تبلیغات

تبلیغات

گجت های جدید را در ویوک ببیند

viook

انسان ذهن خلاق و شکوفایی دارد و به طور مداوم به دنبال ساخت ابزار و گجت‌های متنوعی برای آسایش و راحتی کارها می‌باشد. گجت یکی از تولیدات عالی و جالبی است که ساخته دست بشر بوده و انواع مختلفی دارد. گجت در لغت به معنی ابزارک است. هر وسیله کوچک یا بزرگی که با فناوری جدید ساخته شده باشد و از مدل‌های هوشمند به شمار رود را گجت می‌نامند. معمولی‌ترین گجت‌هایی که در دنیا وجود دارد و ارتباط گیری بین انسان‌ها را آسان نموده گوشی‌های هوشمند هستند. در این باب مثال‌های زیادی را می‌توان زد. شیائومی یکی از برندهای معروف در دنیا بوده که ابزارک‌های زیبا و جذابی را تولید و به بازار عرضه نموده است. با ما همراه باشید با خرید انواع  گجت و گجت‌های جدید را در ویوک . گجت‌ها کاربرد مختلفی دارند از جمله:

گجت‌های خانگی

در زندگی روزمره با انواع ابزارک‌ها سر و کار داریم که باعث آسایش و راحتی ما شده‌اند. به طور مثال می‌توانیم به چراغ مطالعه، چراغ ایستاده، سه راهی هوشمند و عروسکی مثل شکل کف‌شدوزکی یا هواپیمایی یا پنکه‌ رومیزی و بسیاری دیگر اشاره نمود. این محصولات اغلب از وسایل شخصی افراد بوده و قابلیت حمل بالایی دارد. وجود هوش مصنوعی در این کالا از مزیت‌های مهم تولید این ابزارک می‌باشد. به طور مثال سه راهی هوشمند به طور خودکار قطع می‌شود و لزومی نیست شما اقدامی برای قطع کردن آن انجام دهید. می‌توان برنامه‌های را از پیش تعیین شده برای این محصولات در نظر گرفت تا در بهترین زمان روشن یا خاموش شوند. کتری برقی یکی از نمونه‌های قدرتمند این محصول است که در زمان بی‌آبی یا جوش آمدن به طور خودکار خاموش می‌شود.

گجت‌های هوشمند

انواع دوربین با وزن بسیار پایین ۱۰۰ گرمی با قابلیت شبکه همراه یکی از برترین اختراعات روز بشر بوده که برای ایجاد امنیت در خانه یا خودرو شخصی افراد تعبیه شده است.  قابلیت چرخش لنز دوربین تا ۱۱۰ درجه یم مزیت عالی برای این محصول به شمار می‌رود. جنس بدنه‌ای که دارد از پلاستیک فشرده بوده که مقاومت بالایی دارد. با پورت یو اس بی و میکرو یا از طریق وایفا می‌توان به دوربین وصل شد. از همه مهمتر قابلیت دید آن تا نه متر در زوایای مختلفی امکان پذیر می‌باشد و کاربر در روز و شب از آن به سادگی استفاده می‌کند. 

گجت‌های کاربردی و خاص

برخی از محصولات تولید شده دارای شکل و کاربردی چند منظوره یا خاص هستند که در بین تمامی محصولات متمایز می‌باشند. در این مورد می‌توانیم به چراغ قوه و پاور بانک، ست پیچ گوشتی، دوربین‌های فیلمبرداری که به صورت هوشمند عمل می‌کنند و بیشتر برای رانندگی و خیابان‌ها استفاده می‌شوند. دانگل بلوتوث، اف ام پلیر، پاوربانک بی سیم، پمپ باد شارژی ماشین یا شارژر فندکی از جمله محصولات پرکاربرد در سفر هستند که یک مسافرت به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورند. تستر سلامت آب یک کالای بی‌نظیری است که برای شناخت سلامت آب استفاده می‌شود. این محصول به صورت اتوماتیک کار می‌کند و دارای نشانگر عددی و باتری مقاوم و جنس بدنه عالی است.

همچنین بخوانید  راهنمای خرید باتری یو پی اس به همراه معرفی برترین فروشندگان

گجت‌های پوشیدنی

یکی از نمونه‌های عالی گجت، ساعت‌های مچی هوشمند هستند. ساختار این ساعت بسیار شیک و زیبا بوده و برای افرادی که مدام نیاز دارند گوشی خود را بررسی کنند مناسب است. زیرا با بلوتوث به هم وصل می‌شوند. در صورت هر نوع تماس با لرزشی که دارد اخطار می‌دهد. باطری عالی و بدنه مناسبی که دارد آن را به یک محصول خارق‌العاده مبدل نموده‌است. از همه مهمتر پشتیبانی از اندروید و آیفون را دارد. برای شمارش ضربان قلب یا فشار خون نیز تنظیم شده‌اند. توانایی زیادی در امور ورزشی مثل شمارش قدم را دارد. باتری قوی دارد که تا ۷ روز انرژی مورد نیاز را تعمین می‌کند. این گجت پوشیدنی طرفداران زیادی در بین جوانان دارد.

تا حدودی با محصولات ویوک آشنا شدید بهتر است برای آشنایی بهتر با تمام گجت‌ها با این سایت در ارتباط باشید و بهترین نمونه‌های به روز دنیا را در این سایت ببینید. با وجود انواع ابزارک در زندگی مدرن کارها به راحتی شکل می‌گیرند و این مورد مزیت‌های زیادی را در پی دارد به طور مثال صرفه جویی در زمان، ایجاد ارتباطات سریع، کم شدن میزان کار شخصی هر فرد و مهمتر از همه به روز بودن و مدرن بودن را می‌توان برشمرد. برای اینکه با این مجموعه بهتر آشنا شوید از طریق این لینک این وارد شوید.

https://viook.com/

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *