تبلیغات

تبلیغات

نحوه حذف دائمی اکانت ردیت Reddit در Android ، iOS و رایانه شخصی (2021)

reddit

نحوه حذف دائمی اکانت ردیت Reddit در Android ، iOS و رایانه شخصی در سال 2021 کمی متفاوت تر از سال های قبل می باشد و روش آن ها فرق دارد.

برخی از افراد Reddit را دوست دارند و برخی کاملاً از آن متنفرند. حتی کسانی هستند که فقط در کمین هستند و بدون شرکت در موضوع می خوانند. Reddit سرگرم کننده است ، اما اگر می خواهید اکانت ردیت Reddit خود را در سال 2021 حذف کنید ، باید بیشتر کار کنید.

این راهنما به شما می گوید که چگونه حساب Reddit خود را از رایانه/Mac یا حتی Android یا iPhone خود حذف کنید. بنابراین با ادامه مقاله با تک تیپ همراه بمانید.

نکاتی که باید قبل از حذف حساب Reddit خود بدانید

شما می توانید حساب Reddit خود را “لغو” کنید. با حذف حساب کاربری ، حساب Reddit و نام کاربری شما نیز حذف می شود ، اما مشکلی وجود دارد. اگر حساب خود را غیرفعال کنید ، همه پست های ساخته شده توسط آن حساب در کامنت های Reddit باقی می مانند. همه پست هایی که ایجاد کرده اید و نظراتی که ایجاد کرده اید اکنون در بخش “[حذف]” هستند و نمایه شما را با این برچسب نام نشان می دهند.

نکته ساده ، اگر حساب خود را بدون حذف دارایی های خود غیرفعال کنید ، برای همیشه دوام می آورد. به هیچ وجه نمی توانید وارد شوید و بعد از اتمام کار آن را خارج کنید.

چرا باید پست ها و نظرات خود را حذف کنید؟

همانطور که قبلاً ذکر شد ، انگیزه اصلی حذف محتوا قبل از ترک محتویات محرمانه بودن است. Reddit خود پلتفرمی است که شما را تشویق می کند تا از روز اول ناشناس بمانید. اگر تصمیم دارید Reddit را ترک کنید ، خوشحال می شوید که هیچ محتوایی در پلتفرم خود باقی نگذارید.

حذف نظرات و پست ها از نمایه شما قبل از غیرفعال کردن آنها بسیار آسان است. با این حال ، اگر سعی کنید نظر یا پست را پس از غیرفعال کردن حساب Reddit خود حذف کنید ، نمی توانید این کار را انجام دهید.

اگر عمیق تر به این موضوع بپردازید و در LOL یا ROFL در Reddit نظر دهید ، احتمالاً حذف چنین نظر کوچکی ایده بدی است ، اما این امر در مورد یک نظر بزرگ صادق نیست.

اگر پست شما حاوی عکس شما است یا در مورد داده های حساس اظهار نظر می کنید ، توصیه می کنیم که همیشه حساب Reddit خود را قبل از حذف حذف کنید.

همچنین بخوانید  هشتگ (Hashtag) چیست؟ و چگونه می توانیم از هشتگ استفاده کنیم؟

چگونه پست ها و نظرات Reddit را حذف کنیم؟

1. به وب سایت Reddit بروید و با حساب Reddit که می خواهید غیرفعال کنید وارد سیستم شوید تا پست ها و نظرات خود را مشاهده کنید.

2. برای دسترسی به نمایه خود ، روی نام خود در گوشه سمت راست بالای صفحه Reddit کلیک کرده و “Profile” را انتخاب کنید.

اکانت ردیت

3. برای مشاهده پست های Reddit خود ، به بالای صفحه بروید و “Posts” را انتخاب کنید. برای مشاهده نظرات خود ، به “نظرات” بروید.

4. روی نظرات در زیر پست ها کلیک کنید.

حذف دائمی اکانت ردیت

5. فهرست پست ها و نظرات را مرور کنید تا ببینید کدام پست ها و نظرات را می خواهید حذف کنید. برای حذف یک پست یا نظر ، به دکمه سه نقطه “…” در زیر آن بروید و “حذف” را انتخاب کنید.

حذف پست ردیت

6. اکنون که حذف نظرات و پست ها را از حساب خود به پایان رسانده اید ، بیایید به سراغ حذف دائمی اکانت ردیت Reddit برویم.

حذف دائمی اکانت ردیت در کامپیوتر

برای حذف حساب Reddit خود از رایانه پس از حذف همه نظرات و پست ها از نمایه خود ، از روش زیر استفاده کنید:

با کلیک روی نماد کاربر در بالا سمت چپ و انتخاب “تنظیمات کاربر” به صفحه تنظیمات کاربر Reddit بروید. w برای حذف حساب Reddit خود در رایانه (2021)

حذف دائمی اکانت ردیت در کامپیوتر

پس از ورود به صفحه تنظیمات کاربر ، به پایین صفحه بروید و گزینه ای برای غیرفعال کردن حساب پیدا کنید.

روی غیرفعال کردن حساب کلیک کنید. برای حذف حساب Reddit خود در رایانه (2021)

حذف دائمی اکانت ردیت در کامپیوتر

اکنون Reddit یک پنجره بازشو به شما می دهد تا حساب Reddit خود را غیرفعال کنید. در صورت وجود می توانید بازخورد ارائه دهید. حالا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

روی کادر تأیید “من می دانم که حساب قابل بازیابی نیست” کلیک کنید.

Reddit از شما می خواهد برای آخرین بار تأیید کنید. اگر مطمئن هستید که می خواهید ادامه دهید ، روی Deactivate کلیک کنید.

حذف دائمی اکانت ردیت در اندروید و آی او اس

ساده ترین راه برای حذف حساب Reddit استفاده از رایانه یا هر سیستم عامل دیگری مانند macOS و غیره است. اما اگر به رایانه مجاور دسترسی ندارید و می خواهید به راحتی حساب Reddit خود را حذف کنید ، از روش زیر استفاده کنید.
حذف نظرات و پست ها در تلفن های هوشمند Android و iOS:

برنامه Reddit را در تلفن خود باز کنید.

2. اکنون روی نماد خود در سمت چپ بالای برنامه ضربه بزنید.

همچنین بخوانید  آموزش ساخت حساب کاربری فیسبوک (facebook )

3. روی “مشخصات من” کلیک کنید.

4. اکنون 3 زبانه را مشاهده خواهید کرد: Posts، Comments، About. روی Posts ضربه بزنید و همه پست هایی را که در subreddit های مختلف ایجاد کرده اید مشاهده خواهید کرد.

حذف دائمی اکانت ردیت در اندروید و آی او اس

5. بر روی سه نقطه عمودی کلیک کرده و Delete را فشار دهید. اکنون حذف را تأیید کنید و پست را با موفقیت در نمایه خود حذف کرده اید.

6. به طور مشابه ، اگر روی برگه نظرات کلیک کنید ، همه نظرات را مشاهده خواهید کرد. روی نظر کلیک کنید تا شما را به نظر شما هدایت کند. همان روشی را که در مورد پست ها انجام دادید ، تکرار کنید تا بتوانید نظرات را حذف کنید.

7. پس از اتمام کار ، اکنون می توانید به حذف حساب بروید. با این حال ، مشکل این است که نمی توانید حساب Reddit خود را از طریق برنامه Reddit حذف کنید.

حذف حساب Reddit در Android و iOS با استفاده از مرورگر وب

راه حذف حساب Reddit در Android و iOS استفاده از مرورگر وب است. این به این دلیل است که می توانید حساب Reddit خود را با استفاده از برنامه Reddit حذف کنید.

برای حذف حساب Reddit خود از طریق مرورگر وب ، این مراحل را دنبال کنید:

reddit.com/settings/account را در Chrome یا هر مرورگر وب باز کنید.

حذف حساب Reddit در Android و iOS با استفاده از مرورگر وب

در پایین سمت چپ گزینه “غیرفعال کردن حساب” را مشاهده خواهید کرد. حساب reddit خود را از مرورگر خود غیرفعال کنید
سپس به سراغ اطلاعات مورد نیاز خود بروید. حساب Reddit خود را با موفقیت غیرفعال کنید.

چگونه می توانم حساب Reddit خود را برای همیشه حذف کنم؟

حذف حساب دائمی Reddit بسیار آسان است. با استفاده از روشی که در این مقاله به اشتراک گذاشته شده است ، غیرفعال کردن کامل حساب Reddit خود را آسان می کند.

اگر حساب Reddit خود را غیرفعال کنید ، برگشت ناپذیر است. همچنین ، محتوای به اشتراک گذاشته شده از طریق حساب Reddit شما به طور خودکار به دامنه عمومی منتقل می شود و نمی توانید این پست ها یا نظرات را به شرح زیر حذف کنید: خوب

اگر تصمیم دارید حساب Reddit خود را حذف کنید ، باید نظرات و پست های خود را نیز حذف کنید. اگر آن را حذف نکنید ، بعداً نمی توانید آن را حذف کنید.

چگونه می توانم حساب Reddit خود را در تلفن همراه در سال 2021 حذف کنم؟

برای غیرفعال کردن یا حذف حساب Reddit خود در تلفن همراه خود ، باید مطمئن شوید که همه نظرات و پست ها حذف شده اند و حساب شما حذف نشده است. پس از اتمام کار ، از راهنمای ارائه شده در این مقاله استفاده کنید. این راهنما شما را به صفحه ای سفارشی می برد که در آن می توانید به پیوندی در مرورگر تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید و به طور همزمان روی غیرفعال کردن حساب و غیرفعال کردن حساب ضربه بزنید.

همچنین بخوانید  نحوه مسدود کردن افراد در کلاب هاوس

برای حذف حساب Reddit خود در iPhone ، باید از مراحل ذکر شده در این مقاله استفاده کنید. مراحل شامل پاک کردن محتویات حساب Reddit شما و سپس رفتن به نسخه وب Reddit در مرورگر safari یا chrome و حذف دائمی حساب Reddit است.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *