تبلیغات

تبلیغات

4 روش برای رهایی از ویدئوهایی کوتاه یوتیوب

444 روش برای رهایی از ویدئوهایی کوتاه یوتیوب

آیا TikTok را به خاطر دارید؟ قطعا بیشتر افراد با تیک تاک آشنایی دارند، برنامه‌ای که ویدیوی کوتاه 60 ثانیه‌ای را به مخاطبان در سراسر جهان ارائه می‌دهد و یکی از اولین‌ها در معرفی برنامه‌ای با ویدئوهای کوتاه بود. این ایده درخشان بود، اما این ما کاربران هستیم که با ایجاد محتوای خنده دار و گاهی اوقات نامطلوب آن را کاملاً به بیراهه می‌کشانیم. از آنجایی که این ایده باعث محبوبیت Tiktok شد، هر پلتفرمی دیگر آن را کپی و در سیستم خود به کار گرفت، از جمله آنها باید به Instagram Reels ،Snapchat Spotlight یا Youtube Shorts.

تمامی این موارد موجب بدتر شدن تجربه کاربری شد. مهم نیست که در کدام پلتفرم هستید، این ویدئوهای کوتاه همچنان جلوی چشم شما هستند و سخت می‌توان از آنها رهایی پیدا کرد. بدتر از آن، محبوب‌ترین پلتفرم ویدیویی، Youtube بوده که اخیراً آن را با محتوایی نامطلوب جایگزین کرده است. اگر شما فردی هستید که از این موضوع ناراحت می‌باشید، نگرانی وجود ندارد، ما نگرانی شما را درک می‌کنیم و در این مطلب قصد داریم نحوه رهایی از ویدئوهایی کوتاه یوتیوب را شرح دهیم.

4 روش برای رهایی از ویدئوهایی کوتاه یوتیوب

YouTube در سپتامبر 2020 ویژگی YouTube Shorts را معرفی کرد، این قابلیت ابتدا دردسترس کاربران هندی قرار گرفت، که بعداً در مارس 2021 به ایالات متحده رسید و در جولای2021 نیز دردسترس تمامی کاربران جهان قرار گرفت.سپس در آگوست 2021، یوتیوب به بودجه 100 میلیون دلاری اشاره کرد که به دنبال آن افراد فعال در این زمینه پاداشی دریافت خواهند کرد. این امر موجب شد تا کاربران YouTube Shorts دوچندان شوند. ما در این مطلب قصد داریم شما را با نحوه غیرفعال سازی YouTube Shorts در سیستم‌های مختلف آشنا کنیم.

حذف ویدئوهای کوتاه از صفحه اصلی Youtube

ساده‌ترین راه برای خلاص شدن از  ویدئوهای کوتاه در بخش صفحه اصلی این است که به سادگی روی 3 نقطه کلیک کنید و هر ویدیو را به عنوان “علاقمند” علامت گذاری کنید. آن را تا زمانی که همه ویدئوها ناپدید شوند تکرار کنید، پس از اتمام آنها حتی بعد از بروزرسانی فیدها، آشکار نخواهد شد.

استفاده از یوتیوب در مرورگر

یکی دیگر از راه‌های رها شدن از ویدئوهای کوتاه در YouTube این است که از وب سایت YouTube در هر مرورگری مشاهده کنید، خواه مرورگر تلفن همراه داشته باشید یا مرورگر دسکتاپ. همانطور که در حال حاضر، نسخه مرورگر YouTube شامل تب Shorts نمی‌شود.

حذف بروزرسانی برنامه یوتیوب

اگر می‌خواهید از تب Shorts که در تب Explore در برنامه YouTube جای گرفته است، رهایی پیدا کنید. این کار را می‌توان با کاهش به نسخه برنامه YouTube به 14.12.56 یا حذف نصب به روزرسانی‌های برنامه از تنظیمات تلفن انجام داد:

  • به بخش تنظیمات گوشی مراجعه کنید.
  • سپس وارد قسمت Apps > All Apps شوید.
  • به پایین رفته و روی برنامه YouTube کلیک کنید.
  • در نهایت باید Uninstall Updates را کلیک کنید.
همچنین بخوانید  چگونه فونت گوشی سامسونگ را تغییر دهیم؟ آموزش تغییر فونت گوشی سامسونگ

با این کار، تب جستجو در کنار تب صفحه اصلی را باز می‌گردانید، تب Shorts را حذف خواهید کرد، همه اینها مانند گذشته تجربه بسیار بهتری را ایجاد خواهد کرد.

استفاده از YouTube Vanced

4 روش برای رهایی از ویدئوهایی کوتاه یوتیوب

آخرین روش برای رها شدن از ویدئوهای کوتاه یوتیوب، استفاده نسخه Vanced است که نسخه موده شده YouTube با برخی ویژگی‌های برتر غیرفعال کردن تبلیغات، ویدئوهای کوتاه YouTube، استوری YouTube و محافظت شده در YouTube است.

برای انجام آن کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه YouTube Vanced را دانلود کرده و با استفاده از APKMirror Installer App نصب کنید.
  • به بخش تنظیمات و سپس Vanced Settings بروید.
  • سپس باید به قسمت ad settings بروید.
  • به قسمت پایین رفته و ضامن Shorts self را فعال کنید.
  • با این کار ویدئوهای کوتاه یوتیوب در صفحه اصلی غیرفعال می شوند.

با استفاده از این 4 روش، می‌توانید ویدئوهای کوتاه را از YouTube خود رها کنید، و فضای یوتیوب را به رابط کاربری بهتر تبدیل سازید. 

منبع :
gadgetstouse

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *