تبلیغات

متد ها و روش های شکستن قفل PDF ها – Remove Password From PDF

How to Remove Password From PDF File cover

روش های شکستن قفل PDF را به صورت کامل برای با آموزش بسیار کاربردی و تصویری در سایت تک تیپ قرار دادیم

فایل های pdf جزو مهم ترین فرمت های فایل به شمار می روند. ما از این دسته فایل ها برای نگهداری از اسناد استفاده می کنیم.

همان طور که می دانید؛ اسناد هر شخصی برای آن فرد بسیار مهم است و سعی می کند به بهترین شکل ممکن از آن محافظت نماید.

یکی از بهترین راه ها برای محافظت از فایل های pdf رمزنگاری آن ها است! با این وجود به چند دلیل ممکن است نیاز به شکستن قفل pdf داشته باشیم.

این نیاز زمانی احساس می شود که یک فایل از نظر ما دیگر اهمیتی نداشته و یا اینکه نیاز به دسترسی سریع به آن داشته باشیم.

از طرفی گاهی ما پسوورد فایل pdf خود را فراموش می کنیم! در چنین شرایطی نیز ما نیاز به شکستن قفل PDF خواهیم داشت.

چندین روش مختلف برای شکستن و بازیابی پسوورد های pdf وجود دارد که ما در این پست تصمیم به معرفی برخی از آن ها گرفته ایم. پس با یک آموزش دیگر، همراه مان باشید.

روش اول: پرینت گرفتن از فایل های پی دی اف

این روش شاید کمی احمقانه به نظر برسد؛ اما شما با یک پرینت ساده می توانید موجب شکستن قفل pdf مورد نظرتان شوید! در این روش شما یک کپی از فایل pdf تهیه می کنید که بر خلاف نسخه اصلی به وسیله هیچ گونه پسوردی محافظت نمی شود.

این ترفند زمانی جواب می دهد که فایل pdf محدودیت چاپ نداشته باشد. از چند روش مختلف می توان این کار را انجام داد.

یکی از بهترین راه ها استفاده از مرورگر گوگل کروم در سیستم عامل های مختلف است. ابتدا فایل pdf خود را به وسیله گوگل کروم اجرا کرده و پسوورد آن را وارد کنید. پس از اجرای فایل رمزنگاری شده گزینه print را در بالای صفحه نمایش انتخاب نمایید.

How to Remove Password From PDF File

در قسمت Destination روی گزینه Change کلیک نموده و Save as PDF را انتخاب کنید. در این مرحله روی گزینه Save کلیک کرده و نام جدید فایل pdf و مکان ذخیره آن را مشخص نمایید.

پس از آن فایل پی دی اف جدید شما با همان محتوا بدون رمز عبور قابل دسترسی است.با این وجود این روش مخصوص در دیگر سیستم عامل ها و دیگر برنامه ها نیز قابل اجرا می باشد.

How to Remove Password From PDF File

روش دوم: شکستن قفل PDF با برنامه Adobe Acrobat Pro

شما می توانید با برنامه Adobe Acrobat Pro به صورت رسمی رمز فایل های pdf خود را حذف کنید. این نرم افزار با برنامه Adobe Acrobat Reader PDF viewer که بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند کاملا متفاوت است.

همچنین بخوانید  چگونه بازی های استیم را در ویندوز 10 اضافه کنیم؟ (منوی استارت یا دسکتاپ)

برای شکستن قفل PDF در Adobe Acrobat Pro ابتدا سند مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب فایل پی دی اف، رمز ورود آن را وارد نمایید.

روی آیکون قفل در سمت چپ صفحه کلیک کرده و گزینه Permission Details را انتخاب نمایید. همچنین می توانید مسیر File > Properties رفته و روی سربرگ Security کلیک کنید.

How to Remove Password From PDF File

برای شکستن قفل pdf، همانند تصویر روی کادر Security Method کلیک کرده و گزینه No Security را انتخاب نمایید. با کلیک روی گزینه ok تغییرات را تایید کنید.

How to Remove Password From PDF File

برای ذخیره تغییرات و حذف کامل پسورد مسیر File > Save را طی کنید.

How to Remove Password From PDF File

روش سوم: شکستن قفل pdf به صورت آنلاین

یکی از بهترین راه های شکستن قفل pdf استفاده از وب سایت ها می باشد. در این روش مهم نیست از کدام سیستم عامل استفاده می کنید؛ زیرا تنها نیاز به اجرای یک مرورگر و مطمئن شدن از اتصال دستگاه به اینترنت دارید

ما در این آموزش سعی می کنیم دو مورد از بهترین وب سایت ها را در این زمینه معرفی نمایید.

EasePDF

EasePDF یکی از بهترین وب سایت ها برای حذف پسوورد فایل pdf می باشد. در مرحله اول وارد وب سایت EasePDF شده و در بالای صفحه گزینه Unlock PDF را انتخاب کنید.

در این صفحه سه روش برای فراخوانی فایل pdf مورد نظرتان وجود دارد. آپلود فایل از حافظه دستگاه، فراخوانی از سرور های ابری و یا انتخاب فایل از طریق URL. پس از انتخاب فایل pdf به وسیله یکی از روش ها صفحه رفرش شده و پسوورد از شما خواسته می شود.

How to Remove Password From PDF File

پس از وارد کردن پسوورد حال می توانید فایل جدید pdf، مورد نظرتان را بدون رمز عبور دریافت کنید.

iLovePDF

iLovePDF دومین وب سایتی است که برای شکستن قفل pdf می توان از آن استفاده نمود. پس از ورود به وبسایت ذکر شده از سربرگ All PDF tools گزینه Unlock PDF را انتخاب کنید.

همانند وب سایت EasePDF فایل مورد نظر را فراخوانی نموده و منتظر رفرش شدن صفحه بمانید. پس از طی کردن پورسه مورد نیاز فایل pdf جدید در اختیار شما قرار داده می شود.

iLovePDF

نکته ای که وب سایت iLovePDF را خاص جلوه می دهد؛ عدم نیاز به ورود پسورد می باشد. به گونه ای می توان گفت که این وب سایت یک راه حل موثر شکستن قفل pdf خواهد بود.

روش چهارم: یافتن پسوورد فراموش شده فایل pdf

گاهی دیده می شود که ما پسورد فایل pdf مورد نظرمان را فراموش می کنیم. یکی از راه های شکستن قفل pdf بازیابی رمز ورود به آن می باشد. بدین منظور نرم افزار های مختلفی وجود دارند که هر کدامشان به نوعی دارای امکانات خاص خود هستند.

همچنین بخوانید  دیسپلی پورت 2 (DisplayPort 2) چیست و چرا اهمیت دارد

اما نکته ای که باید به آن توجه کرد عملکرد مشابه در تمامی آن ها می باشد. این نرم افزار ها تلاش می کنند که به وسیله حملات بروت فورس رمز فایل ها را تشخیص داده و در اختیار ما قرارشان دهند. علاوه بر این پسوورد لیست ها یکی دیگر از روش هایی است که این دسته از نرم افزار ها برای یافتن رمز های عبور از آن بهره می برند.

شکستن قفل pdf

با این وجود ما در لیست زیر نام چند نرم افزار را در اختیارتان قرار داده ایم که با لمس نام آن ها به صفحه دانلودشان هدایت خواهید شد.

PDFelement

PassFab for PDF

iSeePassword DR.PDF

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *