تبلیغات

تبلیغات

فیلیپس از تلویزیون های OLED جدید خود رونمایی کرد

فیلیپس از تلویزیون های OLED جدید خود رونمایی کرد

TP Vision دو تلویزیون OLED جدید فیلیپس را معرفی کرد که OLED+ 936 و OLED+ 986 نام دارد. هر دو Ambilight چهار طرفه ، وضوح 4K و طیف وسیعی از فرمت های HDR ، از جمله HDR10+ Adaptive برای اولین بار در تلویزیون های فیلیپس را ارائه می دهند.

HDR10+ Adaptive نه تنها امضای تصویر HDR را در هر صحنه تغییر می دهد ، بلکه شرایط مشاهده شما را ارزیابی کرده و تصاویر را بر این اساس تنظیم می کند. هر دو تلویزیون برای بازی مناسب هستند ، از جمله فناوری نرخ نوسازی متغیر ، Freesync Premium و G-Sync ، با قابلیت اتصال HDMI 2.1.

Dolby Atmos و HDMI eARC هر دو مجموعه هستند. تفاوت اصلی بین دو مجموعه جدید این است که Philips OLED+986 دارای سیستم صوتی جدید و یکپارچه Bowers & Wilkins است.

درایور “tweeter-on-top” آن در حال حاضر شامل یک فراگیر جدید است، در حالی که سه راننده میانی/باس 100 میلی متری داخل کابینت اکنون از مخروط های Continuum با سیم پیچ صوتی و اجزای متقاطع با مشخصات بالاتر استفاده می کنند. این منجر به گفتگوی تمیزتر ، واضح تر و مرحله صدای گسترده تری می شود. می توان یک ساب ووفر اختیاری را برای پاسخ بیشتر باس اضافه کرد.

OLED+ 936 دارای سیستم صدا با 3.1.2 کانال است. هر دو تلویزیون از موتور پردازش تصویر اختصاصی P5 AI و فناوری پیشگیری از احتباس صفحه نمایش هوشمند استفاده می کنند. قیمت و تاریخ عرضه فیلیپس OLED+ 936 و OLED+ 986 هنوز مشخص نشده است.

OLED+ 986 تنها در 65 اینچ در دسترس خواهد بود. OLED+ 936 در سایزهای 48 ، 55 و 65 اینچ خواهد بود.

همچنین بخوانید  انویدیا 19 بازی جدید ، برای GeForce NOW اعلام کرد
منبع :
pocket-lint

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *