تبلیغات

تبلیغات

آیفون SE جدید سال آینده توسط اپل معرفی می شود

آیفون SE جدید سال آینده توسط اپل معرفی می شود

طبق سنت همیشگی اپل در ماه سپتامبر باید شاهد رونمایی سری آیفون 13 و ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 باشیم. دو محصولاتی که شایعات بسیاری درباره آنها دریافت کردیم و بزودی نوبت رونمایی از آنها است.

به تازگی یکی از تحلیلگران JP Morgan بیان داشت که اپل درصدد بوده تا سال آینده نسل جدید آیفون SE را معرفی کند. گوشی که دارای طراحی و مشخصاتی شبیه به سری آیفون 13 است. همچنین برنامه ریزی شده تا این مدل از شبکه 5G هم پشتیبانی به عمل آورد، بنابراین با گزینه ساده از برند کوپرتینویی رو به رو نیستیم.

در حقیقت، سال آینده باید مدل iPhone SE 5G توسط اپل رونمایی شود، که طرفداران را مجبور به خرید یک تلفن هوشمند جمع و جور با پشتیبانی از شبکه‌های نسل پنجم ارتباطی خواهد کرد. فروش 246 میلیون دستگاه آیفون امسال رکورددار است و اپل را برآن داشت تا مدل‌های جدیدی تدارک بیند.

در تقویم 2022 اپل، سال مالی از اکتبر 2021 آغاز خواهد شد. به گفته JP Morgan، این شرکت در سال مالی آینده 377.6 میلیارد دلار جمع آوری می کند. این میزان 5 درصد بیشتر از درآمد پیش بینی شده اپل در سال مالی جاری است. در سال 2023، درآمد اپل به ترتیب 7 درصد دیگر افزایش پیدا خواهد کرد. تحلیلگران پیش بینی ارزش بازار سهام شرکت را 180 دلار با ارزش فعلی 146.7 دلار تعیین کردند.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود نسل بعدی آیفون SE چه ویژگی خواهد داشت.

همچنین بخوانید  پردازنده های جدید نسل 10 اینتل: چه ویژگی هایی دارند و چرا مهم است
منبع :
techobig

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *