فیلیپس از تلویزیون های OLED جدید خود رونمایی کرد

TP Vision دو تلویزیون OLED جدید فیلیپس را معرفی کرد که OLED+ 936 و OLED+ 986 نام دارد. هر دو Ambilight چهار طرفه ، وضوح 4K و طیف وسیعی از فرمت های HDR ، از جمله HDR10+ Adaptive برای اولین بار در تلویزیون های فیلیپس را ارائه می دهند.

HDR10+ Adaptive نه تنها امضای تصویر HDR را در هر صحنه تغییر می دهد ، بلکه شرایط مشاهده شما را ارزیابی کرده و تصاویر را بر این اساس تنظیم می کند. هر دو تلویزیون برای بازی مناسب هستند ، از جمله فناوری نرخ نوسازی متغیر ، Freesync Premium و G-Sync ، با قابلیت اتصال HDMI 2.1.

Dolby Atmos و HDMI eARC هر دو مجموعه هستند. تفاوت اصلی بین دو مجموعه جدید این است که Philips OLED+986 دارای سیستم صوتی جدید و یکپارچه Bowers & Wilkins است.

درایور “tweeter-on-top” آن در حال حاضر شامل یک فراگیر جدید است، در حالی که سه راننده میانی/باس 100 میلی متری داخل کابینت اکنون از مخروط های Continuum با سیم پیچ صوتی و اجزای متقاطع با مشخصات بالاتر استفاده می کنند. این منجر به گفتگوی تمیزتر ، واضح تر و مرحله صدای گسترده تری می شود. می توان یک ساب ووفر اختیاری را برای پاسخ بیشتر باس اضافه کرد.

OLED+ 936 دارای سیستم صدا با 3.1.2 کانال است. هر دو تلویزیون از موتور پردازش تصویر اختصاصی P5 AI و فناوری پیشگیری از احتباس صفحه نمایش هوشمند استفاده می کنند. قیمت و تاریخ عرضه فیلیپس OLED+ 936 و OLED+ 986 هنوز مشخص نشده است.

OLED+ 986 تنها در 65 اینچ در دسترس خواهد بود. OLED+ 936 در سایزهای 48 ، 55 و 65 اینچ خواهد بود.