تبلیغات

تبلیغات

بدون تلاش فقط با گردو به ثروت رسیدم

gerd-o2

برای رسیدن به ثروت و درآمد بالا نیازمند تلاش و قرار گرفتن در مسیر صحیح هستید. ما شما را یاری خواهیم کرد تا به آرزوی های خود دست یابید. ثروتمند شدن دیگر کار سختی نیست، نیازمند برنامه ریزی و مولفه هایی می باشد که می توانید با ما آن را تجربه کنید. امروز در مورد گردو بیشتر خواهید شنید و متوجه خواهید شد که در این حوزه می توانید به موفقیت برسید.

گردو کاغذی

مصرف گردو به دو صورت خام و بوداده می باشد البته در هنگام بوداده شدن فقط مقداری از رطوبت آن کم می شود و در ترکیبات مواد مغذی آن مانند پروتئین و یا کربوهیدراتها تاثیری نمی گذارد به همین دلیل تفاوتی بین هیچ کدام از آنها نبوده و به دو صورت استفاده شود. گردو کاغذی به دلیل اینکه به راحتی پوسته آن شکسته می شود و مغز آن جدا می گردد دارای طرفداران بسیاری است خرید این محصول برای کسانی که گارگاه های بسته بندی دارند مناسب بوده و می توانند برای بالا بردن راندمان کاری خریداری نمایند.

گردو

گردو پکان

میخواهیم درباره نحوه کاشت گردو پکان و برداشت این محصول صحبت کنیم. پس از کاشت نهال این گردو حدود 2 سال زمان می‌برد تا درخت به بار بنشیند و به ما محصول بدهد این درخت به دلیل اینکه به نسبت سریع محصول می دهد و پس از گذشت 9 سال به بیشترین حد بار دهی می رسد. بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. کاشت این درخت در مناطق گرمسیری انجام می شود و پس از اینکه درخت به دوره بلوغ رسید بهتر است در ماه یک بار یا دوبار آبیاری شود. این درخت جز دسته درختان قد بلند است و می تواند در شرایط طبیعی و سال های ابتدایی اش حدود 15 متر رشد کند اما دیده شده است در گونه درختانی که سن بالاتری دارند تقریبا 3 برابر این مقدار هم رشد کردند. رنگ مغز این گردو اکثرا به رنگ قهوه ای تیره است و مانند گردو های ایرانی رنگ روشنی ندارد همچنین چون ضخامت پوسته آن کم است بدون زحمت خرد و مغز آن به راحتی جدا می شود.

گردو

گردو خوشه ای

امروزه پرورش گردو خوشه ای پیوندی در مناطق گرمسیری جزو فعالیتهای پر سود محسوب می شود اما پرورش آن به این آسانی که شما فکر می کنید نیست و باید به طور جدی این محصول رسیدگی انجام دهید.

این محصول به صورت نهال در بازار یافت که این نهال در حدود سه سال پس از کاشت می تواند به بار بشیند و اگر شما به درستی از آن مراقبت کنید.

همچنین بخوانید  با سایت بیت کوین همیار ماینر تهدید ها را به فرصت تبدیل کنید

شاید باورتان نشود اما نزدیک به صد سال این درخت می تواند برای شما محصول داشته باشد. البته برخی موارد نظیر هرس کردن به موقع، آبیاری منظم، کود دهی و سم پاشی اصولی می تواند در طولانی کردن عمر درخت گردو خوشه ای تاثیر بسیار زیادی بگذارد.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *