاسی و عکاسی را آسان می کند. علاوه بر این ، دکمه ها و کنترل ها مشابه اکثر دوربین های DSLR کانن هستند. باتری به شما این امکان را می دهد تا در حدود 4 ساعت استفاده با EVF (یا منظره یاب الکترونیکی) روشن ، شما را ببیند.

مهمتر از همه ، EOS R5 مانند یک مخزن ساخته شده است و می تواند مورد بهره برداری قرار گیرد. علاوه بر این ، می توانید در هر شرایطی عکاسی کنید ، چه آب و هوای سرد باشد چه آب و هوای گرم و مرطوب.

دوربین سونی Sony A1

دوربین سونی Sony A1

  • اندازه سنسور: 35.9 در 24 میلی متر | وضوح تصویر: 5760 در 8640
  • تثبیت کننده تصویر: تثبیت کننده 5 محوره
  • نوع سنسور: BSI-CMOS

سونی A1 کمی گرانتر از قسمت بالایی است و سلول را پر می کند. مانند تصویر فوق ، می تواند با وضوح 8K عکسبرداری کند و برای تیراندازان حرفه ای طراحی شده است. این دوربین با یک دوربین 50 مگاپیکسلی کار می کند و می تواند هم صلح و هم فیلمبرداری کند. مهمتر از همه ، دوربین رنگهای دقیق و رنگ پوست واقعی را ارائه می دهد ، و این یک مزیت است.

با ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار ، EVF ، مدل جمع و جور ، پردازنده سریع مانند بالا سروکار دارد. پردازنده سونی A1 با EOS R5 مقایسه می شود. می تواند 155 فایل RAW فشرده را قبل از پر شدن بافر بارگیری کند.

همچنین بخوانید  مقایسه فیلم برداری در نور کم اکسپریا XZ2 Premium با گلکسی S9 و هواوی P20 Pro

مزیت اصلی این دوربین EVF (یا آشکارساز الکترونیکی) آن است. OLED تصاویر واضح و روشن را نمایش می دهد. تناقضات اصلی این است که بدون ظاهر معمول خوب عمل خواهید کرد.

EOS R5 و Sony A1 از نظر ساختاری مشابه هستند. A1 همچنین به خوبی ساخته شده و در برابر آب و هوا مقاوم است و باعث می شود با آب و هوا سازگار باشد.

آخرین و مهمترین نکته این است که باتری سونی A1 حدود 530 عمر می کند. اگر با وضوح 8K عکس بگیرید ، می توانید بیش از یک ساعت صبر کنید.

این نیز از مشکلات او مستثنی نیست. برای اولین بار ، صفحه A1 فقط بالا و پایین خم می شود و نمی تواند تشخیص دهد. بنابراین اگرچه برای تسکین آرامش عالی است ، فیلمبرداری می تواند کمی دشوار باشد.

دوربین فوجی فیلم Fujifilm GFX 100

دوربین فوجی فیلم Fujifilm GFX 100

  • اندازه سنسور: 33 در 44 میلی متر | وضوح تصویر: 8736 در 11648
  • تثبیت کننده تصویر: تثبیت کننده 5 محوره متحرک
  • نوع سنسور: BSI-CMOS

هزینه Fujifilm GFX 100 بسیار بیشتر از رقبای فوق است ، این یکی برای حرفه ای های کامل طراحی شده است. این سنسور بزرگ است و می تواند 4K را در وضوح UHD و DCI ضبط کند. در عین حال ، GFX 100 همچنین دارای مکانیزم غلظت سریعتر و نصب شده در داخل بدن و تصویر بلوتوث و Wi-Fi است.

در مقایسه با دوربین فوق ، ظاهر دوربین متفاوت است. برخلاف آنچه در بالا ذکر شد ، ظاهر آن کمی متفاوت است و تا حدودی شبیه به دوربین فوری Fuji Instax است. با وزن تنها 3.1 پوند ، قاب کاملاً در برابر گرد و غبار و پاشش محافظت می شود.

سنسور بزرگتر به این معنی است که عکس های بسیار خوبی با جزئیات بیشتر می گیرید. این به این دلیل است که تصاویر RAW بی صدا هستند و هیچ دانه قابل مشاهده ای ندارند. در عین حال ، پردازنده سریع است و می تواند تا 15 تصویر RAW را تا زمان کامل شدن بافر در خود جای دهد.

افراد در PC Mag نشان می دهند که GFX 100 یکی از سریعترین نقاط فوکوس بین مدلهای فول فریم آینه است. علاوه بر این ، نصب به معنای پنج محور است که می توانید تصاویر واضحی را حتی در هنگام گرفتن عکس بدون سه پایه ثبت کنید.

نکته آخر اینکه GFX 100 از باتری دوگانه تغذیه می کند. این باتری ها می توانند شما را در یک روز عکاسی متوسط ​​مشاهده کنند. عظیم ، اینطور نیست؟

همچنین بخوانید  آخرین مدل های دوربین عکاسی کانن که تا امروز معرفی شده

نتیجه کلی

اینها برخی از دوربین های بدون آینه با تثبیت کننده تصویر هستند که می توانید خریداری کنید. اگرچه این دوربین ها به شما امکان می دهند تصاویر و فیلم های شگفت انگیز را روی سه پایه یا با هر دو دست بگیرید ، اما اثر تثبیت کننده تصویر به وضوح در منظره یاب قابل مشاهده نیست. در عین حال ، اثر تثبیت کننده تصویر روی لنز تله خوب نیست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *