تبلیغات

تبلیغات

مقایسه فیلم برداری در نور کم اکسپریا XZ2 Premium با گلکسی S9 و هواوی P20 Pro

Video_XZ2_S9_P20Pro_TechTip

Xperia XZ2 Premium

 

از معرفی اولیه اکسپریا XZ2 Premium یک ماه میگذرد. چند روز قبل سونی اکسپریا XZ2 Premium را در کشور ژاپن برای رسانه نمایش داد تا اولین رویارویی مستقیم با سوپر پرچمدار امسال سونی به این صورت رقم بخورد با تک تیپ همراه باشید .

اکسپریا XZ2 Premium اولین گوشی سونی که به دوربین دوگانه مجهز شده و با حساسیت فوق العاده بالا و قابلیت باورنکردنی ISO 12800 برای ویدئو و ISO 51200 برای عکس ،  و همچنین نمایش تصاویر و ویدئو ها در صفحه نمایش 4K HDR  تماشایی می شود .

افشای بیشتر در نور شدید کم

 

Xperia XZ2 Premium با استفاده از سنسور دوگانه و پردازشگر AUBE ، عکس ها و فیلم ها را به طرز شگفت انگیزی در نور کم واضح تر می کند.

این قابلیت به اکسپریا XZ2 Premium، کمک میکند تا در شرایط نور کم عکس ها و فیلم های با کیفیت بالا و بدون کمترین نویز به ثبت برساند.
و مطمئنن سونی رقبای سختی مثل سامسونگ گلکسی S9 و هواوی  P20 Pro را دارد که امسال با پرچمداران خود سر و صدای زیادی به پا کردند.

Galaxy S9 

 

تعریف دوگانه دیافراگم به نور درخشان و نور فوق العاده کم به صورت خودکار مانند چشم انسان سازگار است.

دوربین دوگانه دیافراگم از حالت های F1.5 و F2.4 پشتیبانی می کند :

حالت دیافراگم F1.5
اگر تاریک باشد، لنز به حالت F1.5 باز می شود تا نور را برای یک عکس روشن و واضح ببندد.
حالت دیافراگم F1.5 نور را حتی در تاریکی پیدا می کند. به همین دلیل دوربین نور کم در عکس های زنده میگیرد . این بدین معنا است که دوربین شما دیگر ساعت خاموشی ندارد.

حالت دیافراگم F2.4
در نور روز، لنز به حالت F2.4 حرکت می کند تا تصویر شما را شفاف کنید.

 

HUAWEI P20 Pro

 

نخستین دوربین لایکا سه گانه در جهان HUAWEI P20 Pro که با الهام از سینتیک نور و دقت مهندسی برای گرفتن تصاویر دقیق، غنی و جو در هر زمان از روز یا شب.

دوربین سه لنز:

40 مگاپیکسل (RGB f/1.8 دیافراگم ) + 20 مگاپیکسل (تک رنگ، f/1.6 دیافراگم) + 8مگاپیکسل (Telephoto، f/2.4 دیافراگم)،
فوکوس خودکار (فوکوس لیزری، فوکوس عمیق، فاز فوکوس، فوکوس کنتراست)

HUAWEI P20 Pro دارای یک دوربین 40 مگاپیکسل با رزولوشن RGB است که با کیفیت وضوح بی نظیر، دقت رنگ، تمرکز و کنتراست را برای هر عکسبرداری می دهد.

حساسیت قابل تنظیم HUAWEI P20 Pro – به IS0 102400 * – بسیار بالاتر از رقابت صنعت خود، مطابق با دوربین های حرفه ای دیجیتال است. این جهش تکنولوژیکی عکس های واضح و تیز را حتی در شرایط ضعیف ارائه می دهد. عکس زیر سمت چپ با ایزو معمولی و عکس سمت راست با ایزو 51200 را مشاهده می کنید

همچنین بخوانید  معرفی گلکسی تب اس 6 : سامسونگ گلکسی تب S6 بهترین تبلت اندرویدی

 

مقایسه اکسپریا XZ2 Premium ، گلکسی S9 و هواوی P20 Pro | تک تیپ

 

مقایسه اکسپریا XZ2 Premium ، گلکسی S9 و هواوی P20 Pro

 

ویدئو زیر مقایسه با سه گوشی قدرتمند اکسپریا XZ2 Premium ، گلکسی S9 و هواوی P20 Pro در نور بسیار کم فیلم برداری شده تا دوربین این سه پرچمدار را مورد آزمایش قرار دهیم و محک بزنیم که ببینیم پرچمداران در چه سطحی هستن .

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *