تبلیغات

تبلیغات

دستگاه تسمه کش و مزایای استفاده از آن چیست؟

bandtex

در رابطه با دستگاه تسمه کش و اطلاعات و مزایا و کارکرد آنها می توان مطالب زیادی را ذکر نمود. از این دستگاه به طور عمده در بسته بندی و پکینگ استفاده می شود. در بسته بندی و انواع پکینگ ها و دسته بندی های کالا، یک دستگاه تسمه کش می تواند به اندازه زیادی به کار شما کمک کند. دستگاه های تسمه کش از کم کردن کار کارمندان و کارکنان تا بالا بردن پتانسیل و کیفیت بسته بندی تا بالا بردن سرعت و کاهش زمان تاثیر می گذارند و استفاده از این وسایل به نقش زیادی در کار شما خواهد داشت.

دستگاه تسمه کش چیست؟

این دستگاه ها یعنی دستگاه های تسمه کش دستگاه هایی هستند که به نوعی از انواع دستگاه های مکانیکی و ساده می باشند که در انواع بسته بندی ها و پکینگ ها کمک های زیادی را به کارکنان می کنند. این دستگاه های مکانیکی تسمه کش می توانند برای بالا بردن سرعت بسته بندی و پکینگ و در انواع اندازه های مختلف و با توان های مختلف تولید شوند.

این دستگاه ها در دو راستای کلی و در دو دسته تسمه کش دستی و اتوماتیک تولید می شوند. این ماشین مکانیکی که برای تسمه کشی طراحی شده اند را شما با توجه به نیاز و حجم کار های خود می توانید انتخاب کنید. البته به این نکته که انواع دستی قابل حمل می باشد اما انواع ماشینی و اتوماتیک را نیز باید مد نظر داشت. به نوعی می توان گفت که این دستگاه ها در دو نوع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می باشند و نوع دستی در واقع همان نوع نیمه اتوماتیک می باشد و در این نوع از دستگاه ها فقط نیاز به نیروی اندک و یک فرد برای کمک اپراتوری می باشد.

تفاوت های میان تسمه کش های اتوماتیک و تسمه کش های نیمه اتوماتیک یا دستی

تفاوت اصلی که در مورد تفاوت های بین تسمه کش های اتوماتیک و تسمه کش های نیمه اتوماتیک و یا دستی وجود دارد عدم نیاز به کمک و اپراتور در نوع تمام اتوماتیک می باشد. در دستگاه های دستی و یا نیمه اتوماتیک تسمه کش، فرد و یا اپراتور تسمه را محکم تر می نماید و تسمه کش نقش کمکی برای اپراتور و اپراتور نقش تکمیل کننده برای دستگاه را دارد.

از دستگاه های دستی و نیمه اتوماتیک با اپراتور می توان در کارگاه ها و تولیدی هایی که میزان کار کمتری دارند، استفاده نمود. تفاوت دومی که میان تسمه کش های اتوماتیک و تسمه کش های نیمه اتوماتیک وجود دارد این است که نوع اتوماتیک به علت اندازه و سایز تا حدی غیر قابل حمل می باشد، در حالی که نوع دستی و یا نیمه اتوماتیک قابل حمل و استفاده در بسیاری از مکان ها می باشد.

همچنین بخوانید  خرید کفش اسپرت از باشماق

دستگاه تسمه کش

انواع تسمه و نوار های مورد استفاده در تسمه کشی

از مزیت های استفاده از این دستگاه های مکانیکی می توان به نیاز کمتر به نیرو های کاری و بالا بردن سرعت کار اشاره نمود. این دستگاه ها می توانند از نوار های مختلفی برای پیچیدن و کشیدن استفاده نمایند. نوار های پلاستیکی و یا فولادی انواع نوار های مورد استفاده برای پیچیدن به دور بسته می باشند.

از انواع مقاوم تر این نوار ها که دارای تاب بیشتری در برابر کشش و فشار می باشند برای محصولاتی که وزن بیشتری دارند، استفاده می شود. از این جمله از محصولات می توان به انواع بسته های نوشیدنی و یا فرآورده ها و محصولات پارچه و نساجی، فرآورده ها و محصولات فولادی، انواع محصولات چوبی و مصالح و کارکرد های ساختمانی نام برد و اشاره کرد.

بالا رفتن راندمان کاری شما با استفاده از یک دستگاه تسمه کش

این دستگاه ها چه از نوع اتوماتیک و مکانیکی آنها و چه از نوع دستی و نیمه اتوماتیک می توانند میزان کارگران و کارمندان کارگاه و تولیدی شما را کاهش داده و از تعداد افرادی که شما برای بستن و کشیدن تسمه ها برای بسته بندی نیاز دارید به میزان قابل توجهی بکاهد. در گذشته و در کارگاه ها و مراکزی که از دستگاه تسمه کش استفاده نمی کنند شما نیاز به تعداد افراد بسیار بیشتر و تیم های مختلفی برای انجام این کار دارید. اما با استفاده از این دستگاه ها شما فقط و فقط به یک اپراتور و نیروی کار برای نظارت به نحوه عملکرد دستگاه های خود و گاها برای تعمیرات احتمالی مورد نیاز برای دستگاه تسمه کش نیاز پیدا خواهید کرد و در میزان هزینه ها و نیرو های انسانی تا حد زیادی صرفه جویی می شود و کارگران و کارمندان شاغل در محل می توانند به دیگر مراحل تولید و توزیع برسند.

اگر شما با تعداد بسته بندی های زیادی رو به رو هستید که به طور قطع باید از یکی از این دستگاه ها استفاده نمایید و اگر نیز از تعداد بیشتر از 20 و یا 25 عدد بسته در روز استفاده می نمایید و آنها را تسمه کشی و بسته بندی می کنید می توانید به راحتی از یکی از این دستگاه ها برای راحتی و بالا بردن سرعت کار خود استفاده کنید.

مزایای استفاده نمودن از دستگاه تسمه کش

به طور کلی انواع دستگاه های مکانیکی تسمه کش چه از نوع اتوماتیک که نیازی به نیرو های انسانی در آنها وجود ندارد و چه از نوع دستی و یا همان نیمه اتوماتیک که نیاز به یک اپراتور و نیروی کار بر روی آنها می باشد، استفاده از این دستگاه ها باعث بالا بردن بسیار زیاد و چشمگیری در زمینه سرعت و بالا رفتن میزان و تعداد بسته بندی ها تسمه کشی ها می شود.

همچنین بخوانید  کرج ویلا مرجع خرید ویلا در کرج

این دستگاه ها در راستای بالا بردن بازده و عدم نیاز زیاد به نیروهای کار و استفاده از این نیرو ها در مکان و وظیفه ای دیگر تاثیر به سزایی دارد. به نوعی استفاده از این دستگاه ها میزان سود شما و بازده کلی بسته بندی ها و کارگاه های شما را تا حد زیادی افزایش می دهد. دستگاه های تسمه کش بادی نیز به عنوان یکی از مدل ها و انواع دستگاه تسمه کش به عنوان یکی از دستگاه های قابل حمل که توانایی کار در تمامی مکان ها را دارد نیز مزایای زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. در استفاده از این دستگاه ها شما نیاز به یک دستگاه کمپرسور باد نیز دارید.

یکی دیگر از مزایای اصلی استفاده از دستگاه تسمه کش عدم نیاز به استراحت و توانایی استفاده از این دستگاه ها در تمامی ساعات روز می باشد. کم کردن نقص و آسیب های بسته بندی و ضرر های متاثر از آن نیز باید در زمینه مزایای استفاده از دستگاه تسمه کش یاد شود.

دستگاه تسمه کش

نحوه خرید دستگاه های تسمه کش

در بسیاری از موارد برای تعمیرات و یا تعویض تسمه کش با انواع نو و جدید تر آنها و یا برای خرید می توانید به فروشگاه باندتکس به عنوان یک فروشگاه معتبر با ارائه خدمات مناسب به کاربران خود و با تنوع مناسب در انواع دستگاه های تسمه کش مراجعه کنید. باندتکس می تواند بهترین نوع این دستگاه ها را چه از نوع دستی و چه از نوع اتوماتیک به مشتریان خود ارائه کند. برای دریافت انواع مشاوره و یا خرید انواع دسته دوم و یا نو دستگاه تسمه کش می توانید به سایت مراجعه نمایید.

تبلیغات

دیدگاه ها

  • نیلوفر آبان 16, 1400 :: 13:36

    هزینه تبلیغات توی سایت شما
    چنده؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *