تبلیغات

تبلیغات

بند ساعت Sgnl به شما امکان می دهد تماس را از طریق نوک انگشتان بشنوید

Sgnl-smart-watch-strap

همه چیز به عنوان یک پروژه اسپین آف از بازوی C-Lab آزمایشی سامسونگ شروع شده است ، اکنون محصولی کاملاً عالی با بودجه است که باعث می شود هنگام پاسخ دادن به تلفن خود ، مانند یک عامل مخفی به نظر برسید.

جادوی انگشتان دست با دستبند Sgnl

آیا تا به حال تصور کرده اید با استفاده از نوک انگشتان تماس تلفنی برقرار کنید؟ ساعت هوشمند Sgnl این مسئله را به واقعیت تبدیل می کند. یک پروژه Kickstarter بسیار موفق ، این ساعت هوشمند متصل به یک دستبند نشانه یک اختراع کاملاً متفاوت است که به شما امکان می دهد با صراحت عمل کنید.

شرکت نوپا کره ای Innomdle Lab یک بند ساعت هوشمند را طراحی کرده است که به کاربران امکان می دهد با بلند کردن انگشت به سمت گوش خود ، تماس های تلفنی را دریافت کنند.

ارائه شده در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی این هفته ، بند Sgnl می تواند به تنهایی پوشیده شود ، یا می تواند یک بند ساعت سنتی یا ساعت هوشمند را برای ارائه ارتباط انگشتی جایگزین کند.

پیشنهادی:

نحوه ضد عفونی کردن لوازم الکترونیکی

دستبند Sgnl چگونه کار می کند

پس از تماس تلفنی ، به راحتی مچ دست خود را به گوش خود برسانید و هر یک از نوک انگشتان خود را به گوش فشار دهید. ساعت هوشمند هوشمند Sgnl همه تماس های شما را از طریق بلوتوث به بند آن انتقال می دهد. جدا از ساعت شیک ، ساعت هوشمند نسل جدید از فناوری محرک استخوان در انتقال لرزش های ناشی از آن، از طریق استخوان های شما و سرانجام به نوک انگشتان شما استفاده می کند.

دستبند Sgnl چگونه کار می کند

هنگام اتصال زنگ با تلفن کاربر از طریق بلوتوث ، مچ بند از فناوری Unit Conduct Body یا BCU برای ارسال لرزش ها به سمت مچ دست کاربر ، قبل از تبدیل آنها به صدای تقویت شده استفاده می کند.

برای تقویت بیشتر الگوریتم ، ساعت هوشمند Sgnl صدایی را در گوش شما ایجاد می کند و وضوح آن را بی عیب و نقص می کند. میکروفونی که از طریق آن صحبت می کنید در بند بند قرار دارد.

فناوری BCU بیشتر در هدفون مورد استفاده قرار می گیرد ، جایی که به کاربران امکان می دهد بدون مسدود کردن گوششان به موسیقی گوش دهند.

با Sgnl ، در هنگام زنگ زدن تلفن شما نیازی برداشتن گوشی از طریق کیف یا جیب نیست. کاربران می توانند به سادگی انگشت خود را روی گوش خود قرار دهند تا به تماس ها پاسخ دهند.

همچنین بخوانید  معرفی سایت تخصصی فراسیب

علاوه بر مسدود کردن نویز پس زمینه ، تماس های Sgnl فقط توسط شخص قابل شنیدن است و به آنها حریم بیشتری می بخشد.

سازگاری بودن بند Sgnl

سازگار دستبند Sgnl

تا زمانی که تلفن هوشمند شما با اندروید 4.4 یا iOS 8 و بالاتر کار کند ، خوب است. جالب اینجاست که به لطف آداپتور آن ، استفاده از آن با ساعت های سنتی نیز امکان پذیر است.

در کنار ساعت معمولی خود ، با ویژگی های جدیدی مانند لرزش هنگام دریافت اعلان ، به یک ردیاب تناسب اندام تبدیل می شود. پیگیری تناسب اندام از طریق شتاب سنج انجام می شود. هنگام همگام سازی با برنامه Sgnl ، بند نیز سلامت کاربران را با ردیابی فعالیت های روزانه و الگوهای تمرین خود و شمارش قدم های آنها با یک گام سنج داخلی ، کنترل می کند.

سازگاری بودن بند Sgnl

دستبند Sgnl را می توانید به عنوان یک بند مستقل بپوشید 

دستبند Sgnl را می توانید به عنوان یک بند مستقل بپوشید

اگر از دستند تنها استفاده کنید ، ویژگی ها کاهش می یابند یعنی نمی توانید از کاربرد ساعت هوشمند خود هم استفاده کنید اما مدیون گواهینامه IP56 آن هستند ، ضد گردوخاک و هم ضد آب هستند.

اگرچه وقتی برای اولین بار در ژانویه منتشر شد ، چندان شیک نبود ، اما اکنون کاملاً متفاوت به نظر می رسد و قطعاً به عنوان یک لوازم جانبی مد شناخته می شود. ضخامت آن 24 میلی متر و کمی پهن تر از بند های استاندارد است.

عمر باتری دستبند Sgnl

ساعت هوشمند Sgnl چهار ساعت مکالمه دارد. لرزش ها باعث می شود باتری خیلی سریع تر تخلیه شوند. اما در حالت آماده به کار ، عمر باتری به طور چشمگیری به 7 روز افزایش می یابد. شارژ مجدد آن بسیار راحت است زیرا تنها با یک ساعت از طریق کابل میکرو USB برای شارژ آن زمان لازم است.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *