تبلیغات

تبلیغات

اولین خودرو اپل در سال 2024 معرفی می شود

اپل در سال 2024 اولین خودرو را در کره جنوبی و ژاپن عرضه می کند

معرفی خودرو اپل در سال 2024 یکی از جذاب ترین معرفی های سال 2024 خواهد بود و علاقه مندان به اپل انتظار بسیار زیادی از این شرکت خواهند داشت.

مدت هاست که شایعه می شود اپل روی اتومبیل خود مشغول کار است. اتومبیلی که برقی خواهد بود و از فناوری های نوین هم بهره می برد.

یک گزارش جدید گمانه زنی های قبلی مبنی بر اینکه اپل قصد دارد یک ماشین اپل را در سال 2024 راه اندازی کند ، تأیید می کند و اکنون با خودروسازان کره ای و ژاپنی تماس گرفته است.

منابع قبلاً ادعا کرده بودند که اپل از Apple Car زودتر از آنچه انتظار می رود در سال 2024 رونمایی می کند تا 2027. گزارش جدیدی اکنون این تاریخ را تأیید می کند و می گوید مدیران اپل در حال حاضر از تامین کنندگان خودروهای آسیایی دیدن می کنند.

به گزارش Digitimes Asis ، این بازدیدها بر نحوه تولید Apple Car در برابر کمبود تراشه جهانی که در حال حاضر بیشترین ضربه را به صنعت خودرو زده است ، متمرکز است. علاوه بر پردازنده ها ، سوالات در مورد سایر اجزای نامشخص وجود دارد.

سال 2024 همچنین در اظهاراتی ذکر شد که هیوندای خودروی اپل را در ایالات متحده تولید می کند. به طور جداگانه، گزارش شد که اپل در حال کار بر روی طراحی جدیدی برای باتری اتومبیل تک سلولی تا سال 2024 است.

همچنین بخوانید  در گوشی های هواوی TomTom جایگزین نقشه ی گوگل خواهد شد !
منبع :
techobig

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *