تبلیغات

تبلیغات

معرفی بهترین سایت های فتوشاپ آنلاین رایگان

photoshop-online

فتوشاپ آنلاین تحت وب بسیاری از ویژگی های فتوشاپ اصلی را دارد و می توان از آن بدون نصب کردن این برنامه استفاده کنید.

فتوشاپ آنلاین چیست ؟

فتوشاپ آنلاین یک نرم افزار گرافیکی است که برای ایجاد ، ادغام ، اصلاح ، بازسازی ، روتوش و ساخت تصاویر به صورت گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرد

وظیفه اصلی این برنامه جمع آوری و ویرایش تصاویر است که می تواند با استفاده از ویژگی های موجود در این برنامه ، تغییرات متنوعی را در تصاویر ایجاد کند.

فتوشاپ اصلی ترین نرم افزار ویرایش تصاویر در بین گرافیک کار ها محسوب می شود وبخش بزرگی از فعالیت های گرافیکی را پوشش می دهدکه از مهم ترین آن ها می توان به پوسترهای تبلیغاتی ، کارت های ویزیت ، آرم ها ، بنرها ، سربرگ ها ، رابط کاربر گرافیکی نرم افزار ، طراحی جلد کتاب ها و محیط های گرافیکی اشاره کرد.

فتوشاپ آنلاین اگر چه تمام این ویژگی ها را ندارد اما برای کار های ساده می توان استفاده کرد .

ویژگی های فتوشاپ آنلاین

  • از مهم ترین ویژگی فتوشاپ آنلاین می توان به عدم نیاز به سیستم با قدرت بالا اشاره کرد ، زیرا نرم افزار اصلی فتوشاپ برای انجام پردازش ها روی تصویر نیازمند منابع خوبی می باشد که این سایت ها چنین مشکلی را ندارند.
  • دسترسی راحت : با داشتن یک موبایل هم می توانید عکس های خود را در این سایت ویرایش نمایید .
  • رایگان بودن : اگر چه ما در ایران حق کپی رایت نداریم و نرم افزار هایی نظیر فتوشاپ را کرک شده می توانیم دانلود کنیم ، اما اگر از نظر اخلاقی با این کار مشکل دارید می توانید از سایت های فتوشاپ آنلاین استفاده کنید.
  • نکته منفی این سایت ها که برای ما ایرانی ها احتمالا آزار دهنده نیس وجود یک بنر تبلیغات می باشد.

بهترین سایت فتوشاپ آنلاین

در زیر ما به ترتیب بهترین فتوشاپ آنلاین سایت ها را معرفی می کنیم و ویژگی ها و خدمات هر کدام را برایتان توضیح می دهیم. برخی از این سایت های حل مشکل تایپ فارسی در فتوشاپ را ندارند اما باید خودتو امتحان کنید تا تایپ فارسی و فونت های فارسی این سایت ها را ببینید.

سایت فتوشاپ آنلاین Ribbet

سایت فتوشاپ آنلاین Ribbet

سایت فتوشاپ آنلاین Ribbet یک سایت خارجی رایگان برای ویرایش تصاویر می باشد که ویژگی های نرم افزار فتوشاپ را ارائه می دهد.

این سایت ویژگی های مهمی را برای ساخت تصاویر گرافیکی ارائه می دهد که به علت رابط کاربری ساده برای افراد مبتدی بسیار مناسب است.

همچنین بخوانید  نحوه نصب کدک های HEVC در ویندوز 10 (برای فیلم H.265)

سایت دارای قسمت جذابی برای ایجاد عکس برای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و فیسبوک دارد که با آن می توان ابعاد مناسب برای اینشبکه های اجتماعی و کیفیت عالی تصویر تولید کرد.

سایت فتوشاپ آنلاین ریبت رایگان بوده اما اکانت پیشرفته این سایت که قابلیت های حرفه ای دارد ماهانه 5 دلار می باشد.

سایت ribbet

سایت فتوشاپ Pixlr Editor

سایت فتوشاپ Pixlr Editor

یکی از بهترین سایت های فتوشاپ آنلاین وبسایت حرفه ای Pixlr می باشدکه می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

استفاده از این سایت بسیار آسان است و شامل ابزارهای پیشرفته ویرایش تصویر مشابه آدوب فتوشاپ می باشد .

دیگر ویژگی این سایت تبدیل فرمت های مختلف عکس به هم بوده و قابلیت کاهش حجم تصویر و تغییر و ریساز کردن عکس را دارا می باشد.

وب سایت فتوشاپ Pixlr از نظر رابط کاربری بسیار زیبا به نظر می رسد و دارای ابزارهای مختلفی بهتر از ویرایشگر های تصویر ارائه شده برای ویندوز می باشد.

امکان ایجاد لایه ها مختلف نیز این سایت را بسیار شبه فتوشاپ نموده است و از این لحاظ از سایت Ribbet برتر می باشد.

این سایت هم دارای نسخه پرو بوده که متاسفانه به دلیل تحریم بودن نمی توانیم با قیمت 5 دلار آن را تهیه کنیم ، اما اگر نیاز به نسخه پرو دارید ، سایت هایی هستن که در ایران خدمات پرداخت در اینگونه سایت ها را انجام می دهند.

سایت pixlr

سایت Photopea بهترین سایت فتوشاپ آنلاین رایگان

سایت Photopea بهترین سایت فتوشاپ آنلاین رایگان

اگر بخواهیم بهترین سایت فتوشاپ آنلاین رایگان را معرفی کنیم قطعا سایت Photopea را پیشنهاد می دهیم.

این سایت تمام قابلیت هایی که یک گرافیست برای ویرایش تصویر نیاز دارد را ارائه می دهد و شما را از نصب فتوشاپ بی نیاز می کند.

رابط کاربری مشابه نرم افزار فتوشاپ برای کسانیکه با این برنامه آشنایی دارند بسیار خوش آیند بوده و سریع تر با برنامه ارتباط بر قرار می کنند.

اگر می خواهید یک فتوشاپ آنلاین را جایگذین نرم افزار اصلی کنید بهترین گذینه Photopea می باشد.

سایت Photopea

فتوشاپ آنلاین , فتوشاپ عکس کودک انلاین , فتوشاپ عکس آنلاین , فتوشاپ آنلاین عکس اندروید , استفاده از فتوشاپ آنلاین , فتوشاپ آنلاین عکس , فتوشاپ آنلاین 2018 , سایت فتوشاپ آنلاین , فتوشاپ انلاین پیشرفته , فتوشاپ آنلاین ps , فتوشاپ آنلاین فارسی , فتوشاپ آنلاین رایگان , دانلود فتوشاپ آنلاین , فتوشاپ آنلاین اندروید , آموزش فتوشاپ آنلاین رایگان , آنلاین فتوشاپ , انجام فتوشاپ آنلاین , خدمات فتوشاپ آنلاین , فتوشاپ انلاین برای کامپیوتر , آموزش آنلاین فتوشاپ رایگان , فتوشاپ حرفه ای آنلاین , آموزش فتوشاپ آنلاین , برنامه فتوشاپ آنلاین , ادوب فتوشاپ آنلاین , اموزش انلاین فتوشاپ

همچنین بخوانید  آموزش آپدیت کردن کروم بوک ( Chromebook ) مرحله به مرحله

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *