تبلیغات

تبلیغات

نمونه طراحی بنر با فتوشاپ | قالب های آماده رایگان قابل ویرایش برای دانلود

Banner-Templates9

برای کسانی که در طراحی بنر تازه کار هستند ، نمونه طراحی بنر با فتوشاپ بسیار کمک کننده خواهد بود می تواند درک و دید درستی برای شروع طراحی یک بنر تبلیغاتی باشد. در این مطلب قصد داریم تا چند قالب آماه را برای دانلود قرار دهیم .

با انتخاب یکی از این طرح ها و تغییرات کوچک می توانید بنر های جذاب و جحرفه ای طراحی کنید. پس با ادامه مقاله با تک تیپ همراه باشید.

این مجموعه از الگوهای بنر رایگان کاملاً قابل ویرایش است و این بنر ها مطابق با آخرین متد ها طراحی شده اند و مطمئناً مخاطبان شما را تحت تأثیر قرار خواهند داد.

در این مجموعه از قالب های آماده از رنگ ها ، شکل ها و تصاویر به روز استفاده شده تا بنر ها جذاب و مفید باشند. استفاده از مجموعه بسیار آسان است و فقط کافیست متن مورد نظر خود را جایگزین کنید و در صورت لزوم طرح ها را تغییر دهید.

این بنر ها در دو فرمت PSD و EOS طراحی شده اند تا با دو نرم افزار معروف طراحی گرافیک یعنی فتوشاپ و ایلاستریتور قابل ویرایش باشند.

اگر با این دو نرم افزار آشنایی ندارید می توانید آموزش فتوشاپ و آموزش ایلاستریتور حرفه ای را تهیه نموده و کار با آن ها را بیاموزید.

برای تهیه آموزش فتوشاپ و ایلاستریتور روی لینک های زیر کلیک کنید.

• مجموعه آموزش فتوشاپ (Photoshop) — کلیک کنید

• مجموعه آموزش Illustrator (ایلاستریتور) — کلیک کنید

بنر چیست ؟

بنرها می توانند پارچه های بلند یا پرچم هایی با شعار ، آرم ، نمادها ، تبلیغات یا سایر انواع پیام ها باشند. مردم از آنها در بازاریابی ، نمایشی ، رویدادهای عمومی و اعتراضات استفاده می کنند.

از زمان ظهور اینترنت و تجارت الکترونیکی در اواخر قرن گذشته ، اصطلاح بنر شامل پیامهایی (اغلب تبلیغات) است که در صفحات وب قرار می گیرد.

نمونه آماده طراحی بنر با فتوشاپ

در زیر چندین نمونه بنر طراحی شده به صورت رایگان قرار می دهیم که بر اساس نیاز خود می توانید یکی از آن ها را دانلود کرده و ویرایش های دلخواه خود را روی آن ها اعمال نمایید.

طراحی بنر به سبک ممفیس

طراحی بنر به سبک ممفیس

دو طرح بنر افقی با الهام از جنبش ممفیس. نمونه های معمول این نوع طراحی دارای رنگ های روشن و نئونی و اشکال هندسی ساده ای هستند که پویایی زیادی ایجاد می کنند.

این دو بنر رایگان کاملاً مدرن و جذاب بوده و با رنگ های نئونی زیبا ، اشکال هندسی بزرگ و همچنین عناصر کوچکی مانند زنجیر ها ، دایره ها ، مثلث ها تزئین شده است که این علائم باعث جلب توجه مخاطب خواهد شد.

این طرح هم برای فتوشاپ و هم بای ایلیستراتور طراحی شده است و با هر دو نرم افزار قابل ویرایش می باشد. این بنر ها دارای لایه های زیادی هستند که هر کدام را به راحتی می توان انتخاب و ویرایش نمود ، برای تاثیر گذاری بیشتر سعی کنید لوگو خود را نیز در این بنر جایگذاری نمایید.

لینک دانلود

نمونه بنر رنگارنگ پاستیلی

نمونه بنر رنگارنگ

سه طرح بنر از رنگ های پاستیلی در رنگهای روشن ، اشکال مایع جذاب و عناصر هندسی پراکنده همانند تصویر بالا برای دانلود قرار داده شد. این طرح یکی از بهترین نمونه طراحی بنر با فتوشاپ است که دارای المان های ساده و جذاب می باشد. این بنر ها با اشکال ملایم و رنگ های پاستلی برای طراحی وب سایت ، پست های وبلاگ ، صفحات فرود و موارد دیگر بسیار مناسب هستند. بعلاوه ، بنر ها در نرم افزار ایلاستریتور کاملاً قابل ویرایش هستند ، بنابراین می توانید رنگ ها را تغییر داده و طرح را متناسب با نیاز خود سفارشی سازی کنید.

لینک دانلود

نمونه طراحی بنر با فتوشاپ به صورت عمودی

نمونه طراحی بنر با فتوشاپ به صورت عمودی

چهار الگوی بنر عمودی مناسب برای فروش آنلاین ، کمپین های تبلیغاتی ، ایمیل و حتی تبلیغات فیزیکی مانند بروشور و بنر های سطح شهر. الگوها از اشکال هندسی مدرن و ترکیب رنگ های جذابی استفاده می کنند که قابل ویرایش هستند و به راحتی می توانید رنگ های خود را جایگزین کند.

این قالب آماده نیز برای فتوشاپ و هم برای ایلاستریتور در دسترس بوده و در ابعاد 400 در 600 طراحی شده است .( یعنی 2 در3 )

لینک دانلود

نمونه بنر جذاب رنگی با اشکال مثلثی

نمونه بنر جذاب رنگی با اشکال مثلثی

سه بنر افقی با ظاهری مدرن و زیبا ، این بنر ها برای تبلیغات کسب و کار بسیار جذاب هستند. بنر با شکل هندسی مد روز ، یعنی مثلثی طراحی شده است. این بسته بنر هم در دو فرمت برای دانلود قرار داده شده است . رنگ آمیزی فوق العاده مدرن آینده منحصر به فرد و نوآوری را به ارمغان می آورد. علاوه بر این ، اگر می خواهید این رنگ ها را تغییر دهید ، به راحتی می توانید با چند دکمه این کار را بکنید.

لینک دانلود

نمونه طراحی بنر انتزاعی فتوشاپ

نمونه طراحی بنر انتزاعی فتوشاپ

سه طرح بنر انتزاعی فوق العاده مدرن که با طرح های رنگارنگ و کنتراست چشم نواز و دکمه های کال تو اکشن . بنرها به منظور جلب توجه بینندگان طراحی شده اند. قرارگیری استراتژیک دکمه های کال تو اکشن و همچنین رنگ های جذاب که کاربر را به کلیک کردن ترغیب می کند. مناسب برای انواع کمپین های دیجیتال و کاملاً قابل تنظیم و سفارشی سازی می باشد.

هر سه بنر موجود در این پکیج به صورت رایگان و با هر دو پلتفرم طراحی قابلیت سفارشی سازی را دارد.

لینک دانلود

نمونه بنر های مناسب تکنولوژی

نمونه بنر های مناسب تکنولوژی

سه بنر جذاب مناسب برای کسب و کار های فناوری و تکنولوژی که محل قرار گیری لوگو نیز در آن در نظر گرفته شده است.طلاعات شرکت ، شعار ، آدرس وب سایت و موارد دیگر نیز می توان در این بنر های جایگذاری نمود.

این بنر ها برای مشاغلی که به دنبال برقراری ارتباط بین نوآوری ها و راه حل های دیجیتالی هستند بسیار مناسب است. این بنر ها نیز هم برای فتوشاپ و هم برای ایلاستریتور موجود است و قابل ویرایش با هر دو برنامه است.

با استفاده از این قالب ها به راحتی می توانید طراحی بنر تبلیغاتی در فتوشاپ را یاد بگیرید و به راحتی آن را ویراش کرد و بنر متناسب با کسب و کار خود را ایجاد نمایید.

اگر به طراحی بنر علاقمندید، تهیه آموزش زیر را به شما توصیه می کنیم.

• آموزش فتوشاپ برای استفاده در صنعت چاپ و تبلیغات — کلیک کنید

لینک دانلود

نمونه طراحی بنر مدرن برای ایلاستریتور

نمونه طراحی بنر مدرن برای ایلاستریتور

یک بنر مدرن با ابعاد بزرگ که هم برای اسلایدر و هم به عنوان بنر می توان از آن استفاده نمود ، این بنر فقط برای ایلاستریتور طراحی شده و تمام المان هایش را می توانید به راحتی ویرایش نمایید.

در این بنر از رنگ های پاستلی و اشکال نرم ابری به طور خاص برای افزایش روحیه مخاطب و ایجاد لحنی دوستانه انتخاب شده اند.

لینک دانلود

قالب بنر رایگان با میز کار

قالب بنر رایگان با میز کار

یک بنر تجاری مصور مناسب برای طراحی صفحه فرود و طراحی وب سایت. این بنر شامل یک تصویر انتزاعی جذاب از یک میز اداری از نمای بالا با لوازم جانبی دفتر و سایر اقلام پراکنده در اطراف آن بوده و مکان های جذابی برای قرار دادن نوشته و دکمه کال تو اکشن برای این بنر تعبیه شده است. این طرح بنر برای مشاغل مختلف مناسب است ، جذابیت و سادگی را منتقل می کند و رنگ ها و اندازه ها در ایلاستریتور کاملاً قابل ویرایش هستند.

لینک دانلود

اصول طراحی بنر با فتوشاپ

اصول طراحی بنر با فتوشاپ

با این نمونه های بنری که برای شما قرار دادیم به راحتی می توانید بنر متناسب با سلقه و شرکت خود را طراحی کنید ، به راحتی می توانید این موارد را ویرایش کرده و بنر دلخواه خود را ایجاد کنید.

با این حال برای ویرایش نیز باید موارد مهم و اصول بنر های تبلیغاتی را رعایت کنید تا تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان خود بگذارید.

قدرت طراحی را دست کم نگیرید زیرا 50 درصد از شرکت ها می گویند که طراحی نقش مهمی در دستیابی به موفقیت دارد. در نهایت ، طراحی بر برداشت های اولیه و نحوه درک مشتریان از نام تجاری شما تأثیر می گذارد.

البته ، هر بازاریاب یا صاحب مشاغل کوچک که مایل به راه اندازی کمپین نمایش است ، متخصص طراحی نیست. بنابراین ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید بازی طراحی خود را با استفاده از پنج اصل کلیدی طراحی بصری برای ایجاد تبلیغات نمایشی با کارایی بالا ارتقا دهید.
اگر می خواهید بنر حرفه ای طراحی کنید می توانید آموزش فتوشاپ سه بعدی را مشاهده کنید تا بتواند بنر های منحصر به فرد و جذاب طراحی کرده و مخاطبان را به سایت خود جذب نمایید. برای تهیه این آموزش از سایت فرادرس، به لینک زیر مراجعه کنید.

• آموزش فتوشاپ سه بعدی – طراحی و متحرک سازی — کلیک کنید

1- ساختار بنر تبلیغاتی

اساس تبلیغات خوب نمایشی ساختار است. هنگام برنامه ریزی تبلیغات خود بهترین روش ها را باید رعایت کنید. بنر ها باید به گونه ای طراحی شوند که از محتوای یک صفحه وب معمولی قابل تشخیص باشد و باید مرزهای مشخصی داشته باشد و با محتوای معمولی وب اشتباه گرفته نشود.

در ساختار بنر بهتر است از موارد زیر استفاده شود تا تاثیر بیشتری بر مخاطبان بگذارید

  • لوگو شرکت
  • گزاره ارزشی
  • تصاویر جذاب متناسب با خدمت
  • دکمه کال تو اکشن

استفاده از دکمه کال تو اکشن تاثیر زیادی نرخ تبدیل دارد و درصد کلیک روی بندر با تا مقدار قابل توجهی افزایش می دهد.

2- رنگ و تاثیر آن بر مخاطب

رنگ و تاثیر آن بر مخاطب

در تفکر طراحی ، رنگ بسیار مهم است زیرا از آن برای جلب توجه افراد و برانگیختن احساسات استفاده می شود. مردم همچنین رنگ بندی شما را با نام تجاری شما مرتبط می دانند.

روانشناسی پشت رنگ جذاب است و چیزی است که هنگام طراحی تبلیغات باید به آن توجه کنید. بنابراین ، بسته به هدف کمپین تبلیغاتی خود ، باید تصمیم بگیرید که از چه پالت رنگی می خواهید استفاده کنید.

به عنوان یک قاعده کلی ، پالت رنگ باید به حداقل برسد. برای استفاده در تبلیغات خود باید دو یا سه رنگ اصلی را انتخاب کنید. رنگ های کدر باعث می شود بیننده نتواند روی موارد مهم تمرکز کند. و موارد دیگر که باید به صورت کامل آن ها را قبل از طراحی بنر با فتوشاپ فرا بگیرید.

اگر علاقه مند هستید می توانید آموزش مبانی هنر های تجسمی 2 که مربوط به رنگ شناسی گرافیک است را از سایت فرادرس تهیه کنید تا با کیفیت بالاتری بتوانید طرح های گرافیکی و بنر های تبلیغاتی تولید نمایید.

3- تایپوگرافی

تایپوگرافی یا فونت یکی دیگر از عناصر طراحی است که توجه شما را به اطلاعات مهم تری جلب می کند. انتخاب درست فونت های جذاب و در عین حال خوانا می تواند تاثیر خوبی در افزایش بازدید بنر شما داشته باشد.

4- سادگی

بر طبق تحقیقات گوگل بنر هایی که متقاعد کننده ، مختصر و روشن باشند تاثیر بیشتری بر مخاطبان خواهند گذاشت ، از این رو باید بنر های زیبا در عین سادگی طراحی کنید تا تاثیر پذیری بیشتری داشته باشند.

تاثیر سادگی بر نرخ تبدیل بسیار زیاد است و در هزینه های کمپین تبلیغاتی شما صرفه جویی خواهد نمود.

5- تصاویر و گرافیک سفارشی

هرگز نباید از تصاویر فقط برای پر کردن فضا بنر استفاده کنید. یا به این دلیل که فکر می کنید تبلیغات نمایشی شما باید حتما حاوی تصاویر زیادی باشد اگرچه که می دانید تصاویر در بازاریابی ضروری هستند.

استفاده از تصاویر زیاد باعث شلوغ شدن بنر شده و تاثیر گذاری اصلی را کاهش می دهد و می تواند باعث کاهش نرخ CTA شود. بنابر این سعی کنید از تصاویر مینیمال ، ساده و در تعداد کم استفاده نمایید.

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *