تبلیغات

تبلیغات

بوز هدفون QC 45 را با طراحی شیک و ویژگی های بزرگ رونمایی کرد

بوز هدفون QC 45 را با طراحی شیک و ویژگی های بزرگ رونمایی کرد

بوز را به جرات می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده سیستم های صوتی دانست که به تازگی هدفون رده بالا QC 45 را با طراحی زیبا و ویژگی های برجسته رونمایی کرد.

مدتی طولانی ، Bose با هدفون های محبوب QuietComfort در بالای تپه فعال برای حذف نویز نشسته بود. در حال حاضر این شرکت امیدوار است با استفاده از گوش های بی سیم QuietComfort 45 بتواند برخی از مواردی مانند سونی و اپل را پس بگیرد.

Mehul Trivedi این شرکت می گوید: “هدفون QuietComfort به دلایلی افسانه ای است.” “آنچه برای سفر شروع شد ، به محصولی تبدیل شد که هر روز را برای میلیون ها نفر در سراسر جهان بهتر و آسان تر می کند. مشتریان ما سالهاست به ما می گویند که تعادل مزایایی است که QuietComfort را بسیار متفاوت و ضروری می کند. آنها من همیشه یک مثال عالی برای برتری در جایی که بیشتر اهمیت دارد بوده است. و QC45 ها هیچ تفاوتی با هم ندارند. “

با ساده نگه داشتن موارد ، Bose دو حالت حذف نویز فعال (ANC) را در اختیار شما قرار می دهد، در مقایسه با 11 سطح ارائه شده در هدفون های پرچمدار 700 Quiet، شاهد یک تراشه دیجیتالی اختصاصی است که با میکروفون های داخل و خارج از گوش ها برای ثبت نام و پاسخ به ناخواسته کار می کند. برای تلفن های موبایل در محدوده متوسط ​​، جهان اطراف خود را با یک “وایس” سریع تنظیم کنید. آگاه نام حالت شفافیت است که اجازه ورود به دنیای خارج را می دهد و برای گفتگو با دوستان بدون برداشتن قوطی های خود یا گوش دادن به اعلانات در مرکز حمل و نقل مفید است.

بوز هدفون QC 45 را با طراحی شیک و ویژگی های بزرگ رونمایی کرد

بوز می گوید کاربران همچنین می توانند در انتظار بهبود انزوای صوتی در حین تماس و تعامل با دستیارهای دیجیتالی باشند، با میکروفون های پرتوگیر و الگوریتم رد نویز که میراگرها را در زمان واقعی در صداهای پس زمینه قرار می دهد.

جفت شدن با منبع صوتی با استفاده از بلوتوث 5.1 برای اتصال پایدار بیش از 10 فوت (10 متر) و امکان اتصال همزمان با دو دستگاه ارائه می شود. کنترل از طریق چهار دکمه در گوش راست (برای مواردی مانند میزان صدا ، جفت شدن بلوتوث و گرفتن تماس) و یکی دیگر از گوشواره سمت چپ (برای تغییر حالت). و می توانید کارهای بیشتری را از طریق برنامه همراه برای iOS و Android انجام دهید.

به طور طبیعی ، Bose عملکرد صوتی درجه یک را نیز نوید می دهد ، با TriPort برای عمق رضایت بخش تر و AQ EQ بهینه سازی شده برای اطمینان از وفاداری مشابه بدون توجه به حجم. شنوندگان می توانند تا 24 ساعت مستقیم با یک بار شارژ-کمی بیشتر از هدفون پرچمدار 700-با 15 دقیقه شارژ از طریق USB-C منجر به سه ساعت پخش یا شارژ کامل 2.5 ساعت شوند.

همچنین بخوانید  گوگل اسیستنت می تواند اخبار را برای شما بخواند

QC45 های 15.7 اینچی (445 گرم) دارای زیبایی ظاهری مشابه مدل 35 قبل از خود هستند ، اما با بالشتک های چرمی مصنوعی، گوشواره های گردان و حداقل نیروی محکم کننده به راحتی بیشتر در مسافت های طولانی کمک می کند.

آیا بوز توانسته راه خود را به بالای تپه ANC بی سیم بازگرداند؟ ما نمی توانیم بدون آزمایش QC45 ابتدا اظهار نظر کنیم ، اما می‌گوییم که برای گرفتن پرچم از سونی باید بسیار چشمگیر باشند.

هدفون های QC45 از 23 سپتامبر با قیمت 329.95 دلار آمریکا به فروش می رسند و رنگ های شما مشکی یا سفید هستند. هم اکنون پیش سفارشات باز است

 

منبع :
newatlas

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *