تبلیغات

تبلیغات

بررسی تخصصی نرم افزار مایکت (Myket) همراه با لینک دانلود نسخه جدید آن

آموزش انتشار اپلیکیشن در مایکت

وب‌سایت تک تیپ در این مقاله به بررسی تخصصی اپلیکیشن مایکت پرداخته و جدیدترین نسخه آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. پس برای آشنایی بیشتر با این مارکت ایرانی، با ما همراه باشید.

بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که در بین اسمارت فون ها، سیستم‌عامل اندروید طرفداران بسیاری داشته و سهم بیشتری در این بازار، به خود اختصاص داده است.

همه سیستم‌عامل‌ها یک فروشگاه تخصصی دارند که در این استور ها، توسعه‌دهندگان به ساخت نرم‌افزار و یا بازی‌های مختلف پرداخته و آن‌ها را برای فروش در اختیار دیگر کاربران قرار می‌دهند. گوگل پلی اصلی‌ترین فروشگاه تخصصی اندروید است. اما همان‌گونه که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم محبوبیت بالای این سیستم‌عامل باعث به وجود آمدن فروشگاه‌های بومی و جانبی مختلفی شده است.

مایکت یکی از بهترین و بزرگ‌ترین اپ استور های ایرانی است که کاربران به کمک آن به جدیدترین اپلیکیشن ها و بازی‌های اندرویدی دسترسی پیدا می‌کنند.

مایکت بزرگ ترین اپ استور اندرویدی در ایران

برترین اپ استور ایران

مایکت بزرگ‌ترین اپ استور اندرویدی ایران در سال 1390 توسط وحید رحیمیان بنیان‌گذاری شد. این مارکت فوق العاده به دلیل امکانات گوناگونی که در اختیار کاربران و توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد در مدت‌زمانی کوتاه توانست نظر طیف وسیعی از کاربران ایرانی را به خود جلب کند.

همان‌طور که مطلع هستید؛ گوگل پلی به دلیل وجود برخی از سیاست‌ها بسیاری از اپ ها و بازی‌های ایرانی را از مارکت خود حذف کرد و باعث شد که توسعه‌دهندگان به سمت دیگر استور های بومی نظیر مایکت روی بیاورند.

هم‌اکنون بیش از 22 هزار توسعه‌دهنده ایرانی و خارجی با مایکت همکاری می‌کنند که نتیجه آن بیش از 350 هزار اپلیکیشن متنوع است.

برخلاف همتایان مایکت شیوه کار با Myket بسیار آسان است؛ تنها کافی است پس از نصب، از منو جستجو نام نرم‌افزار و یا بازی مورد نظرتان را نوشته و با لمس گزینه نصب منتظر دریافت آن باشید.

از دیگر امکانات و قابلیت‌های این اپ استور بومی می‌توان به شبکه اجتماعی اختصاصی آن یعنی ماینت اشاره کرد. در این فضا کاربران می‌توانند پروفایل‌هایی اختصاصی داشته و نظرشان را در ارتباط با برنامه‌های گوناگون بیان کنند. در حقیقت ماینت یک شبکه اجتماعی اختصاصی برای علاقه مندان به استارت اپ های اندرویدی به شمار می‌رود.

حفظ امنیت اطلاعات اصلی ترین هدف Myket

حفظ امنیت اطلاعات جزو اصلی‌ترین فاکتورهای ما در هنگام نصب نرم افزارها می‌باشد. بااین‌وجود تیم تخصصی مایکت به‌طور مداوم استارت اپ ها را پیش از آپلود بر روی سرورهای خود توسط قوی‌ترین ابزارهای امنیتی بررسی می‌کنند. در این بررسی‌ها هرگونه باگ و مشکلات امنیتی از قبیل جاسوس افزار ها، تروجان ها و یا ابزارهای تبلیغاتی آزاردهنده شناسایی می‌شوند و هیچ‌گاه در اختیار کاربران قرار نمی‌گیرند.

همچنین بخوانید  دانلود رایگان اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی — معرفی 6 اپ کاملاً رایگان!

همچنین توانایی وب‌سایت و اپ اختصاصی Myket به‌طور مداوم افزایش پیدا می‌کند و تیم امنیتی این اطمینان را می‌دهد که از تمامی اطلاعات کاربران به خوبی محافظت نماید.

به روز رسانی های سریع، برترین ویژگی Myket

آپدیت نرم افزار با myket

نرم افزارها برای رفع مشکلات خود و افزایش امکاناتشان به‌صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شوند. به‌روزرسانی اپلیکیشن های مایکت به دو مقوله مختلف تقسیم می‌شوند. بخشی از آن‌ها استارت اپ هایی هستند که توسط توسعه‌دهندگان داخلی ایجاد شده‌اند. آپدیت کردن این دسته از برنامه‌ها بر عهده تیم سازنده آن‌ها بوده و هرزمانی که بخواهند قادر به ارائه نسخه جدیدی از اپ هایشان می‌باشند.

اما همان‌طور که اشاره کردیم بخشی از این استارت اپ ها توسعه‌دهنده خارجی داشته و یا از مارکت اصلی پلی استور جمع‌آوری شده‌اند. یک سیستم هوشمند در مایکت، به صورت مداوم رفرنس‌های موجود را بررسی می‌کند و در صورت ارائه هر نسخه جدیدی از برنامه‌ها، اطلاعات آخرین ورژن را در اختیار تیمی تخصصی قرار می‌دهد. این گروه نیز پس از انجام بررسی‌های لازم اقدام به، آپدیت فایل خام اپ می‌کنند.

گفتنی است این اپ استور ایرانی به‌طور مداوم برنامه‌های نصب‌شده در اسمارت فون کاربران را بررسی کرده و در صورت ارائه هرگونه نسخه جدیدی از نرم افزارها، این به‌روزرسانی را به کاربران اطلاع می‌دهد.

صرفه جویی در مصرف داده های تلفن همراه به کمک مایکت

به دلیل استقرار سرورهای این مارکت بومی تمامی ترافیک مصرفی کاربران به‌صورت نیم بها محاسبه می‌شود. به‌عنوان مثال اگر شما اقدام به دانلود یک نرم‌افزار و یا بازی از مایکت کنید و حجم آن 1 گیگابایت باشد؛ سیستم به صورت هوشمند آن را 512 مگابایت ثبت می‌کند که باعث می‌شود در حجم ترافیک مصرفی صرفه‌جویی کنید.

علاوه بر این یکی دیگر از ویژگی‌های فوق‌العاده مایکت ارائه اسکرین شات برنامه‌ها در دو حالت مختلف است! تمامی اسکرین شات ها در دو نسخه کم‌حجم با رزولوشن پایین و نسخه‌ای پرحجم با رزولوشن بالا در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. اگر شما نیز اهمیت زیادی به حجم دیتای مصرفی می‌دهید و یا اینکه سرعت اینترنت پایینی دارید می توانید با فعال‌سازی اسکرین شات های کم‌حجم سرعت لود نرم‌افزار را چندین برابر افزایش داده و در حجم ترافیک مصرفی خود صرفه جوی کنید.

دسته بندی مطالب به روشی هوشمندانه

برای دسترسی بسیار آسان‌تر به اپلیکیشن ها و بازی‌ها در این مارکت ایرانی، تمامی آن‌ها در دسته بندی‌های خاصی قرار داده شده‌اند که، این دسته‌بندی‌ها کمک می‌کنند در زمان کوتاه‌تری نرم‌افزار موردنظرتان را یافته و نیازهای تان را برطرف کنید

سخن نهایی

برخلاف آنچه که شما تصور می‌کنید مایکت درزمینه ارائه خدمات به کاربران داخلی بسیار خوب عمل می‌کند. حتی باید بگوییم که در بررسی‌های انجام‌شده گوی سبقت را از رقیبان خارجی خود ربوده است. مایکت در حال حاضر توسط یک تیم 50 نفرِ مدیریت می‌شود که تمامی آن‌ها سعی می‌کنند به‌طور مداوم امکانات را افزایش داده و مشکلات را کاهش دهند. بهتر است اگر قصد به‌روزرسانی نرم افزارها و یا نصب اپ هایی جدید را دارید، برای دسترسی آسان‌تر به آن ها از Myket استفاده کنید

همچنین بخوانید  Intel Xe GPU : عملکرد و مشخصات پردازنده گرافیگی جدید اینتل Xe

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *