تبلیغات

مراحل دریافت درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی برای همه کسب‌وکارهای آنلاین

digipay

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان که با نام تجاری دیجی‌پی فعالیت می‌کنه، از بانک مرکزی مجوز پرداخت‌یاری دریافت کرده و آماده خدمات‌رسانی در حوزه پرداخت الکترونیکی به همه کسب‌وکارهای معتبر است. فروشگاه‌های اینترنتی بدون نیاز به نماد اعتماد الکترونیکی و بدون نیاز به پرداخت هزینه راه‌اندازی، می‌تونن از درگاه واسط دیجی‌پی استفاده کنن.

همه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌تونن با مراجعه به وب‌سایت دیجی‌پی و صفحه پرداخت‌یار، فرم درخواست درگاه واسط رو تکمیل کنن. کارشناس‌های این شرکت بعد از بررسی‌های اولیه و در کمترین زمان ممکن، پاسخگوی درخواست‌کنندگان خواهند بود.

سرویس پرداخت‌یاری دیجی‌پی ویژگی‌های دیگری هم داره که اون رو به انتخاب ایده‌آلی برای همه کسب‌وکارهای کوچک تا بزرگ تبدیل کرده‌اند. بعضی از مهم‌ترین ویژگی‌های این درگاه واسط عبارت‌اند از:

  • با پرداخت‌یاری دیجی‌پی در هزینه و زمان صرفه‌جویی کنید: با استفاده از خدمات دیجی‌پی و پشتیبانی کارشناسان این شرکت، می‌تونید درگاه پرداخت خودتون رو سریع دریافت کرده و راه‌اندازی کنید.
  • با درگاه واسط دیجی‌پی امنیت و سرعت بالا رو تجربه کنید: درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی امنیت و سرعت بالایی داره. فروشگاه بزرگ دیجی‌کالا هم از خدمات پرداخت همین شرکت استفاده می‌کنه.
  • درگاه پرداخت واسط نیازی به نماد اعتماد الکترونیکی نداره: استفاده از سرویس پرداخت‌یاری دیجی‌پی، نیاز به گرفتن نماد اعتماد الکترونیکی یا هیچ مجوز دیگه‌ای نداره!
  • هزینه راه‌اندازی هم نداره: دیجی‌پی همه مستندات لازم برای راه‌اندازی درگاه پرداخت واسط خودش رو در اختیار شما قرار می‌ده تا سریع و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، درگاه واسط رو روی وب‌سایت یا اپلیکیشن خودتون فعال کنید.
  • دیجی‌پی تسویه حساب خودکار هم داره: اگه دوست داشتید، می‌تونید مجموع مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده روی درگاه پرداخت وب‌سایت خودتون رو به‌صورت خودکار و روزانه هم دریافت کنید.
  • پشتیبانی دیجی‌پی واقعا حرفه‌ای است: کارشناس‌های دیجی‌پی در همه مراحل دریافت تا استفاده از درگاه پرداخت واسط این شرکت در دسترس هستن. بنابراین در صورت نیاز، می‌تونید روی کمک حرفه‌ای کارشناس‌های دیجی‌پی هم حساب کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
همچنین بخوانید  در راه رسیدن به ثروت هیچ چیز جلودار من نیست!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *