تبلیغات

تبلیغات

مزایای تابلو روان در بهتر دیده شدن

tablo

تابلوهای روان در بازار به نام های تابلو led، تابلو تبلیغاتی یا تابلو دیجیتال هم شناخته می شود. این تابلوها جایگزین تابلوهای نئون و فلکسی شده‌اند. مزیت این تابلوها در مقایسه با تابلوهای نئون در متحرک بودن این نوع تابلو است که باعث جذابیت بیشتر تابلوهای تبلیغاتی شده است. تابلو روان led تاثیر بسیار بیشتری در جذب مشتری دارند و به همین دلیل امروزه بهترین انتخاب کسب و کارها برای تبلیغات محیطی هستند. این تابلو ها با توجه به تعداد رنگ شامل چند دسته بندی می شوند.

انواع تابلو روان

تابلوهای روان در انواع مختلف در بازار وجود دارد. این تابلوها شامل تابلوهای تک رنگ، چند رنگ و تابلو روان فول کالر (تلویزیون شهری) می شود. هرکدام از این تابلوها کاربرد متفاوتی دارد. پیش از انتخاب تابلو باید بدانید که قرار است تابلو را در چه محیطی و برای چه هدفی استفاده کنید. تابلوها به دو صورت outdoor یا indoor تولید می‌شوند. تابلوهای ایندور مناسب محیط داخلی به عنوان مثال داخل پاساژها مناسب هستند. این تابلوها ضد آب نیستند و باید در محیط داخلی استفاده شوند. از تابلوهای اوتدور به دلیل ضد آب بودن می توان در محیط بیرون هم استفاده کرد. از لحاظ تعداد رنگ، تابلوهای روان به چهار دسته تک رنگ، سه رنگ، هفت رنگ و فول کالر دسته بندی می شوند.

تابلو روان آماده

تابلو روان آماده

قاب تابلو روان و کابینت تلویزیون شهری ازآن دسته قطعات تابلو روان و تلویزیون شهری به شمار می آید که به شدت در ظاهر سازه تاثیرگذار است.درحقیقت قاب تابلو روان محلیست که قطعات تابلو روان بر روی نصب می شود و این قطعات در قاب تابلو روان می نشینند.در فروشگاه  پارسا تابلو تنوع  قطعات تابلو روان در اندازه های مختلف و ضخامت های گوناگون بسیار زیاد است.

 

تابلو روان آماده در واقع  یک نمایشگر ال ای دی دیجیتال است که المان های آن لامپ های LED می باشند.تابلو روان یکی از سودمندترین و موثر ترین ابزارهای تبلیغاتی در تمام دنیا به شمار می آید.

 

کارایی تابلو روان آماده

  • نمایش تبلیغات
  • نمایش و معرفی محصولات و خدمات
  • امکان پخش متن ،عکس ،انیمیشن و فیلم
  • نمایش ساعت ،درجه هوا و تاریخ

خصوصیت اصلی تابلو روان ال ای دی در بازار بدین شکل است که کلیه قطعات الکترونیکی تابلو روان LED برگرفته از ماژول LED – منبع تغذیه – کنترلر تابلو روان و قاب تابلو روان به شکل آماده در بازار در دسترس است.

 

در حفیقت امروزه تابلو روان و تلویزیون شهری نظر به قابلیت های بسیاری که دارند بخش بسزایی از صنعت تبلیغات را از آن خود کرده است و کونه های مختلفی از آن ها در بازار وجود دارد مثل تابلو روان تک رنگ (تابلو ال ای دی تک رنگ), تابلو روان فول کالر(تلویزیون شهری) و…

همچنین بخوانید  آموزش خرید سرور مجازی - صفر تا صد راهنمای خرید سرور مجازی

قیمت تابلو روان

قیمت تابلو روان

محاسبه قیمت تابلو روان توسط سایت پارسا تابلو

وارد کننده تجهیزات تابلو روان و تلویزیون شهری ازبهترین کارخانه های دنیا.

دارای کارگاه اختصاصی جهت ساخت تخصصی تابلوهای روان و تلویزیون شهری در قلب بازار لاله زار تهران با سابقه 12 ساله

دارای تیم تخصصی تولید و طراحی و خدمات پس از فروش

عضو اتحادیه تابلو سازان تهران و دارای پروانه کسب به شماره 0370859061

اگر به دنبال محصولی با کیفیت و با قیمتی رقابتی هستید حتما در لیست زیر میتوانید به خواسته ی خود برسید و بهترین خرید را داشته باشید.

لطفا پس از مطالعه  لیست زیر در قسمت محاسبه قیمت؛ طول وعرض درخواستی و نوع تابلو را انتخاب فرمایید. درصورت دریافت پیش فاکتور مشخصات فنی دقیق تر درپیش فاکتور شما ثبت خواهد شد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *