تبلیغات

تبلیغات

چند نکته مهم برای انتخاب بهتر ترازوی طلافروشی

چند-نکته-مهم-برای-انتخاب-بهتر-ترازوی-طلافروشی

امروزه با گران شدن طلا، بیشتر طلافروشی ها به یک ترازوی بسیار دقیق و با کیفیت نیاز دارند. شما زمان خرید ترازوی طلافروشی باید به خوبی برند آن را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین و با کیفیت ترین نمونه آن را خریداری کنید. البته ترازوهای ارزان قیمت در بازار وجود دارند.

ولی باید به این نکته دقت کنید که این ترازوها بعد از مدتی از کار میوفتند و حتی در زمان کار کردنشان هم، اغلب اعداد صحیح را نمایش نمی دهند. بنابراین باید بدانید برند تولید کننده و فروشنده ای که فروش این ترازوها را بر عهده دارد اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت و شما هم بهتر است به آن دقت داشته باشید.

ترازوی طلافروشی AND

یکی از ترازوهایی که در بسیاری از طلافروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد ترازوی AND می باشد. تنوع این ترازو بسیار زیاد است و شما باید بین مدل های مختلف آن یکی را که با کار شما مطابقت بیشتری دارد خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

شرکت صدرا توزین یکی از فروشندگان انواع ترازوهای AND می باشد که بهترین و با کیفیت ترین ترازوها را به شما ارائه می دهد.

ترازوی AND را چگونه تعمیر کنیم؟

ترازوی AND را چگونه تعمیر کنیم؟

ترازوی AND یکی از بهترین برندهایی می باشد که بیشتر طلافروشی ها از آن استفاده می کنند. این ترازو عمر طولانی مدت دارد، ولی در صورتی که نیاز به تعمیر ترازو AND پیدا کردید تنها باید به یکی از تعمیرکارانی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کنید. دقت کنید که اقدام شخصی برای تعمیر این ترازو، می تواند آسیب های جبران ناپذیری به آن وارد کند.

دقت در اندازه گیری این ترازو بسیار زیاد می باشد و شما می توانید آن را با ظرفیت های توزین متنوع از بازار خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. این نمونه از ترازوها را به عنوان ترازوهای حساس شناسایی کرده اند و دقت در اندازه گیری شان را بیان نموده اند که بسیار بالا می باشد.

از آنجایی که ترازوی طلافروشی AND دقت و سرعت بالایی دارد در بیشتر طلافروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد و آن را به خوبی می توانید مشاهده کنید. آن دسته از کارگاه هایی که مربوط به ساخت طلا می باشند باید دقیق ترین نمونه های این ترازوها را خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند. اینکه فروشنده و خریدار از وزن دقیق طلای خود اطلاع داشته باشد امر بسیار مهمی است و شما باید به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید.

همچنین بخوانید  مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دانشجویی کانادا: راهنمای کامل

قابلیت اتصال به کامپیوتر این ترازو یکی از مهمترین ویژگی های آن می باشد که نشان دهنده دقت بالای آن است. ترازوی AND مدل های متنوعی دارد و هر کی از آنها هم دارای ویژگی های مختلفی است.

برخی از ویژگی های مهم ترازوهای طلافروشی که شما زمان خرید باید به آنها دقت داشته باشید و صدرا توزین به آنها توجه می کند عبارت می باشد از:

1. دقت ترازو:

در گذشته از آنجایی که ارزش طلا مانند امروزه زیاد نبود، از ترازوهای معمولی استفاده می کردند. اما امروزه ترازوی طلافروشی دقت زیادی باید داشته باشد تا هر سوت طلا را به درستی مشخص کند. در واقع هر یک سوت طلا در این دوره هم برای خریدار اهمیت دارد و هم برای فروشنده، به همین دلیل باید بدانید دقت ترازو امر بسیار مهمی می باشد.

2. ظرفیت توزین ترازو:

ظرفیت توزین ترازو یعنی اینکه ترازو تا چه اندازه می تواند طلا را وزن کند و مقدار آن را نشان دهد. برای مثال شما باید به خوبی بدانید زمانی که روی ترازو زده شده است تا 300 گرم را نشان می دهد، همین قدر را نشان خواهد داد و بیشتر از آن را نمی توانید روی آن وزن کنید. اگر طلای شما بیشتر از 300 گرم باشد و روی آن قرار دهید بدون شک همان 300 گرم را نشان خواهد داد. بر همین اساس شما باید به توزین وزن آن هم دقت زیادی داشته باشید.

3. قیمت ترازو:

3. قیمت ترازو:

از دیگر ویژگی هایی که زمان خرید ترازوی طلافروشی باید به آن دقت داشته باشید قیمت ترازو می باشد. شما باید به خوبی بدانید که می توانید با هر بودجه ای یکی از انواع ترازوهای طلافروشی را خریداری کنید. در واقع شما باید بدانید هر چه که کیفیت و ویژگی های ترازو بیشتر باشد قیمت بالاتری هم دارد. بنابراین شما باید به خوبی نیازهای خود را در نظر داشته باشید و سپس یکی از آنها را که بیشتر نیاز دارید خریداری کنید. شما باید به خوبی قیمت ترازو را زمان خریداری به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

4. سایز و ابعاد ترازو:

سایز و ابعاد ترازوهای طلافروشی اهمیت بسیار زیادی دارد که شما باید به خوبی آن را هم در نظر داشته باشید. در واقع اینکه شما به یک ترازوی جیبی و یا حرفه ای نیاز دارید اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی از طلافروشان مایل هستند که یک نمونه از ترازوهای جیبی را خریداری کنند و برخی از آنها یکی از نمونه های ثابت آن را خریداری می کنند. در هر صورت شما زمان خرید آنها باید ابعادی که دارند را مورد بررسی قرار دهید. در این صورت می توانید یکی از آنها را که بیشتر نیاز دارید را خریداری نمایید.

همچنین بخوانید  طلایی ترین روشی که من را در زمینه ی برنج میلیاردر کرد

5. نحوه شارژ شدن ترازو:

برخی از انواع ترازوی طلافروشی که در بازار وجود دارد تنها به یک منبع انرژی وصل می شوند. به عنوان مثال شما باید بدانید برخی از آنها به منبع انرژی برق متصل می شوند و برخی از آنها هم باطری می خورند. برخی از آنها هم با برق و باطری کار می کنند. به هر صورت شما زمان خریداری آنها باید به خوبی این ویژگی که دارد را مورد بررسی قرار دهید. شما پیش از خرید هر یک از آنها باید به خوبی مدل شان را بررسی کنید تا بتوانید یکی از آنها را که بیشتر نیاز دارید و با کار مشا مطابقت دارد خریداری کنید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *