تبلیغات

تبلیغات

کسب درآمد از سایت به صورت 100% تضمینی

money-site

امروز قصد داریم تا از روش های کسب درآمد از سایت در ایران پرده برداریم و شما رو با یکی از روش های کسب درآمد مجازی آشنا کنیم و بهترین سایت برای آموزش طراحی سایت رو بهتون معرفی کنیم. با تک تیپ همراه باشید.

الان که تو پیک چهارم کرونا هستیم و دوباره صحبت از قرنطینه بعضی شهر ها به میان اومده ، بهتره با یک روش بدون دغدغه کسب درآمد مجازی آشنا بشید.

به خاطر کرونا برخی از افراد بیکار شدند و دنبال کار می گردند ولی پیدا کردن کار تو این وضعیت اقتصادی که تا بتونیم از پس خرج های سنگین زندگی تو ایران بربیام خیلی مشکل شده. در ادامه می خوایم یک روش کسب درآمد بهتون معرفی کنم که اپیدیمی ، کرونا و یا مشکلات دیگر کمترین تاثیر رو روش داشته باشند. و یا حتی این مسائل باعث افزایش درآمد شما بشه.

مزایای داشتن سایت

مزایای داشتن سایت

اگه به دنبال تامین آینده اقتصادی خود هستید حتما به سایت نیاز پیدا خواهید کرد . همه چیز داره کم کم مجازی میشه و خرید و فروش های مجازی رشد چشمگیری پیدا کرده ، در زیر مزایای مهم داشتن سایت رو براتون توضیح دادیم.

مشتری یا مخاطبان میلیونی

زمانی که فروشگاه فیزیکی داشته باشید حداکثر مشتریانی که داشته باشید افراد آن محل ، منطقه یا شهر می باشد که تعداد کمی هستند. اما زمانی که سایت داشته باشید می توانید خود یا محصولتان را به 80 میلیون ایرانی معرفی کنید. در این حالت مخاطبان و مشتریان بسیاری خواهید داشت.

مغازه نیز در روز مقدار معینی باز بوده و خدمات شما در روز حداکثر 12 تا 16 ساعت خواهد بود اما زمانی که سایت داشته باشید مشتریان را به صورت 24 ساعته می توانید مدیریت کرده و مخاطبان به صورت 24 ساعته می توانند از سایت شما دیدن کنند.

درآمد نامحدود

اگر بتوانید ایده خوبی داشته باشید و مخاطبان زیادی را جذب کنید ، درآمد بالایی خواهید داشت و به علت اینکه سایت خودش به صورت کاملا معرفی و فروش را انجام می دهد می توانید در هزینه کارمندان نیز صرفه جویی کرده و سودی بیشتری نسیبتان خواهد شد.

هزینه بسیار کم

هزینه طراحی سایت و مدیریت آن بسیار کم تر از اجاره یک فروشگاه فیزیکی در یک منطقه است. اما با این حال مخاطبان بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت و صد در صد فروشتان نیز از یک مغازه فیزیکی بیشتر خواهد شد.

بهترین آموزش طراحی سایت

حالا که با تعداد کمی از مزایای داشتن سایت آشنا شدید وقتشه تا نحوه طراحی سایت رو هم آموزش ببینید. تا هم بتونید هزینه طراحی سایت رو صرفه جویی کنید و هم سایتی که مد نظرتون هست رو با سلیقه خود طراحی کنید.

همچنین بخوانید  چرا از برق کشیدن دستگاه ها بیشتر مشکلات را حل می کند؟

طراحی سایت چند بخش اساسی داره که به صورت پایگاه داده ( دیتابیس ) ، فرانت اند و بک اند تقسیم میشه. ما به فرض اینکه این موضوع را می دانید ادامه می دهیم.

برای اینکه بتونید سریع تر طراحی سایت انجام بدین می تونید فقط قسمت فرانت اند رو آموزش ببینید. این قسمت طراحی سایت دقیقا چیزی هست که به صورت تصویری مشاهده می کنید. برای یادگیری این بخش از طراحی سایت زمان زیادی نیاز ندارید.

سایت فرادرس آموزش های زیادی در مورد طراحی سایت قرار داده که با هزینه اندک می توانید تهیه کرده و پیشرفت کنید ، علاوه بر اینکه می توانید سایت خودتان را طراحی کنید ، می توانید وارد بازار کار طراحان وبسایت نیش بشوید.

کسب درآمد از سایت

نقدمه های بالا رو گفتیم تا برسیم به روش های کسب درآمد از سایت تا اگر سایت فروشگاهی ، سایت محتوا محور یا خدماتی دارید چگونه بتوانید از آن کسب درآمد نمایید.

کسب درآمد از سایت فروشگاهی

کسب درآمد از سایت های فروشگاهی به سه شیوع امکان پذیر است . اول اینکه خودتان به صورت کلی محصولات را تهیه کرده و در سایت به فروش برسانید که بودجه زیادی نیاز دارد و برای کسانی که بودجه محدود دارند مناسب نخواهد بود.

روش بعدی که بستگی به بازاریابی شما داره این است که بتونید برای سایت یک تامین کننده پیدا کنید و محصولات ایشان را در سایت به فروش برسانید و سود خودتان را بردارید.

روش سوم هم استفاده از سایت های همکاری در فروش ، سایت های همکاری در فروش زیادی در ایران وجود دارد که می تونید از شون استفاده کنید و با معرفی آن ها در صورت فروش پورسانت دریافت کنید.

کسب درآمد از سایت های محتوا محور

روش های کسب درآمد از سایت محتوا محور در ایران به چند صورت است که مهم ترین و پر درآمد ترین روش ها ، تبلیغات بنری ، تبلیغات کلیکی ، رپورتاژ و تبلیغات متنی یا بک لینک است.

کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

کاپریلا

یکی از بهترین سایت ها برای تبلیغات کلیکی سایت کاپریلا است. در این تبلیغات زمانی که فرد بازدید کننده وارد سایت شما می شود و بر روی تبلیغاتی که در سایت قرار دادید کلیک می کند و وارد سایت هدف می شود مبلغی به عنوان معرفی به شما تعلق می گیرد.

تبلیغات کلیکل که در سایت کاپریلا هست به صورت بنری ، همسان و ثابت هست که هر کدام از آن ها قیمت متفاوتی دارد که با فعال کردن هر سه نوع تبلیغات کلیکی اگر سایت پر بازدیدی داشته باشید می توانید درآمد خوبی کسب نمایید.

همچنین بخوانید  چگونه رزبری پای را آپدیت کنیم ؟ آموزش آپدیت کردن سیستم عامل رزبری پای

کسب درآمد از سایت با نوشتن رپورتاژ

این روش یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد از سایت های محتوایی است . در این روش که با سایت های زیادی نظیر نشریلا می توانید همکاری انجام دهید. به این صورت است که سایتی که نیاز به رپورتاژ آگهی دارد از شما درخواست می کند متنی را که چند لینک خروجی دارد را به صورت دائمی به عنوان یک پست در سایت قرار دهید .

کسب درآمد از سایت در ایران با این روش ها بسیار موثر است اما قبل از اینکه بتوانید از سایت خود درآمد خوبی کسب کنید باید با دیجیتال مارکتینگ آشنا باشید تا پیشرفت سریع تری در این حوضه داشته باشید به همین دلیل بهتره آموزش دیجیتال مارکتینگ رو همراه با آموزش طراحی سایت دنبال کنید.

به طور کلی برای اینکه بتونید درآمد های خوبی از سایت کسب کنید باید آموزش های مهم در ایران رابطه دیده باشید. این آموزش ها می تونه کمک زیادی به افزایش آگاهی از آینده سایتتون و میزان درآمد های احتمالی از سایت بهتون بده ، یکی از بهترین سایت هایی که آموزش های اختصاصی در این مورد قرار میده سایت فرادرس هست که خودم خیلی از آموزش هاش استفاده کردم و برای کار من نتیجه بخش بود.

اگه شما هم قصد دارید این فعالیت رو آغاز کنید می تونید لینکی که قرار دادم به سایت فرادرس مراجعه کنید و در زمینه هایمورد علاقه خود آموزش های کاربردی و اصولی مشاهده نمایید.

 

 

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *