تبلیغات

تبلیغات

از کجا بفهمیم کسی ما را در واتساپ بلاک کرده است؟

Know-if-Someone-Blocked-You-on-WhatsApp

اگر پیام شخصی WhatsApp را ارسال می کنید ، اما پاسخی دریافت نمی کنید ، ممکن است از این موضوع سؤال کنید که مسدود شده اید یا خیر. خوب ، واتس اپ کاملاً مشخص نیست و می گوید ، اما چند روش برای فهمیدن آن وجود دارد.

پیشنهادی:

نکات و ترفند های واتساپ که باید بدانید

جزئیات تماس را در چت مشاهده کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که چت را در برنامه واتساپ برای اندروید و آیفون یا حتی واتساپ در کامپیوتر باز کنید و سپس به جزئیات مخاطب در بالا نگاه کنید. اگر نمی توانید عکس پروفایل و آخرین بازدید آن شخص را ببینید ، ممکن است که آنها شما را بلاک کرده اند.

جزئیات تماس را در چت مشاهده کنید

عدم وجود عکس پروفایل و آخرین زمان آنلاین دلیل 100 صد در صدی نیست که آنها شما را بلاک کرده اند. مخاطب شما می تواند گزینه Last Seen را غیرفعال کند.

پیام بفرستید یا تماس بگیرید

وقتی پیامی را برای شخصی که شما را در واتساپ بلاک کرده است ارسال می کنید ، تیک گزینه تحویل فقط یک تیک علامت بررسی را نشان می دهد. پیام های شما در واقع به واتساپ مخاطب نمی رسند.

پیام بفرستید یا تماس بگیرید

اگر شما را بلاک نکرده باشد و به آنها پیام دهید ، به جای آن دو علامت آبی رنگ مشاهده می کنید.

پیام بفرستید یا تماس بگیرید

همچنین می توانید با آنها تماس بگیرید. اگر تماس شما انجام نشود ، این بدان معنی است که شما بلاک شده اید. واتساپ در واقع تماس شما را برقرار می کند و شما آن زنگ را می شنوید ، اما شخص مقابل تماس را دریافت نمی کند.

سعی کنید آنها را به یک گروه اضافه کنید

این مرحله مطمئن ترین روش را برای بررسی اینکه کسی شما را در واتساپ بلاک کرده است یا خیر. سعی کنید یک گروه جدید در واتساپ ایجاد کنید و مخاطب مورد را به گروه اضافه کنید. اگر واتساپ به شما بگوید برنامه نمی تواند شخص را به گروه اضافه کند ، به این معنی است که آنها شما را بلاک کرده اند.

همچنین بخوانید  12 نکته طلایی برای افزایش سرعت ویندوز 10

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *