تبلیغات

تبلیغات

5 تا از برترین گوشی‌های هواوی در سال 2023

ekalato

هوآوی یکی از برترین و قدرتمندترین کمپانی‌های جهان و البته چین است. این شرکت در ابتدای ورود به حوزه موبایل با عرضه گوشی‌های اقتصادی با مشخصات فنی شروع بسیار خوبی داشت. در ادامه طی مدت زمان نسبتاً کوتاهی این برند توانست جای پای خود را در بازار گوشی‌های هوشمند مستحکم‌ کند. در ادامه پیش‌بینی می‌شد این برند خیلی زود با تصاحب جایگاه سامسونگ و رتبه اول فروش فاصله خود با تمامی برندهای تولیدکننده گوشی تلفن همراه را افزایش دهد؛ اما تحریم‌های سنگین آمریکا و قطع دسترسی هوآوی به بسیاری از فناوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روز مانع این اتفاق شد. اما حتی با این شرایط نیز هوآوی همچنان برخی از زیباترین و قدرتمندترین گوشی‌های موبایل جهان را تولید و روانه بازار کرده است. با مقایسه گوشی‌های هوآوی و محصولات سایر برندهای مطرح مانند انواع آخرین مدل گوشی سامسونگ می‌بینیم به غیر از محدودیت‌های ناشی از تحریم، گوشی‌های هواوی نه تنها از رقبای خود عقب نیستند بلکه در بسیاری از موارد مانند دوربین، طراحی، امکانات و از همه مهمتر سازگاری با اکوسیستم این برند جذابیت‌ها و نقاط قوت مختص به خود را دارند. در ادامه با 5 مدل از برترین و به‌روزترین گوشی‌های هوآوی در سال 2023 آشنا می‌شویم.

  1. گوشی هوآوی Mate 50 Pro

 

گوشی‌های هواوی

هواوی گوشی میت 50 پرو خود را 6 سپتامبر 2022 رونمایی و در پایان همین ماه به بازار عرضه کرد. این گوشی که مدل پرمیوم جدیدترین خانواده پرچمدار هواوی یعنی سری Mate 50 محسوب می‌گردد و از نمایشگر بزرگ 6.74 اینچ OLED با امکان نمایش 1 میلیارد رنگ، نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز، رزولوشن FHD+ و پوشش محافظ Kunlun Glass بهره می‌برد. در بخش پردازشی این گوشی، خوشبختانه هوآوی توانسته از تراشه 4 نانومتری جدید اسنپدراگون 8 نسل اول استفاده کند؛ اما متأسفانه به دلیل تحریم محدود به استفاده از نسخه 4G این تراشه شده است.

این گوشی همچنین به دوربین اصلی بسیار باکیفیت سه‌گانه 50|64|13 مگاپیکسل و دوربین سلفی دوگانه 13 مگاپیکسل و TOF 3D (عمق‌سنج/حسگر بایومتریک) مجهز شده است که رتبه بالایی در بنچمارک دوربین DXOMARK دارد. باتری دستگاه 4700 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 66 وات، شارژ بی‌سیم 50 وات و شارژ بی‌سیم معکوس 5 وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به امکاناتی نظیر WiFi 6، بلوتوث 5.2، درگاه USB-C3.1 با پشتیبانی از OTG و Display Port 1.2، قابلیت جدید و جالب پیام ماهواره‌ای (فقط ارسال)، تشخیص چهره و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اپتیکال اشاره کرد. قیمت نسخه 8/256 گیگابایت این محصول در حدود 50 میلیون تومان قیمت دارد.

  1. گوشی هوآوی nova 9 SE

گوشی‌های هواوی

 

همچنین بخوانید  بررسی گوشی OnePlus 10 Pro

گوشی نوا 9 اس ای هوآوی یکی از میان‌رده‌ای جذاب و خوش‌فروش این برند است که قیمتی رقابتی و مشخصات فنی به نسبت خوبی را ارائه می‌کند. گوشی‌های نوا هوآوی اغلب از طراحی جوان‌پسند و پر زرق و برقی بهره می‌برند و گوشی nova 9 SE این برند نیز همین الگوی طراحی پیروی می‌کند. نمایشگر 6.78 اینچ این گوشی از نوع IPS با رزولوشن FHD+ است. این گوشی از اندروید 11 با رابط کاربری EMUI 13 استفاده می‌کند؛ اما از سرویس‌های موبایلی گوگل GMS مانند گوگل پلی بی‌بهره است. تراشه 6 نانومتری مورد استفاده در نوآ 9 SE اسنپدراگون 680 4G است و از حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و گرافیک Adreno610 برخوردار است. این محصول همچنین از 6 تا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 تا 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

احتمالاً می‌دانید که هوآوی در بخش دوربین معمولاً اعتقادی به استفاده از سنسورهای بالاتر از 64 مگاپیکسل ندارد؛ اما در گوشی nova 9 SE شاهد استفاده از سنسور 108 مگاپیکسلی هستیم و با سه سنسور 8، 2 و 2 مگاپیکسل همراهی می‌شود. دوربین سلفی این محصول 16 مگاپیکسلی است و حسگر اثر انگشت نوآ 9 اس ای در کنار دستگاه و روی دکمه پاور تعبیه شده است. باتری دستگاه 4000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 66 وات با امکان شارژ 70 درصد در 20 دقیقه پشتیبانی می‌کند. همچنین قیمت گوشی هواوی نوا se 9 ظرفیت 8/128 گیگابایت حدود 11 میلیون و 500 هزار تومان است.

  1. گوشی هوآوی nova 8i

گوشی نوآ 8 آی هواوی یکی دیگر از محصولات میان‌رده این برند است که کمی نسبت به مدل‌های میان‌رده نوآ 9 و نوآ 9 اس ای از قیمت ارزان‌تری برخوردار است. این محصول از نمایشگر 6.67 اینچ IPS با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. گوشی nova 8i سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 12 البته بدون گوگل پلی را اجرا می‌کند. تراشه 11 نانومتری مورد استفاده در گوشی nova 8i اسنپدراگون 662 است و از حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتز و گرافیک Adreno 610 بهره می‌برد. حافظه رم این محصول 6 تا 8 و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت است. دوربین گوشی نوا 8i یک ماژول چهارگانه 64|8|2|2 مگاپیکسل با طراحی دایره‌ای شکل و دوربین سلفی آن یک حسگر 16 مگاپیکسل است. حسگر اثرانگشت در کنار دستگاه روی دکمه پاور قرار داده شده است. باتری 4300 میلی‌آمپرساعت دستگاه از شارژ سریع 66 وات پشتیبانی می‌کند که بنا بر ادعای هواوی برای شارژ 60 درصد باتری به 17 دقیقه و برای شار کامل آن 38 دقیقه زمان نیاز است. گفتنی است قیمت این محصول با ترکیب حافظه 8/128 گیگابایت حدود 10 میلیون 500 هزار تومان است.

  1. گوشی هوآوی Y9a

 

همچنین بخوانید  کدام آیپد را باید خریداری کنید؟ پیدا کردن بهترین آیپد برای شما

گوشی‌های هواوی

گوشی‌های سری Y هوآوی مدل‌های اقتصادی این برند هستند که مشخصات فنی بسیار خوبی را در قبال یک قیمت رقابتی عرضه می‌کنند. گوشی Y9a یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی این برند است و از طراحی زیبا به سبک و سیاق پرچمداران و میان‌رده‌های هواوی و همچنین مشخصاتی از جمله نمایشگر 6.63 اینچ IPS با رزولوشن FHD+، دوربین چهارگانه 64|8|2|2 مگاپیکسل، دوربین سلفی پاپ‌آپ 16 مگاپیکسل، تراشه 12 نانومتری Helio G80 مدیاتک، باتری 4200 میلی‌آمپرساعت و شارژ سریع 40 وات (70درضد شارژ در 30 دقیقه) بهره می‌برد. ضمناً قیمت نسخه 8/128 گیگابایت گوشی وای 9 ای چیزی حدود 8 میلیون و 100 هزار تومان است.

  1. گوشی Y70 هوآوی

گوشی هوآوی Y70 یکی دیگر از گوشی‌های بسیار خوش‌قیمت و در عین حال زیبای این برند است که در کنار قیمت اقتصادی و رقابتی از مشخصات به نسبت خوبی نیز برخوردار است. مشخصات برجسته و قابل توجه این مدل شامل مواردی از جمله نمایشگر 6.75 اینچ IPS با رزولوشن HD+، تراشه 12 نانومتری های سیلیکون 710 اختصاصی هوآوی با گرافیک Mali-G51 MP4، دوربین اصلی 48|5|2 مگاپیکسل و دوربین 8 مگاپیکسل، باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپرساعت و توان شارژ سریع 22.5 وات می‌گردد. قیمت این گوشی جذاب و اقتصادی هوآوی با ترکیب 4/128 گیگابایت چیزی حدود 6 میلیون و 500 هزار تومان است.

خرید گوشی‌های هوآوی از فروشگاه اینترنتی ایکالاتو

با توجه به زیبایی، جذابیت، مشخصات فنی مناسب و قیمت رقابتی محصولات هوآوی فروشگاه اینترنتی ایکالاتو تنوع بالایی از گوشی‌های این برند را با گارانتی معتبر و قیمت مناسب عرضه می‌کند. شما با بررسی و مقایسه مشخصات و لیست قیمت گوشی‌ هواوی در این سایت ایکالاتو به راحتی می‌توانید گوشی دلخواه خود را به صورت اینترنتی و به راحتی خریداری کنید. همچنین بسیاری از مدل‌های گوشی‌ هوآوی فروشگاه آنلاین ایکالاتو به صورت باندل با سایر لوازم جانبی و گجت‌های پوشیدنی این برند و در برخی موارد دیگر با هدیه‌های ارزشمند و کاربردی نظیر سیم‌کارت با بسته اینترنت ومکالمه، پاوربانک، کارت حافظه و … در دسترس شما قرار دارند.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *