تبلیغات

تبلیغات

چگونه تعداد قدم ها را در آیفون یا اپل واچ مشاهده کنیم؟ مشاهده تعداد گام ها در آیفون

Count-Steps-on-iPhone-and-Apple-Watch

10000 قدم در روز برابر با یک زندگی سالم است. مهم نیست که هدف شما چیست ، اما به روش معتبری برای شمارش قدم های خود در اپل واچ یا آیفون خود نیاز خواهید داشت. خبر خوب این است که می توانید در آیفون یا اپل واچ خود تعداد قدم هایی که برداشته اید را مشاهده کنید.

پیشنهادی:

کدام مدل آیفون را بخریم؟

نحوه شمارش تعداد قدم ها در آیفون

آیفون شما دارای سخت افزار داخلی پیشرفته است. برای محاسبه قدم هایی که انجام می دهید از شتاب سنج استفاده می کند. همه این داده ها در برنامه Health ذخیره می شوند ، که می توانید از آنها نسخه پشتیبان تهیه کرده و در iCloud همگام سازی کنید.

عجیب است که چرا اپل واقعا این ویژگی را تبلیغ نمی کند. اگر هرگز از برنامه Health استفاده نکردید ، ممکن است درباره آن آگاهی نداشته باشید.

برای مشاهده تعداد قدم های امروز خود در آیفون ، برنامه Health را باز کنید. می توانید در صفحه اصلی به سمت پایین بکشید و برنامه Health را جستجو کنید ، یا از لیست برنامه ها پیدا کنید.

نحوه شمارش تعداد قدم ها در آیفون

پس از باز کردن برنامه ، خلاصه ای از فعالیت های روز (در iOS 13 و بالاتر) مشاهده می کنید. در اینجا قسمت [ Steps ] را پیدا کنید تا قدم هایی را که در طول روز برداشته اید ببینید.

نحوه شمارش تعداد گام ها در آیفون

برای مشاهده اطلاعات بیشتر می توانید روی آیکون ضربه بزنید. در اینجا نمودارهایی از شمارش گام های خود را که در کل روز انجام داده اید ، مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید از برگه های بالا ، به اطلاعات هفتگی ، ماهانه یا سالانه تغییر دهید.

مشاهده تعداد قدم ها در آیفون

بیشتر بدانید:

چگونه ناتیفیکشن های اپل واچ را غیرفعال کنیم؟

چگونه یک ابزارک گام شمار به آیفون اضافه کنیم

در حالی که برنامه Health تعداد گام های شما را در هر روز نشان می دهد ، برای مشاهده تعداد قدم ها در آیفون چند مرحله باید انجام دهید. آیا بهتر نیست اگر بتوانید تعداد قدم ها خود را در صفحه اصلی در آیفون خود مشاهده کنید؟

می توانید این کار را با ابزارک Pedometer ++ انجام دهید. بعد از نصب ابزارک و فعال کردن ویجت ، تمام کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را به سمت راست در صفحه قفل یا صفحه اصلی بکشید تا تعداد قدم های فعلی خود را مشاهده کنید.

پس از دانلود برنامه Pedometer ++ ، آن را باز کنید و به برنامه اجازه دسترسی به اطلاعات تناسب اندام خود را بدهید. پس از اجرا برنامه ، تعداد قدم های خود را در قسمت بالا مشاهده خواهید کرد.

چگونه یک ابزارک گام شمار به آیفون اضافه کنیم

اکنون ، به صفحه اصلی آیفون خود بروید و به راست بکشید تا صفحه ابزارک [ نمای امروز یا Today View ] را مشاهده کنید. در اینجا ، به پایین بکشید و روی گزینه [Edit] ضربه بزنید.

اضافه کردن ابزارک گام شمار به آیفون

اکنون ، روی علامت به علاوه [ +] در کنار ابزارک [Pedometer] ضربه بزنید تا اینفوگرافیک را به صفحه ابزارک اضافه کنید .

چگونه یک ابزارک قدم شمار به آیفون اضافه کنیم

اکنون می توانید از آیکون Handle برای تنظیم مجدد ابزارک ها استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم Pedometer ++ را در ابتدای لیست قرار دهید. برای افزودن ابزارک به صفحه نمایش قفل و صفحه اصلی ، روی گزینه [Done] ضربه بزنید.

افزودن ابزارک قدم شمار در آیفون

اکنون ، هنگامی که روی صفحه نمایش قفل یا صفحه به سمت راست بکشید ، سریعاً صفحه ابزارک های [Today View] مشاهده می کنید.

چگونه یک ابزارک قدم شمار به آیفون اضافه کنیم

پیشنهادی:

اپل واچگونه در زمان اضطراری می تواند کمک کند

نحوه شمارش تعداد قدم ها در اپل واچ

اپل واچ به شما کمک می کند کالری را که در طول روز سوزانده اید متوجه شوید، و برای مشاهده تمرینات بسیار عالی است. با این حال ، اپل واچ هم می تواند گام های شما را بشمارد.

همچنین بخوانید  هارد ساپ و ساب سافت چیست؟ تفاوت هاردساپ با سافت ساب

اگر تمام روز اپل واچ خود را استفاده می کنید، بهتر برای شمارش قدم های خود از اپل واچ استفاده کنید تا آیفون ، ممکن است بعضی مواقع گوشی خود را کنار بگذارید.

برای مشاهده تعداد قدم های خود در اپل واچ ، دکمه اپل واچ را فشار دهید تا لیست برنامه ها باز شود.

نحوه شمارش تعداد قدم ها در اپل واچ

در اینجا برنامه [ Activity ] را انتخاب کنید. و به قسمت [Total Steps] بروید تا تعداد قدم های خود را در اپل واچ مشاهده کنید.

مشاهده تعداد قدم ها در اپل واچ

در این مقاله با نحوه مشاهده تعداد قدم های خود در آیفون و اپل واچ آشنا شدید . ما پیشنهاد می کنیم برای مشاهده تعداد دقیق تر قدم ها خود از اپل واچ استفاده کنید ، در صورتی که سوال یا نظری داشتید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

تبلیغات

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *