تبلیغات

تبلیغات

چگونه اکانت جیمیل خود را بدون حذف حساب گوگل حذف کنیم؟

Delete-Your-Gmail-Account-Without-Deleting-Your-Google-Account

مقابله با تعداد انگشت شماری از حساب های گوگل بسیار ساده است ، اما حساب های جیمیل متفاوت هستند ، زیرا آنها اسپم و هکرها را جذب می کنند. اگر به بعد از ساخت اکانت جمیمل دیگر نیازی به اکانت جیمیل خود نیازی ندارید ، در ادامه نحوه حذف حساب جیمیل بدون حذف اکانت گوگل خود آورده شده است.

خبر خوب این است که می توانید اکانت جیمیل خود را بدون دست زدن به حساب گوگل خود حذف کنید. وقتی حساب جیمیل خود را حذف می کنید ، هر ایمیلی که ارسال و دریافت کرده اید ، را از دست می دهید و آن آدرس ایمیل غیرفعال می شود، همه ایمیل ها در دو روز کاری حذف می شوند.

بیشتر بدانید:

نحوه افزایش امنیت اکانت جیمیل

نحوه حذف جیمیل بدون حذف اکانت گوگل

قبل از حذف حساب جیمیل، باید آدرس ایمیل خود را در همه حساب های مهم به روز کنید. بازیابی حساب با استفاده از آدرس جیمیل حذف شده غیرممکن خواهد بود. پس از حذف حساب جیمیل ، همچنان می توانید با استفاده از یک آدرس ایمیل جایگزین به حساب گوگل خود وارد شوید.

قبل از شروع ، به Google Takeout بروید تا با اطمینان تمام اطلاعات حساب های جیمیل و گوگل خود دانلود کنید. بسته به میزان اطلاعات ذخیره شده شما ، این ممکن است مدتی طول بکشد.

نحوه حذف جیمیل بدون حذف اکانت گوگل

این روند را از جیمیل شروع خواهیم کرد. به وب سایت جیمیل بروید و به حسابی که می خواهید حذف کنید وارد شوید. در مرحله بعد ، روی آیکون منو در بالا سمت راست کلیک کرده و سپس روی گزینه [ حساب یا Account ] کلیک کنید.

حذف کردن اکانت جیمیل بدون حذف اکانت گوگل

اکنون وارد صفحه مدیریت حساب گوگل شوید. در اینجا ، بر روی گزینه [ داده و شخصی سازی یا Data and Personalization ] در نوار کناری کلیک کنید.

حذف حساب جیمیل بدون حذف اکانت گوگل

به پایین بروید و روی گزینه [ حذف یک سرویس یا حساب کاربری خود یا Delete a Service or Your Account ] کلیک کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، برای دانلود نسخه ای از داده های گوگل خود ابتدا باید روی گزینه [ بارگیری داده خود یا Download Your Data ] کلیک کنید.

ما نمی توانیم به اندازه کافی استرس داشته باشیم که این مرحله چقدر مهم است ، زیرا می خواهید همه چیز را برای همیشه پاک کنید.

چگونه جیمیل بدون حذف اکانت گوگل حذف کرد

بعد ، روی گزینه [ حذف یک سرویس یا Delete a Service ] کلیک کنید.

آموزش حذف جیمیل بدون حذف اکانت گوگل

پسورد اکانت جیمیل خود را وارد کنید و روی گزینه [ بعدی یا next ] کلیک کنید ، در صورتی که پسورد اکانت جیمیل خود را فراموش کرده اید پیشنهاد می کنم مقاله بازیابی رمز جیمیل را مشاهده کنید.

نحوه حذف کردن جیمیل بدون حذف اکانت گوگل

در صفحه [ حذف یک سرویس گوگل یا Delete a Google Service ] ، روی آیکون حذف کنار جیمیل کلیک کنید.

نحوه حذف جیمیل بدون حذف حساب گوگل

در اینجا ، می توانید یک آدرس ایمیل وارد کنید که بعنوان ایمیل جدید تهیه نسخه پشتیبان و ورود به سیستم برای بقیه حساب گوگل شما باشد.

همچنین بخوانید  ضرورت آموزش کارکنان و نقش آن در پیشرفت سازمان

پس از وارد کردن آدرس ایمیل ، روی گزینه [ ارسال ایمیل تأیید صحت یا Send Verification Email ] کلیک کنید.

نحوه دیلیت کردن جیمیل بدون حذف اکانت گوگل

در پنجره باز شده ، روی گزینه [ قبول کردن یا Got it] کلیک کنید.

نحوه دیلیت کردن اکانت جیمیل بدون حذف اکانت گوگل

در مرحله بعد ، ایمیل را که تازه ارائه داده اید ، باز کنید و ایمیل جدیدی با عنوان [ تأیید حذف جیمیل یا Gmail Deletion Confirmation ] بررسی کنید.

روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید.

طریقه حذف جیمیل بدون حذف اکانت گوگل

پس از باز کردن لینک ، صفحه تأیید نهایی را برای حذف حساب جیمل خود مشاهده می کنید. شما باید مدتی را بخوانید .

برای تأیید اینکه می خواهید دائماً حساب را حذف کنید ، تیک گزینه را انتخاب کنید و سپس بر روی گزینه [ حذف جیمیل یا Delete Gmail ] کلیک کنید.

طریقه حذف کردن جیمیل بدون حذف اکانت گوگل

حساب جیمیل شما بعد از چند ثانیه حذف خواهد شد. شما نمی توانید با استفاده از همان آدرس ایمیل به حساب جیمیل یا گوگل خود وارد شوید. از این پس ، از آدرس ایمیل جایگزین ارائه شده باید استفاده کنید.

طریقه حذف اکانت جیمیل بدون حذف اکانت گوگل

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *