تبلیغات

تبلیغات

بهترین سایت کم کردن حجم عکس بدون کاهش کیفیت

compessor-image

کم کردن حجم عکس برای مدیران سایت و سئو کاران امر بسیار مهمی است ، زیرا کاهش حجم تصاویر باعث افزایش سرعت سایت شده که تاثیر مستقیمی بر رتبه بندی گوگل دارد.

در ادامه این مقاله از سایت تک تیپ چند سایت خارجی کاهش حجم تصویر را معرفی می کنیم که بدون افت کیفیت عکس بتوانید حجم آن را کاهش دهید.

اگرچه سایت فتوشاپ آنلاین نیز وجود دارند که می توانید با آن ها حجم تصویر را کم کنید اما ممکن است کیفیت عکس را کاهش دهد که برای ظاهر سایت مضر می باشد.

کاهش حجم تصویر بدون افت کیفیت

کاهش حجم تصویر بدون افت کیفیت کار پیچیده و تخصصی می باشد که از نرم افار های گرافیکی بر نمی آید. اینگونه برنامه ها علاوه بر کاهش حجم تصویر باعث افت کیفیت نیز می شوند. ولی شرکت های مختلف برای این مشکل راه حل پیدا کردند و سایت های مناسبی برای کاهش حجم عکس طراحی کرده اند که به کاربران اجازه می دهند حجم عکس را کم کنند بدون اینکه در کیفیا تاثیر بگذارد.

کاهش حجم عکس با سایت imagecompressor.com

سایت imagecompressor یکی از بهترین ابزار های کم کردن حجم عکس بدون افت کیفیت می باشد.

در این سایت به صورت کاملا دستی می تونید به مقدار دلخواه حجم تصویر رو کاهش داده و کیفیت عکس رو بعد از کاهش حجم در کنار تصویر اصلی مشاهده کنید .

این عمل خیلی به کاربران کمک می کنه تا متوجه افت کیفیت عکس بشوند.

این سایت یکی از بهترین سایت ها برای بهینه سازی تصاویر برای سئو سایت می باشد و قدرت بسیار بالاتری نسبت به فتوشاپ و سایر سایت های موجود در وب را دارد.

کم کردن حجم عکس با سایت tinypng.com

سایت tinypng یکی از معروف ترین سایت های کاهش حجم تصویر می باشد ، این سایت قابلیت کاهش حجم به صورت گروهی و سرعت عمل بالایی در پردازش تصویر ها دارد.

سایت تاینی پی ان جی در مقایسه با سایت imagecompressor از کیفیت کمتری برخوردار است و نمی تواند به اندازه سایت قبلی حجم تصاویر را کاهش دهد.

سایت Compressnow.com

این سایت مناسب کاهش حجم تصاویر با فرمت گیف می باشد ، برخلاف سایت های بالا که فرمت Gif را پشتیبانی نمی کنند ، سایت Compressnow این امکان را در ابزار کاهش حجم تصویر خود قرار داده است که همین نککته هم باعث شهرتش در وب شده است.

کار کردن با این سایت بسیار راحت بوده و فقط با باز کردن این سایت می توانید از خدمات سایت استفاده نمایید.

همچنین بخوانید  ویندوز 10 سرانجام دسترسی آسان به فایل های لینوکس را ارائه می دهد

نکته پایانی

اگرچه سایت های بسیار زیادی برای کم کردن حجم عکس بدون افت کیفیت وجود دارد اما برخی از آن ها کیفیت مطلوبی ندارند و معمولا کیفیت عکس را بسیار کاهش می دهند و یا حجم عکس را به مقدار مناسب کاهش نمی دهند. به همین منظور این پست را قرار دادیم تا معتبر ترین سایت ها در این زمینه را بشناسید و برای کار های خود از این ابزار ها که سایت های معتبر به رایگان برایتان قرار داده اند استفاده نماید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *