تبلیغات

تبلیغات

Adobe Creative Cloud چیست و وظیفه این برنامه چیست؟

adobe-creative-cloud

Adobe Creative Cloud ( ادوب کریتیو کلود )همه برنامه های پیشرو در صنعت Adobe را در یک سرویس ترکیب می کند. متوجه خواهید شد که چه اشتراکی را شامل می شود و چه کسی باید از آن استفاده کند.

گرچه این شرکت بهترین نرم افزار های موجود برای گرافیک کار ها را تولید می کند اما سایت های فتوشاپ آنلاین نیز وجود دارند که برخی از نیاز ها موجود را رفع می نمایند.

پیشنهادی :

فوتوشاپ کمرا برای اندروید عرضه شد

هر برنامه Adobe ، تحت یک سرویس

اگر در زمینه طراحی ، رسانه ، بازاریابی یا عکاسی کار می کنید ، احتمالاً قبلاً از یک یا چند برنامه در مجموعه نرم افزار Adobe Creative استفاده کرده اید. برنامه هایی مانند Photoshop ، Premiere و Lightroom استاندارد صنعت برای افراد خلاق است.

اما ، مجوزهای شخصی نرم افزار Adobe بسیار گران قیمت بوده است ، به ویژه اگر شما یک فریلنسر یا متخصص مستقل باشید.

هر برنامه Adobe ، تحت یک سرویس

CC که مخفف عبارت Creative Cloud است راهی برای تهیه مجموعه گسترده ای از برنامه های Adobe به عنوان یک سرویس است. به جای خرید یکبار ، هزینه اشتراک ماهیانه را پرداخت می کنید. هزینه بسته به تعداد برنامه هایی که استفاده می کنید متفاوت است.

CC همچنین شامل خدمات اضافی برای بهبود گردش خلاقانه شما ، مانند 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری ، یک وب سایت نمونه کارها قابل تنظیم از طریق Adobe Portfolio و دسترسی به کتابخانه فونت گسترده Adobe است.

ویژگی ها و قیمت ها برای افراد زیر است:

  • همه برنامه ها (52.99 دلار در هر ماه / 599.88 دلار در سال): شما به کل مجموعه برنامه های Creative Cloud اعم از Premiere Pro ، After Effects ، Illustrator و Adobe XD دسترسی پیدا می کنید.
  • برنامه عکاسی (9.99 دلار در ماه / 119.88 دلار در سال): این گزینه دسترسی عکاسان به لایت روم ، فتوشاپ و 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری را به عکاسان می دهد. همچنین می توانید طرحی را انتخاب کنید که شامل 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری با قیمت 19.99 دلار در هر ماه است.
  • برنامه های تکی: همچنین می توانید به صورت جداگانه در از هر برنامه استفاده کنید. بسته به نرم افزاری که انتخاب کرده اید ، برنامه های تکی از 4.99 دلار تا 20/99 دلار در ماه متغیر است. این اشتراک ها همچنین شامل 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری و دسترسی به فونت های Adobe است.

اگر یک حرفه ای خلاق باشید که به یک یا چند برنامه Adobe اعتماد دارد ، برنامه های منحصر به فرد Creative Cloud بسیار جالب است.

همچنین بخوانید  4 دلیل برای اینکه باید مانتیور قدیمی کامپیوتر خود را عوض کنیم ؟

Adobe Creative Cloud شامل چه مواردی است

علاوه بر برنامه های ویرایش ویدیو و تصویر Adobe که ده ها سال است وجود دارد ، به برنامه ها و سرویس هایی که نسبتاً جدید هستند دسترسی دارند ، دسترسی پیدا می کنید. این می تواند یک روش عالی برای یادگیری مهارت های جدید باشد.

Adobe Creative Cloud شامل چه مواردی است

برخی از خدمات جدید Adobe که ممکن است ناآشنا باشید:

  • Spark: این برنامه ها به شما امکان می دهند به سرعت محتوای مبتنی بر وب را هم در موبایل و هم در وب ایجاد کنید. Spark Page به شما امکان می دهد صفحات وب پاسخگو ایجاد کنید. همچنین می توانید با Spark Post گرافیک هایی را برای رسانه های اجتماعی تهیه کنید ، یا فیلم های کوتاه ویدیویی با Spark Video ایجاد کنید.
  • Premiere Rush: جایگزین Premiere Pro ، این برنامه برای سازندگان محتوای آنلاین است که می خواهند سریع فیلم ها را ویرایش کنند. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده و دارای ویژگی های کمتری است. پروژه های Premiere Rush همچنین می توانند در Premiere Pro برای ویرایش بیشتر باز شوند.
  • XD: این ابزار طراحی (UI / UX) برای وب و تلفن همراه مخصوصاً برای کسانی است که قبلاً از Photoshop و Illustrator برای طراحی واسط استفاده می کردند.
  • Portfolio: این ابزار به شما امکان می دهد یک وب سایت شخصی ایجاد کنید تا کارهای خود را نشان دهید ، به خصوص هر آنچه را که با مجموعه نرم افزار Adobe ایجاد کرده اید. این برنامه با اکثر برنامه های Adobe Creative Cloud همراه است.
  • Fonts: بیشتر برنامه ها همچنین به کتابخانه جامع فونت Adobe دسترسی دارند که با هر برنامه ای در CC سازگار است.

اگرچه بعید نیست یک نفر به ویژگی های Creative Cloud نیاز داشته باشد ، خوب است که گزینه های خود را باز نگه دارید. می توانید هر برنامه Adobe را بصورت جداگانه نصب یا حذف کنید.

آیا Adobe Creative Cloud ارزش استفاده را دارد؟

شاید زمانی باشد که به صورت موقت نیاز به برنامه های Adobe را داشته باشید ، که می توانید هزینه اشتراک طولانی مدت را پرداخت کنید ، نه اینکه هزینه مجوز نرم افزاری دائمی را بپردازید. با این حال ، به روزرسانی های مداوم ، سرویس های ابری و دسترسی به ویژگی های جدید ، Adobe Creative Cloud را به یک ارزش خارق العاده تبدیل کرده است.

برنامه همه برنامه ها برای متخصصان خلاق و سازندگان محتوا بسیار عالی است ، زیرا بیشتر آنها از ترکیبی از این برنامه ها استفاده می کنند.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین بازی های دو نفره گوشی (اندروید و iOS)

اگر تا کنون شغل خود را تغییر داده یا دیگر به هیچ یک از برنامه ها احتیاج ندارید ، می توانید به سادگی اشتراک خود را پایان دهید. گزینه های مقرون به صرفه دیگری برای مجموعه Adobe نیز وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید.

دانش آموزان یا معلمانی که دارای مدرک معتبر هستند ، باید به بررسی قیمت دانشجویی Adobe نیز بپردازند. یک برنامه دسترسی همه جانبه برای سال اول 19.99 دلار در ماه و سپس برای دوم و بعد 29.99 دلار است. برای واجد شرایط بودن ، تمام آنچه شما نیاز دارید ، یک آدرس ایمیل دانشگاه یا یک سندی است که ارتباطات نهادی شما را اثبات کند.

Adobe همچنین یک آزمایش رایگان CC را ارائه می دهد ، بنابراین می توانید قبل از اشتراک ، این سرویس را امتحان کنید.

adobe creative cloud چیست , برنامه adobe creative cloud چیست , creative cloud چیست , برنامه creative cloud چیست , کاربرد نرم افزار adobe creative cloud , ادوب کریتیو کلود چیست, نرم افزار creative cloud چیست, ادوبی کریتیو کلود چیست , ادوب کریتیو کلود , adobe creative suite چیست , کریتیو کلود , ادوبی کریتیو کلود , برنامه adobe creative cloud , نرم افزار adobe creative cloud , adobe creative cloud برنامه , کاربرد adobe creative cloud , adobe چیست , نحوه استفاده از adobe creative cloud , cloud چیست , برنامه creative cloud , نحوه حذف برنامه adobe creative cloud  , نصب ادوب کریتیو کلود

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *